Tem.22.2008
13:02
by seref
Nikolay Valuev & John Ruiz II
Ruslan Chagaev’in Aşil tendonundan sakatlanması sonucu Chagaev Valuev maçı gerçekleşememiş, Chagaev’in sakatlık süresi belirsizliğini korurken, Nikolay Valuev İle John Ruiz arasında bir maç gündeme gelmiş ve bu maçın yer ve tarihi merakla beklenmişti. Merakla beklenen tarih 30.08.2008; yer ise Berlin/Almanya olarak açıklandı. Valuev ve Ruiz daha önce 2005 yılında karşılaşmış, Valuev az bir puan farkıyla rakibinin elinden WBA kemerini almıştı. Bu maç aynı zamanda bir rövanş maçı. Aradan geçen üç yıl zarfında her iki rakipte kendini geliştirdi, Ruiz sonbaharını bir kemerle süslemek;Valuev ise Chagaev’le bir kez daha karşılaşıp kendisini yenen boksörü yenmek için maça asılacak. Ben şahsen şansları eşit görüyorum. Ruiz ile McCline arasındaki maç aslında bu maç için bi prototipti ve Ruiz o maçtan galip ayrıldı. McCline’e gibi uzun boylu birini yenmenin verdiği itmeyle Ruiz’in maça asılacağı kesin. Valuev ise Lyakovich gibi bir boksörü kolay yenerek sanılanın aksine hantal biri olmadığını, kendini geliştirebildiğini göstermiştir. Ruiz McCline maçı sıkıcı geçmişti, bu maç sıkıcı geçmeyecek diye düşünüyorum.
Kategori Boks Sohbet, Boksörler, Duyuru, Fotoğraf, WBA |

22 Temmuz 2008, 20:40 tarihinde.
john ruizin işi çok zor gibi geliyor bana. çok özellikli bi boksör deil. artıları yok deil örneğin dayanıklı ve inatçı fakat valuev fiziğinde biriyle pek başa çıkamaz gibi geliyor bu valuevin çok iyi bir boksör olmasından kaynaklanmıyor tamamen fiziksel farktan dolayıdır tabi valuevde yujarda yazıldığı gibi kendini geliştirmiş durumda. bütün bunların yanında Mc line kadar denyo bi boksör görmedim adam şamar oğlanı gibi petere 3 ( sanırım) knockdown sonrası bile maçı verdi. yuh diyorum.
22 Temmuz 2008, 23:20 tarihinde.
John Ruiz bu defa kolay teslim olmayacaktır. Ruslan Chagev & Nikolai Valuev müsabakasını defalarca izleyip tedbirini alır.
25 Ağustos 2008, 22:08 tarihinde.
bu maçı ruiz sayıyla alabilir ama valuevde KO ile alabilir yani bence her sonuca gebe bir maç
26 Ağustos 2008, 08:36 tarihinde.
John Ruiz iyi bir boksör ama boş bir hayalin peşinde bence, WBC’de kariyerine devam etseydi daha iyi olurdu onun için üst sıralara çıkmıştı çünkü. Ruslan ters gard ve kurnazlığıyla işi götürmüştü. Şuda var Ruiz inatçıdır ve sinirlendikçe daha agresifleşiyor maçın zevkli olacağı kesin.
26 Ağustos 2008, 10:22 tarihinde.
öncelikle mrb arkadaşlar . uzun bir süre girememiştim siteye .
sinan abicim dogru söylüyorsunda bence valuev de o maçı defalarca izleyip neleri yapmaması gerektiğini anlamıştır. ben maçı valuev in puan ile alacagını düşünüyorum ..
26 Ağustos 2008, 12:44 tarihinde.
Maça az kaldı, Fox TV’nin de canlı yayınlaması da hoş oldu.
Ruiz’in kazanmasını isterim..
Tua, tek bir yumrukla Ruiz’i ne hale getirmişti, belki de ölümden dönmüştü, Valuev o cüssesiyle bile Ruiz’i sarsamamıştı. Tua’nın harcanması ne kötü..
26 Ağustos 2008, 18:26 tarihinde.
Ege hoşgeldin seni özlemiştik. Sanırım vatani görevine devam ediyorsun. Valuev bu maçı puanla alıp yoluna devam edecektir. Ruiz’in kazanması bazı sebeplerden dolayıda çok zor. Bu sebebleri açıklamaya gerek yok. Sevgili Alp ile konuşmalarımızda Valuev ile ilgili onun lehine olan bilgileri bu işin içinde olan birisi olduğu için çok daha iyi kavrayabildiğimi sanıyorum. Valuev nakavt edilebilmesi en zor boksörlerden biri. Alp özellikle Valuev’in ense çalışmalarına dikkat çekmişti. Fakat Valuev gerçekten çok hantal bu onun dezavantajı. Çok yumruk alabiliyor. İçeri dalan her iyi boksör Valuev’e yumruğunu isabet ettirebiliyor. Bunu maçlarında gördük. Acaba Tua gibi hem seri hemde çok güçlü bir adam Valuev’i ne kadar zorlar çok merak ediyorum. Hepiğmiz Tua’cı olduk hep ondan söz ediyoruz. Gerçekten çok yazık. Mike Tyson’ı çok anımsatan bu çok kaliteli boksör niye bir yerlere gelemedi gerçekten hayretler içerisindeyim. Ben televizyon başında bile Tua’dan çok korkuyorum. Bu kadar güçlü yumruklar ve harika bir çeneye hangi boksör sahipki? Ben Valuev’i tutuyorum ve en kısa sürede Sinan ile ringe çıkmasını istiyorum.
26 Ağustos 2008, 18:42 tarihinde.
sevgili özgünhan abi,siz varken benim gibi çaylak birine laf düşmez,teşekkürler benden bahsettiğin için. valuev bu maçı alacak bence,teknik nakavt olur diye içimden geçiyor,malum valuev in kondüsyonu şaşılacak derecede iyi,çünkü hantal olan vücuduna göre nefesi iyi. david tua bana göre valuev i yenebilecek bir boksör,ama eski tua için bunu diyorum. son dönemde daha da kilo aldı ve ciddi bir rakip karşısında göremedik,valuev ise her maç geliştiriyor kendini,ilginç bir maç olurdu ama gönlüm valuev dese de sanırım tua kazanabilirdi.
26 Ağustos 2008, 21:56 tarihinde.
alp valuevi tua nasıl yenebilir çok merak ediyom yani nası bi teknikle taktikle uçurum denebilcek boy farkı var tuayla valuev arasında yani tua bir topuklu ayakkabı giyip sıçrasa yine valuevin boyuna ulaşamaz tuanın sert yumrukları var kesinlikle ama valuevin neresine vurabilcekki miğdesinemi belaltınamı?? bunu bi eleştiri olarak alma ama merak ediyorum nasıl yenebilir??? bu arada valuev kazanırsa sinanla maç yapacağı söyleniyo belki bazı arkadaşlar kızabilir ama bence sinanın valueve karşı şansı % 10′u geçmez diyorum
26 Ağustos 2008, 23:41 tarihinde.
sinan maçı kaybetse bile en azından dünya şampiyonluk maçına çıkıcak.bence bu bile bizleri heyecanlandırmaya yetebilicek bir gelişme.
27 Ağustos 2008, 00:50 tarihinde.
Sevgili Lazona! Mighty Mo, Güney Koreli Ho Man Choi”yi rahat nakavt etmişti, unutmayalım ki Ho, sanırım Semmy Shild’i yenmişti ve Mighty ile Tua boyları birbirine yakın; Valuev ile Ho’nun boyları da birbirine yakın..
27 Ağustos 2008, 01:09 tarihinde.
şeref arkadaşım ama o k1 maçı yani herşey serbest evet o maçı biliyom civciv lakaplı bi japondu Mighty Mo’nun KO yaptığı güzel örnek ama boksda biraz zor gibi öyle bir ko yaşanması
27 Ağustos 2008, 23:38 tarihinde.
lazona arkadaşım,eleştiride olsa yine de teşekkür ederim,yorumlarını takip ediyorum,senin de benim yorumumu okuman güzel. öncelikle boy avantajı tabusu valuev-chagaev maçında yıkılmıştı,fakat tua nın boyu daha kısa dolayısıyla valuev ın kazanabılecegını dusunmen cok normal. ben sadece gorusumu soyledım. lennox-tua macında tua benı hayretler ıcersınde bırakmıstı. zaten yazdıgım yorumu tua nın sımdıkı halını ıyı bır rakıple karsılasmadıgı ıcın bılmedıgımden,eskı halını baz alarak yazmıstım.ben tua nın valuev den daha hızlı oldugu gorusundeyım,sadece eskı halıyle kazanabılırdı olarak yorumladım. bana gore hersey boy demek degıl,uzun boyu lehıne kullanabılırsen avantaj,kullanamazsan dezavantajdır
28 Ağustos 2008, 16:43 tarihinde.
lenox lewis zamanında john ruiz den çekinmişti.evander’ı yendikten sonra ruizle maça çıkmamıştı ve böylece kemeri bırakmıştı.çünkü ruiz çok agresif boxör.dayak yedikçe hırçınlaşıyo ve dahada iyi dövüşüyor.bence valuevin bu maçta işi zor..bu adamın yaşı 40lara yaklaşmış olsada halâ aç biri.çekişmeli bir maç olucağı kesin
28 Ağustos 2008, 21:51 tarihinde.
Genelde niyese şampiyonlar kemeri aldıktan sonra pek fazla korumak istemiyor ben nasıl olsa başarıya ulaşmışım neden şimdi kemer bekçiliği yapıp kendimi riske atıym diyorlar heleki Lennox gibi parayı vurmuş şampiyonlar, bu normal birşey olsa gerek çünkü çoğu bunu yapıyor.
29 Ağustos 2008, 15:32 tarihinde.
büyük maça az kaldı.. inş. valuev kazanırda(ki büyük bir ihtimal öyle olacak ) zevkli bir sinan & valuev maçı izleriz..
29 Ağustos 2008, 17:06 tarihinde.
valuev tam kazma karşısında hareketli boksör olunca donup kalıyo chagaev maçında nası çaklı kalmıştı ama bu maç nolur bilmem
29 Ağustos 2008, 20:53 tarihinde.
bence valuev chagaev maçında yaptıgı hataların farkına varmış ve ne yapması gerektiğini anlamıştır .zaten ruizin de kolları kısa , valuev e pek bir şey yapacagını zannetmiyorum . kısacası valuev bu maçı alır..
30 Ağustos 2008, 19:43 tarihinde.
Maç gecesini online izleme imkanımız var mı ya da link verebilecek..
Fox Tv maçların tümünü yayınlamayabilir..
30 Ağustos 2008, 19:57 tarihinde.
Şeref Justin tv sitesine girdiğin zaman maçtan çok kısa bir süre önce maçla ilgili fotoğraf koyulursa oraya tıklayıp maçı izleyebilirsin. Belkide hepimiz öyle yapacağız. Fakat fox bu gece 12 de maçı vereceğini beyan ediyor. Muhtemelen canlı olarak verirler. link bu http://www.justin.tv/directory/sports buradan hangi resimin üzerine tıklarsan o müsabakayı izleyebilirsin. biraz önce fox tv yayın akışına baktım ve maçın almanyadan canlı verileceği yazıyor. Sorun yok yani.
30 Ağustos 2008, 20:06 tarihinde.
Çok sağol Özgünhan!
Anamaçtan önce yapılacak olan maçlar da çok değerli..
30 Ağustos 2008, 20:38 tarihinde.
A evet fox diğer müsabakaları vermeyecek. buda çok kötü, yinede şanslıyız Valuev, Ruiz maçını izleyebileceğimiz için.
30 Ağustos 2008, 22:09 tarihinde.
arkadaşlar fox tv yi internet üzerinden izleyebiliyormuyuz,izleyebiliyorsak hangiadresten izleyebiliyoruz,ben bir türlü internet üzerinden kanala giremedim
30 Ağustos 2008, 22:38 tarihinde.
fox tv ye bi haller oldu ama arkadaşlar hotbird uydusu olan varsa POLSAT SPORT EXTRA kanalından canlı izleyebilirler herkeze duyrulur şuanda maçlar başladı ben izliyorum
31 Ağustos 2008, 00:30 tarihinde.
İlk iki raunda Ruiz bayağı bi agresifti. Bakalım ne olacak, gerçekten iyi bi kapışma
31 Ağustos 2008, 00:47 tarihinde.
Devam eden bu maçta en azından, objektifler objektif değil. Zira Raund aralarında kameralar sadece Valuev’in yumruklarını gösteriyor..
31 Ağustos 2008, 00:58 tarihinde.
valuev solunu çok boşluyor,doğal olarak açılmada meydana geldi. ruiz çok iyi hazırlanmış bu maça
31 Ağustos 2008, 01:10 tarihinde.
Ruiz, resmen Valuev’i dövmüştür, umarım hakemler hakkını yemez..
31 Ağustos 2008, 01:11 tarihinde.
ruiz aslan gibi mücadele etti bakalım kazandı bence
31 Ağustos 2008, 01:16 tarihinde.
Boks da futbola döndü yav, bu ne iş? İstanbul takımları gibi korunuyor bazı boksörler. Yazıklar olsun…
31 Ağustos 2008, 01:16 tarihinde.
böyle iş olmaz bu nası bi sonuç abi ya ruiz açık ara öndeydi
31 Ağustos 2008, 01:18 tarihinde.
ayıp almanlar pis ellerini çeksinler bokstan ne demek kardeşim ya 116-113 116-111 dalga geçiyorlar resmen şerefsizler
31 Ağustos 2008, 01:19 tarihinde.
Maalesef dayak yiyen Valuev kazandı.
Boks sporu kendini bu şikelerden çirkeflerden kurtarması gerekir.
Valuev ne yaptı Allahaşkına, iki solun dışında ne yaptı. Her raaunda dayak yiyorsun ve kazanıyorsun.
Ruiz’in o çabası o terinin hesabını kim verecek.
Evet Almanya’da oynanan her maç çirkeflikleriyle ünleniyor maalesef.. Yazık yaw, o kadar çalış başkası kazansın. Boksörlerin teri en emekçinin terinden bile daha kutsaldır ama işte kalemlerinin bir hareketiyle o terin hakkını yiyorlar.
31 Ağustos 2008, 01:26 tarihinde.
Hani Valuev’i kurtarmak için bir beraberlik verirsin, en azından gelen öfkeleri dizginlersin. Ama adamlar açıkça dalga geçercesine farklı puanlarla maçı veriyorlar..
Hakemlerin bu vurdum duymazlığı artık komedi değil resmen rezalet..
Ayrıca Valuev maçı çirkinleştirmiştir, gövdesiyle rakibine sürekli faul yapmıştır. Anlıyacağınız Valuv artık centilmen değil…
31 Ağustos 2008, 01:27 tarihinde.
ya bu hakemler nası hakem aklım almıyo söylenecek laf bulamıyom bu hakemler evinde bu maçı izleyince vicdan azabı çekmicekmi 5 yaşında çocuk olsa kimin kazandığını bilir ruiz itirazda bulunacakmı bakalım futboldan sonra boksada bi haller oldu popülel olan spor dallarında demek böyle alavere dalavere oluyo yazıklar olsun
31 Ağustos 2008, 01:27 tarihinde.
Beklenen oldu ve Valuev tahmin ettiğim gibi hakem desteğiyle müsabakayı galip bitirdi. Valuev gerçekten çok ağır bir isim. Maç içinde sol direkler haricinde sadece bir defa vede etkili bir biçimde Ruiz’e vurmayı başardı fakat Ruiz ayakta kalmayı başardı. Valuev sevgili Alp’in dediği gibi çok ağır ense çalışmaları yaparak bunun karşılığını alıyor. Çok net yumruklar almasına rağmen gerçekten inanılmaz derecede sağlam. Yinede onu David Tua gibi isimler karşısında test etmek lazım. Ruiz gerçekten son birkaç maçtır iyi durumda. Kendini çok iyi hissettiği ve ilerlediği belli. Sonuçlar açıklanmadan önce abimle maçı konuşuyorduk ve ona 2-1 Valuev’in bu maçı alacağını söyledim. Nede olsa maç Almanya’da ve Valuev reytingi çok iyi bir isim. Puanla biten bir müsabakada Ruiz’in galip gelmesini, müsabakayı çok açık şekilde önde götürmediği sürece asla düşünmedim. Ruiz için ikinci defa büyük bir haksızlık oldu. Şimdi beklentimiz eğer olursa Valuev ve Sinan arasındaki müsabaka. Fakat puanla biterse Sinan’da mağlup ayrılır. boks konusunda biraz amatör sayılan abim bile Valuev’i beğenmedi.
31 Ağustos 2008, 01:35 tarihinde.
Herkes aynı fikirde Ruiz önde bitirdi ama hakemler kemeri Valuev’e verdiler. Organizasyon Almanya’da yapıldı kemer de Almanya’da idi kemer’i ABD’ye öyle kolay kolay vermezler. Neyse bizim için önemli olan Valuev & Sinan maçının bir şekilde yapılması hem bu şekilde boks Türkiye’de gündem olacak.
31 Ağustos 2008, 01:36 tarihinde.
Bu maç aynı zamanda Ruslan Chagaev’in işine yaramıştır. Şöyleki: yapılacak olan Chagaev&Valuev maçında bir başabaşlık yaşanması ya da bariz bir üstünlük olmaması halinde maç Valuev’e verilirdi ama bu maçın yapacağı tepki Valuev’in torpilini türpüleyecektir.
31 Ağustos 2008, 01:41 tarihinde.
Ben böyle bir rezillik görmedim. Dayak yiyen boksör kazandı. Olacak iş değil. Umarım Sinan / Valuev karşılaşmasında da böyle bir kepazelik yaşanmaz. Müsabaka İstanbul’da olur da böyle bir şey olursa Valuev ve ekibi buradan sağ çıkamaz. Müsabakayı iple çekiyorum. İnşallah İstanbul’da olur. Orada olucam ve ‘Boğazın Boğası’ nı sonuna kadar destekliyeceğim. Sinan, Ruiz gibi yakın dövüşürse kesin bu Valuev’i yener. Ha bu arada müsabakayı neden Valuev’in organizasyonu düzenledi, onu da anlayabilmiş değilim. Ruiz ilk müsabakadan sonra nasıl olurda bunu kabul edebilmiş? Bilen arkadaş varsa cevap yazabilir mi? Çok merak ediyorum.
31 Ağustos 2008, 01:53 tarihinde.
Maç esnasında Bilgehan Demir, Fırat Arslan’ın şampiyonluk maşının Fox Tv’de canlı yayınlanacağını söyledi. Bu da hoş oldu tabi.
31 Ağustos 2008, 02:04 tarihinde.
bir haksızlık daha yapıldı cengiz koç nası kazandı allah aşkına deli edecek beni bu hakemler adam kafasını öne eğip güreşden başka bişe yapmadıki almanın kaşıda kafa darbesiyle açıldı bu nası iş biri beni aydınlatırsa gerçekten memnun olurum
31 Ağustos 2008, 02:11 tarihinde.
arkadaşlar gerçekten ruize yazık oldu
hakemlerin kurbanı oldu,ringde maçı ruiz kazandı ama masada kaybetti
31 Ağustos 2008, 02:14 tarihinde.
Sevgili Lazona. Ben daha önce bir yazımda iş tecrübelerimi aktarmış ve ilişkilerin ne kadar önemli olduğunu söylemiştim. Bildiğin gibi para ve güç çok önemli. Nasılki satranç ustaları birkaç hamle ilerisini görüyorlarsa bu takım olayına dahil herkes bir etkileşim neticesinde bunları yapmak zorundalar. Aslında maçın niye Valuev’e verildiği çok açık.
31 Ağustos 2008, 02:33 tarihinde.
maçı ruiz kazanmış olsaydı sinanla maç yapmazdı.valueve verilmesi bir bakıma sinanın işine yaradı, ama daha önemlisi maç istanbulda olmalı,çünkü almanyada valuevi nakavtta etse maçı sinana vermezler:)
bugecede ne hikmetse dayak yiyenler maçı kazanıyor,acaba boksta sistemmi değişti:)
31 Ağustos 2008, 02:37 tarihinde.
ruiz ilk round lardan itibaren çok agresif dövüştü,bana göre ruiz in açık ara bir farkı olmasa da,hakem olsan az bir puan farkla ruiz e verirdim. sitedeki dostlar,valuev sürekli dayak yemiş yazmışlar ama,valuev aralardaki direk kombinasyonlarından iyi puan getirecek yumruklar attı,buna da dikkat çekmek isterim,salt direk değildi onlar
31 Ağustos 2008, 02:47 tarihinde.
bu maç kesinlikle ruizin hakkıydı zaten alman tvsi dünyayı kerizyerine koyuyor valuevin yediğiyumrukları göstermiyor çekimler berbat tamam maç almanyada organizasyon valuevin o da kabul ama 116-113 ve 116-111 resmen insanları enayi yerine koymaktır bence boks bugün çok büyük bir yara almıştır imajı zedelenmiştir
31 Ağustos 2008, 02:50 tarihinde.
boks da çok yumruk atmak önemlidir ama,attığın yumrukların isabet oranından çok atıldığı yerler önemlidir. çünkü puanlar atılan yerlere göreverilir,bu gece valuevin tek iyi yaptığı şey buydu.hakemler puan alan yumruklara bakarlar,yoksa yüzlerce yumruk atılıyor…
31 Ağustos 2008, 03:28 tarihinde.
ben uzun zamandır boksun içindeyim ve inanın bu maçtaki skorlara daha önce rastlamadım ne desem tersi çıktı arkadaş. arkadaşlara hep rezil oldum ben diyorum cengiz kaybetti hakemler açıklıyor cengiz kazandı!.. ben diyorum ki valuev kaybetti hakemler diyorki valuev kazandı. yanımdakiler bana sen bokstan anlıyorsan ben de pilotum falan dediler!.. Yeminle rezil olduk. bu arada bu maçı bize izleten bilgehan demir’e de teşekkür ederim. Sağolsun maçı da fena anlatmadı herkese kucak dolusu sevgiler…
31 Ağustos 2008, 04:00 tarihinde.
Ben galiba baska boks bakmisim.Bukadar emin Ruiz yenmis!Siz ya Valujevi sevmiyorsunuz,yada almanyada oldugu icin Ruizi tutuyorsunuz.Ruiz`i ABD ve Dünya sevmiyor,cirkin boksuyla.Türkiye seviyor,hayret!Valujev bu maci aldi,buda süpesiz.Siz tek yönlü bakarsaniz tabiki Ruiz yener gözünüzde.Sinan Samil Sam 2 yumruk atiyor,seyirci ve spikerler bagirmaya basliyor.(balyoz gibi vurdu,iste bu sinan,aman allahim)! Demek Sinan Valujev kadar vursa,ne olur acaba??
31 Ağustos 2008, 04:06 tarihinde.
bilgehan fena değildi ama 2 hatası daha vardı bugün. 1-marciano uçak kazasında değil,trafik kazasında hayatıı kaybetti
2- john ruiz roy jones a yenildi,bu doğru ama bilgehan farklı 2 siklet maç yaptı bazen bu olabiliyor dedi,halbuki roy jones 13 kilo civarı alarak ağır siklet olmuştu,yani aynı sikletteydiler.
ama bilgehan da ilerleme var,tabii sinanın maçını izlemeden yorum yapmamak gerekir,bilgehan ın anlatışı ile ilgili
31 Ağustos 2008, 04:08 tarihinde.
.Maclarin ikiside ayni gecti,yani biri birinden üstün degildi.Buda demekki ev sahibine vermek normal.Aynen Sinanin 3 round kazandigi 12 roundluk Vidoz maci gibi.Rezil kepaze eden olaylara ankarada almanlar ne der acaba?
31 Ağustos 2008, 10:14 tarihinde.
bu maçın ankarayla uzaktan yakından hiçbir ilgisi yok..maçı açık ara ruiz kazandı.hakemler hırsızlık yaptılar maçı valueve verdiler.ruizi sevmiyenler boxu sevmiyor demektir zaten.adam aslanlar gibi yüreğini ortaya koydu.ayrıca çokda teknik dövüştü.yazık oldu adama.inşallah bidaha valuevin bir ünvan maçı daha almanya da yapılmaz
31 Ağustos 2008, 11:01 tarihinde.
sinan vs vidoz maçı ortada geçti,sinanda 3 raunddan fazla kazandı raundların geneli berabere bitti,iki boksörüde bariz üstünlüğü yoktu,ama vidoz daha fazla direk yumruk attı,sinanda daha fazla kroşe vurdu,
31 Ağustos 2008, 11:08 tarihinde.
ayhan roman arkadaş sanki sinan vs vidoz maçının ruiz vs valuev maçı gibi geçtiğini yazmış,sinan o maçta asla vidozdan aşşağı değildi,iki kezde vidozu sersemletti,
valuev bu maçta resmen rezil oldu ben hayatımda böyle maç izlemedim,maçın valueve verilmesi boks sporunu zedeleyen bir karar oldu,artık hakemleri ayarlamak çok kolay bir hale gelmiş olsa gerek
31 Ağustos 2008, 11:10 tarihinde.
Maç kesinlikle Ruiz’in hakkıydı, en kötü ihtimal beraberlik olmalıydı çünkü saldıran taraf ve isabetli kroşe vuran daha çok Ruiz’di benim bildiğim kadarıyla kroşe direkten daha fazla puan getirir ve birde Valuev’in puanının silinmesi var tabi. Ben ilk defa Valuev’i bu kadar zor durumda gördüm hele bir ara ciddi ciddi sendelendi Ruiz büyük boksörmüş gerçekten. 116-113 hadi neysede , 116-111 veren adamın hakemlikle alakası bile olamaz insanları kandırmaktır bu vallahi ayıp.
31 Ağustos 2008, 11:16 tarihinde.
Sevgili Alp! sanırım Marciano uçak kazasında hayatını kaybetmiş. Marciano’nun sitesinde şöyle yazıyor :”Rocky was killed in a tragic plane crash”
31 Ağustos 2008, 11:28 tarihinde.
Ömer! sanırım Valuev’in puanı silinmedi, ihtar verildi.. Ayrıca dediğin doğru: Valuev ilk defa bu kadar zor durumdaydı, Chagaev karşısında bile bu kadar zorlanmamıştı. Ruiz dersine iyi çalışıp onu ciddi ciddi çözmüş..
31 Ağustos 2008, 11:54 tarihinde.
Arkadaşlar bana öyle geliyor ki tv karşısında olan insanlar herzman saldıran agresif dövüşen boksörleri sever.Kendilerini de onlarla özdeşleştirir.Şimdi ringde olsam şöyle vururdum burdan dalardım şurdan çıkardım vs.. Bende dünkü maçı izlediğimde ruiz in daha agresif daha istekli olduğunu ve insanın gönlünden ruiz in kazanması geçtiğini anlayabiliyorum.Örnek olarak mike tyson ın da bu kadar sevilmesinin sebebi en büyük olmasından değil dövüş tarzındandır.Ama dikkat çekmek isterim ki valuev az vurdu kroşeler fazla vurmadı ama puan alıcak vuruşlar yaptı.Yani valuev in de hakkını fazla yemeyin.Fakat yorum yapan arkadaşların yazdıklarına ek olarak şunu da kabul ediyorum ki 116-111 gibi bir üstünlükte hiç kurmadı valuev.Açıkçası ben maçın berabere biteceğini düşünüyordum.ama ruiz gerçekten savaştı herşeyi yaptı aslanlar gibi dövüştü.sonuçta fena bir maçta olmadı.
31 Ağustos 2008, 14:14 tarihinde.
ruiz hakemlerin oyununa geldi tek kelimeyle bu yani bi de anlamadığım nie organizasyonu WBA yapmıyorda valuev yapıyor?
31 Ağustos 2008, 14:14 tarihinde.
“alıntıdır”
1990′ın ayrı bir anısı var.. Roma’da Dünya Kupası’ndayız.Sinyor Can Bartu’yla beraber.. Bir apart oteli paylaşıyoruz.. Sinyor tenis meraklısı.. Futboldan çok tenis izliyor ekran başında.. Ben maçlardan vakit buldukça..
Final geldi çattı. Televizyonun başına oturduk.. Dört saati geçti.. Edberg maç sayısı atıyor.. Sinyor kalktı, gidiyor..
“Yahu deli misin?.. Saatlerce seyrettiğin maçın sonucunu merak etmiyor musun?..”
Hayatımın en büyük derslerinden birini verdi Sinyor..
“Ben sporu seyrederim, sonucu değil.. Bugün seyrettiğim tenis beni doyurdu. Kim kazanırsa kazansın, benim için ne değişir ki?..”
Uzatma penaltıları atılırken kalkıp stadı terk eden Can Bartu’ya bir daha şaşmadım.. Saygım bir kat daha artarak!..
bence arkadaşlar boksta dahil olmak üzere spora böyle bakmak gerekir.özelliklede hakemin taraflı ve organizyon yöneticilerinin yanlı olduğundan yakınan arkadaşlara tavsiyemdir.örnek olarak veriyorum ona bakarsanız türkiye liginde 50 yıldır niye üç büyükler ve trabzondan başka şampiyon çıkmıyor.eğer fenerli gs li bjk lı arkadaşlar bunlara itiraz etmiyosak devamlı büyüklerin kayırılmasına ses çıkarmıyosak dünkü maç hakkında da konuşurken biraz adil olalım en azından kendimize karşı. bazı arkadaşlar demiş ki insanları enayi yerine koydular tamam haklı da olabilirler bişey demiyorum o konuda ama madem böyle düşünüyoruz o zaman sinyor gibi bakalım olaya lütfen.yorumların çoğu hakemlerle ilgili maçla ilgili çok az maç hakkında teknik konu yazılmış.bizim için yada kendim adına konuşayım en azından benim için önemli olan bokstur.ruiz veya valuev in hangisinin kemeri kazanacağı beni hiç ilgilendirmez.saygılarımla.
31 Ağustos 2008, 14:18 tarihinde.
bence hakemler dogru puan verdi . valuev 4-5 raund hariç üstün götürdü maçı. ama tabi organizasyonu valuev in ekibinin yapmış olmasının da etkisi yok degil..
31 Ağustos 2008, 14:19 tarihinde.
ama bir bakıma da iyi oldu. çünkü valuev - sinan maçı olacaktı zaten . bu sefer sinan şampiyonluk için çıkacak .
31 Ağustos 2008, 15:08 tarihinde.
ruizin hakkının yendiği konusunda tüm arkadaşlar nerdeyse hemfikir ya cengiz koç maçı için ne düşünüyosunuz o maçdada almanın hakkı yendi artık bu sporda zevk vermemeye başladı futboldan farkı kalmadı sürekli futbolda tartışılır işte fb hakem sayesinde şampiyon oldu bjk yi hakem yaktı bu işde malesef futboldaki hakem hatalarına benzemeye başladı bu aralar iyice sıklaşdı örnek 1.şamilsam vidoz 2. valuev ruiz 3.cengiz koçla almanın maçı niye böyle kötüye gidiyo bilmiyom ama don king denen adam hoşuma gitmiyo daha önce birsürü boksör ondan davacı olmuş hakkının yendiği iddasıyla ege arkadaş bir bakıma iyi oldu demiş ama sinanla valuev almanyada karşılaşırsa sinanın valuevi KO yapmakdan başka şansı yok bu yaşananlar onu gösteriyo cengiz koç maçı için yorumlarınızı merak ediyorum SAYGILAR
31 Ağustos 2008, 15:17 tarihinde.
Haklısın Lazon’a, maç Rene’nin hakkıydı..
31 Ağustos 2008, 15:22 tarihinde.
bencede maçın böyle bitmesi sinanın işine yaradı valuev büyüttüğümüz kadar iyi bir bksör değilmiş bunuda görmüş olduk,sinan maça iyi hazırlanırsa valuevi yenebilir
31 Ağustos 2008, 15:30 tarihinde.
cengiz koç la almanın yaptığı maçın neden cengiz koça verildiğinin nedeni çok açıkk
Cengiz Koç & Rene Dettweiler maçının galibi Rene Dettweiler’di
bu maçın cengiz koça verilme nedeni ise hakemlerin taraflı davrandıklarını göstermek istememelerinden kaynaklandı
kemer maçı olan valuev vs ruiz maçındaki oluşabilecek soru işaretlerini birazda olsa ortadan kaldırmaya yönelik bir karardı,
yani hakemler kendilerini aklamaya çalıştılar
31 Ağustos 2008, 15:43 tarihinde.
Ama o maç daha önceydi areis.
31 Ağustos 2008, 16:23 tarihinde.
beyler herkese mrb ben john ruiz in ringe gelirken çalan sarkısını nerden bula bilirim?
31 Ağustos 2008, 17:11 tarihinde.
Birkere trafik kazasi degil,ucak kazasiydi.Türkiyede neden bir boks muhabiri yetismiyor?Devamli yanlis bilgiler veriyorlar,asiri milliyetcilik sporda bizi iyi temsil etmiyor.
31 Ağustos 2008, 19:30 tarihinde.
tamam arkadaşlar,ben yanlış biliyormuşum,düzelttiğiniz için sağolun. dediğim gibi valuev puan alacak vuruşlar yaptı,kazanması çok da hileli değil. şimdi ekran başında ruiz hep hareketli olduğu için çoğu izleyicide ruiz kazandı izlenimi uyandırdı ama iş vuruşlara bakıyor. valuev sarılarak çok akıllıca bir taktik uyguladı,böylece ruiz kombine yapamazken,valuev direklerle hep yokladı
31 Ağustos 2008, 21:44 tarihinde.
öme kardeş ben sonraydı demedimki,hakemlerin yapacakları üç kağıtçılıkta tepki çekmemek için maçı cengize verdiler demek istedim.
sonuçta detvellerin hakkı olan ve almanyada yapılan maçın cengize verilmesininde başka bir açıklaması yokk
31 Ağustos 2008, 21:54 tarihinde.
alp arkadaşta maçın valuevin hakkı olduğunu savunması gerçekten ilginç,
demekki 15 yıldır boksla ilgilenmemize rağmen ringde olanları farkedememişiz:)
31 Ağustos 2008, 22:22 tarihinde.
areis istersen 40 sene ilgilen boksla hiç bişey değişmez.sen bu mantıkla devam edeceksen eğer.neymiş cengize vermişler maçı sebebi de çünkü öbür maçıda valueve verecekleri içinmiş.ben senin gibi düşünüyor olsam hiç boks izlemem.bence sende izleme boşuna. o kadarçok biliyoruz ki herşeyi maşallah bize ama ülkeden doğru düzgün bir tane adam çıkmıyo hiçbir konuda.çıkanlarıda hemen aşşağı indiriyoruz.biz böyle devam edelim arkadaşlar bravo.
31 Ağustos 2008, 22:34 tarihinde.
Valuev müsabakada Ruiz’in hızını ona sarılarak ve birazda sarılma esnasında çökerterek kesti. Alp’in dediği gibi çok iyi bir taktik bu. Wladimir Klitschko’da aynı taktiği yapıp rakiplerini yoruyor ve tehlikeyi geçiştiriyor. Valuev’in direk vuruşları gerçekten çok güzeldi. Valuev daha önceki müsabakalarında bu direk vuruşları fazla denemeyen bir isimdi. Antrenör değişikliğinin Valuev’e çok büyük artısı olduğunu düşünmekteyim. Bir önceki antrenörü ona sanki taktik değilde moral olarak birşeyler aşılıyor gibiydi. Ruiz birkaç defa Valuev’e net yumruklar atmasına rağmen çok ciddi anlamda,yediği sol direk vuruşlardan dolayı puan olarak geriye düşmüş olabilir. Fakat 3 hakeminde bu kadar farklı puanlar vermesi aslında bu sporunda yıllar öncesinden başlayıp günümüze kadar kirlenmesinin devam ettiğinin göstergesi gibiydi. Kişisel görüşüm Valuev’in artık bu çok ağır haliyle çok daha iyi rakipler olan diğer federasyon şampiyonları ve üst sıradaki boksörler karşısında mağlubiyetler yaşayabileceğidir. Eğer Valuev arka arkaya mağlubiyetler alırsa boksu bırakabilir diye düşünmekteyim. Ruiz ise bu haliyle çok kısa sürede tekrar bir kemer maçına çıkabilir. Fakat çıksa bile Peter veya Klitschko kardeşlerden birine takılır düşüncesine sahibim.
31 Ağustos 2008, 23:01 tarihinde.
bende özgünhan arkadaşıma katılıyorum ruiz veye valuev in diğer federasyon şampiyonları karşısında işleri zor gözüküyor.
31 Ağustos 2008, 23:03 tarihinde.
:)jaseras kullanıcı isimli kardeş,peki cengiin maçı kaybettiği bir gerçek,neden almanyada maçı almana vermedilerde cengize verdiler,sonrasında ruiz vs valuev maçınıda ruizin kazandığı bir gerçek onu neden valueve verdiler,peki şagayev valuev maçındaki şagayevden ruiz daha iyi değilmiydi?ozaman maçı şagayev 117.111–116–113,114,114,lük skorla şagayev almıştı
bidefa sen bokstan anlasan sonuca göre yorum yapmazsın maç esnasında gördüklerini yazarsın,olanları herkes anlatır önemli olan olması gereken alma olmayanı bilmektir,seninkisi ezbercilik yada düz mantıktır
ben senin gibi masa başında oturup yazı yazmıyorum ben aynı zamanda boksörlükte yaptım dikkatini çekerim yani,boş laf konuşmuyorum
31 Ağustos 2008, 23:19 tarihinde.
areis arkadaş ben senin hangi gerçekten bahsetiğini anlamadım.gerçek olan şu valuev ve cengiz galipler..sen işin masal tarafındasın.hayatta olması gereken yoktur arkadaşım sadece ve sadece olan vardır.bende valuev maçının berabere bitmesi geektiğini düşünüyodum ama valuev kazndı diye bu kadar komploya gerek yani.benim demek istediğim bu.ayrıca niye izliyosun ki sen boks maçı o zaman madem herşey önceden belliyse hakemler ve organizasyon belirliyosa herşeyi.neyse kişisel tartışmaya girmeyelim burda herkes boksu seven ve izleyen insanlar üstelik sen bu işi yapmışsında.o yüzden bence gereksiz bir tartışma ortamına gerek yok.saygılarımla arkadaşım.
31 Ağustos 2008, 23:25 tarihinde.
areis,ben maçın hakkı valuev in demedim,önceki yazımı okuduysan hakem olsam az bir farkla ruiz e verirdim yazdım. ama valuev in kazanma nedenini de açıkladım,yani kazanma nedeninden kastım,valuev şunları şunları yaptı ve hakemler de bunlara puan verdi şeklinde. 15 yıldır boks dünyası içinde olman sevindirici,ama ‘ben senin gibi masa başında oturup sadece yazı yazmıyorum’ da ne demek? burdaki tek boks adamı sen değilsin ki. kaldı ki bu sitede kimsenin kimseden bir farkı yok,ve inan senden daha tecrübeli ve başarılı kişilerde bulunuyor bu sitede. ben boks yaptım,sen sadece yazı yazıyorsun ben haklıyım gibisinden birşeyler düşünmemek gerek. umarım yorumlar düzgün olur da yorum silmek zorunda kalmam. her maç sonrası bunları yaşamayalım
31 Ağustos 2008, 23:38 tarihinde.
jaseras arkadaşım yapılan bir yanlışıda anlatmak hepimizin görevidir bu sadece boksta böyle değil her konuda böyle olmalıdır,
türkiyedeki sinanın maçında sinanın puanını bilinçli olarak hakemlerden bitanesi maç sonunda karaladı ve maçı beraberliğe getirdi, ve sinana karşı adaletsiz bir davaranışta bulunmuş odu,ozaman sonuç beraberlik oldu,
öyle bırakılmasımı gerekirdi sence?
bence sonucun hak eden tarafa veilmesi gerekirdi ,o anki puanlamada hakemin vidoz taraflı davranması maçı sinana getirmiyordu,
ahmet öner hakemlerin elindeki puanlama kağıdını boks federasyonuna götürdü ve yapılan yanlışı ispat etti maçı sinan kazandı,
maç türkiyede ollmasa maçı sinan kazanamazdı bence,çünkü başa baş maç yaptılar
akşamki maç ruizin memleketinde olsa maçı ruiz kazanırdı,hemde açık ara kazanırdı,
benim eleştirdiğim aslında şu;hakemlerin taraflı davranmaları,maçtan önce ayarlanmaları,ve boksörün kendi organizasyonunda maç kaybetmemesi,
bu işi bence boks konseyi çok iyi bir şekilde denetlemeli,özellikle böyle altın kemer maçlarında asla adaletsizlik yapılmamalı,hakeden hakkını almalı yani,
31 Ağustos 2008, 23:42 tarihinde.
benimde demek istediğim bu alp arkadaşım.her maç sonrası anlamsız tartışmalar.takım tutar gibi bakıyoruz çünkü olaylara sporu boksu izleyen yok.önceki yazılarım zaten okunursa ne demek istediğim daha net anlaşılır.benim için ruiz veya valuev in kazanmasının hiçbir anlamı yok.tamam sempatiler olabilir ama aşırıya gitmemek gerekir.kazananı alkışlamayı öğrenemedik gitti.hep işin alavere dalavere taraflarındayız.
31 Ağustos 2008, 23:43 tarihinde.
bence sinan şamil sam vidoz maçını kaybetmişti,maçı bu işi bilen 3 kişi ile izledim hepsi hem fikirdiler.
31 Ağustos 2008, 23:49 tarihinde.
areis son yazdıklarına tamamen katılıyorum.yalnız şu fark var bunları zaten kabul etmemiz lazım böyle şeyler olduğunu.bende maç valuevin hakkıydı demedim zaten sadece bu kadar olayı abartmaya gerek yok diye söyledim.ama maalesef bazen böyle şeyler olabiliyo.bende hak edenin almasını isterim ama hayat böyle değil.ama sen bu işi pratik olarakta yapmış biri olarak bunu en iyi senin bilmen gerekir.keşke dediğin gibi sadece boksta değil hayatın her alanında hak eden hakkını alsa.
31 Ağustos 2008, 23:52 tarihinde.
Merhaba Millet Bugün beni öldürüyorlardı…Hep Bu Foreverlilya sitesinin yüzünden Öyle birileri ile kavga ediyordumki adamlar meger mafya imiş miş..Neyse Allah sakındı…
Valuev Macına gelinçe….
Harika bir Manzara idi..Adam oturunca bile Antrenöründen daha büyük oluyordu…O ruize gelince hayatımda tanıdığım en aptal boksör..
Büyük ihtimal beyin havalesi gecirdiği bir dönemdi (bu gercek)
Psikolojik haplar içtiğim için (tansiyonumdan dolaı ashabi tansiyonu imiş)
Roundları pek hatırlamıyorum ama zannediyorum 9.Rounddan sonra
Doğru karar verdi..O roundda kadar adam resmen K.O ya gitti…
Benim kişisel tahminim Hormonel bozukluğu olduğu kesin olan bu insanın
K.O olması / olmaması ne anlam taşır?
Efendim işte Valuevi devirdim?Valuev?adama yazık yazık..gercekten..
Valuev iyi fena Boksu öğrenmiş..ama Ring adama dar geliyor..
Bu neden konuşulmuyor?Ringe cıkan bilir bunu ancak..sol sol cıkışlar
aynı anda sağ sağ sağ ayak oyunları ama o bundan mahrum olmuyor.
bir iki defa denedi ama Ring dar geldi…Macın kimin kazandığına gelinçe..
Puanlama hakemi olmak lazım..ama Güzel bir Championluk Macı olmadı
Estetik acıdan Güzel Estetiğe sahip Boks maclarıda ancak Boksu çok iyi bilenlerden geciyor…
Hayran olduğum iki olay:
1- Uli Wegner cengiz koça aynen şunu söyledi
orjinal :wen du der erste angreifer wirst bist du der sieger
”Eğer sen ilk saldıran olursan sen kazanıcaksın..
tabiiki bu o atmosfer için gecerli ..ve nidemkim de aynen öyle oldu..
Uli wegnerin ögrencisi olmak isterdim…ne muthiş teşhiz kişiye özel rakipi tanıma ve zamanlaması acısından ..
2- O cupalı bir boksör cıktı galiba son mac idi uyuklamaya başlamıştım..
Yavrum benim ne Muthiş harika bir boksör o hız o sür’at
Bunun dışında hoşuma giden olay :
DasistBOXER diyor ki:
31 Ağustos 2008, 16:23 tarihinde.
beyler herkese mrb ben john ruiz in ringe gelirken çalan sarkısını nerden bula bilirim
Hoçam millet burada birbirini yiyiyor..Beni bu gün bu net cafede öldürüyorlardı ben daha gelmem ama ağabime bir şey yabarlar diye terettür ediyorum..
Peki hoçam şarkının ismini söyle rapidshare den indirim sana
Herkese sevgiler
31 Ağustos 2008, 23:53 tarihinde.
areis arkadaşım ayrıca sinan maçında da dediğine yine katılamıyorum bence maç ortaydaydı ve berabere bitmesi normaldi.
31 Ağustos 2008, 23:54 tarihinde.
ya arkadaşım ben sinanın maçta nasıl döğüştüğü konusuyla deil resmen hakemlerden bitanesinin masa üzerinde galip gözüken sinanın elinden galibiyetini bir anda alınıverdiğiyle ilgili yazdım,sonuçta puanlama kağıdındaki karalamadan bahsettim
maçta sinan iyi deildi ancak,maç sırasında hakemin yaptığı davranışta boksu zedeleyen bir davranıştı,yazılan puan sonradan değiştirilmez bukadarda boks sporunu hakemlerin oyuncağı haline getirmek çok yanlış,10 yıl önce böyle deildi,şimdi giderek kirletilmeye çalışılıyor,
ruiz maçıda biaz buna döndü,yani kazndı dediğimiz boksör bir anda hakemlerin kurbanı oluveriyor,bu işe artık federasyon bence el atmalı,hakeden kazanmalı
01 Eylül 2008, 00:03 tarihinde.
Ayrıca Ruiz kazansa idi neden Şamil bey ile karşılaşmıyacak idi.. de Valuev karşılaşaçak…
Cunki ikiside Uli wegnerin eski ögrencisi aynı klupden ve Valuev e
Bulunamıyan sparringspartner sadece Sinan Şamil sam bey oluyordu diyemi ?
Sevgili Dostlar Gercekten Bu macın sonucu hakkında konuşmak zor şaka bir yana Cunki 1- Profesyonel bir Şampiyonluk macının çok altında idi..
ve Ciddi Puanlama takipi isteyen mac idi..ondan kendi kanaatim izlemek ile Kesinlikle kazananın anlaşılamıyacağı kadar klası olmayan bir mac idi..
sadece Ruiz dayanıklı adammış vesselam..
01 Eylül 2008, 00:04 tarihinde.
hakem olaylarına diyecek bir lafım yok,hangi branş olursa olsun profesyonellik kirliliktir,para işidir,ben sadece sonuçta sinan kaybetti o maçı dedim. hakemlerin yaptığı çirkinlikten önce bizim ahmet öner in yaptıklarına bakmak gerekir,ne kadar misafirperver olduğumuzu kanıtladık,vurulan kemere bayrak diyerek ne kadar basit milliyetçilik yaptığımızı da kanıtladık. ben başarısızlıklara mazaret bulan biri değilim,bence arena boks ‘şu şöyle oldu ondan biz böyle yaptık’ diye savunma yapmak yerine bileğinin hakkıyla maçlarını alacak boksörler çıkarmalı. ülkemizde amatör branşlar da şike olmuyor,şu durumda türkiye ye prof boks geldiği an bir sürü çakal-çukal menajerliğe soyunacak ve boks tamamen raydan çıkacak. üstelik belediyeler bu durumdayken…
01 Eylül 2008, 00:07 tarihinde.
evet alp arkadaşım aynen katılıyorum futbolda ne halde olduğumuz en basit örneği.bu spor geliştiği yükseldiği anda ortaya bu işten nemalanmaya çalışacak bir sürü adam çıkacak.
01 Eylül 2008, 00:08 tarihinde.
ayhan can abi ne sorun yaşadın? bana mail olarak atarsan belki yardımım dokunur?
01 Eylül 2008, 00:09 tarihinde.
Afferin be Alp…..!!!
Ayrıca alp senin şu pazulu resimini bu günki mafya adamlarına gösterebilirmiyim?ve seninle çok samimi arkadaş olduğumu söyleyebilirmiyim?
Şamil bey o maçda Bariz kayıp etti..
Ahmet Öner beyde bence Psikopatın önde gideni..
Ama şamil bey Beyefendi bir İnsan
(kendi kanaatim)
01 Eylül 2008, 00:10 tarihinde.
aslında bende anlam veremiyorum yani ruiz vs valuev maçı ünvan maçı benim bildiğim olay şöyle olur: x vs y maç yaparlar galibi de z ile karşılaşır. ama bu maçta sadece valuev kazanırsa şamil sam ile maç yapacak dendi. ayhan can abi nin dediği gibi ruiz kazanırsa neden yapılmayacaktı? bu amatör de olmaz işte,amatörlüğün güzel yanı budur,karşına kim çıkarsa onla dövüşürsün. sizce de bu işte bir gariplik yok mu?
01 Eylül 2008, 00:13 tarihinde.
Ayhan Can Bey’e çok çok geçmiş olsun diyorum. Aman dikkat edin.. Burası bizim yuvamız fakat bu gibi olaylardan lütfen kaçınalım.
01 Eylül 2008, 00:14 tarihinde.
aman ayhan abi gören de beni birşey sanacak! sen benim gibi 10 taneyi 5 dk da buruşturup atarsın… önemli bir sorun varsa yardım etmek isterim abi?
01 Eylül 2008, 00:15 tarihinde.
AyhaN CaN Bey’e geçmiş olsun diyorum. Foreverlilya yüzünden ölümden döndüm derken yanlış da anlaşılmasın alışkanlık olduğu için internet cafe’ye gitmiş orda biraz münakaşa falan olmuş sonuçta bişey yok. Geçmiş olsun diyorum. Telefon açtım Ayhan Can iyi herşey yolunda.
01 Eylül 2008, 00:19 tarihinde.
Geçmiş olsun Ayhan ağabey…
01 Eylül 2008, 00:21 tarihinde.
ayhan can geçmiş olsun kübalı boksör sanırım yoan pablo hernandez bende çok umutluydum o boksörden ama bundan önceki maçında ko olunca umudum kırıldı
01 Eylül 2008, 00:26 tarihinde.
Ayhan Beye bende geçmiş olsun diyorum.
01 Eylül 2008, 00:27 tarihinde.
Sevgili arkadaşlar. Bugünden itibaren Foreverlilya.com Türkiye’nin 1 numaralı boks sitesi konumunda. Reytinglerde bir numarayız. Hep beraber çok daha iyi olacağız. Eksiklerimizi hep beraber gidereceğiz.
01 Eylül 2008, 00:39 tarihinde.
Sevgili Dostlar herkese sonsuz Sükranlarım ile…
Forveerlilya yüzünden derken yani..girmeden siz dostlarımızın yazılarını takip etmeden bir eksiklik his ediyorum…
adam biraz küstah idi..yoksa ben hayatım boyunca sokak kavgası etmiş değilim..ama iş o noktaya defalrca geliyorduda bugünkiler biraz ağır agabi imiş..
Banane yaw…
Doğru duvar yıkılmaz…
Allah ramaza girerken hebinizden razı olsun..
ve hebimizi Gorunmez kasadan beladan korusun…
Bu magazin programlarını çok eleştiriyordum (demekki herşeyden bir şeyler cıkartabilir insanoğlu) yinede sevmedeğim halde
Nihat Doğan beyin bir Repörtajında ettiği DUA harika idi…
Allahım beni kibirden ve kibirli insanlardan koru..Cunki hayatta en tehlikeli İnsanlar kibirli olan İnsanlardır…
Keşke bunu Ruizede söylebilseydik..Allahımız aynı değilmi?
Bana göre gercekten adam K.O YA GİTTİ…bunu bilgehan beyde söyledi..
ama Boks adına yanlış konuşmasın yumruk atarken ağızdan / Burundan cıkan sesden bahseddi.. biz bunu bu sitede konuışmuş idik..
kendisi bunun konsentrasyon ile alaklı olduğunu soylediki bu yanlış..
aslında zararlı bir olay cunki ağızdan veya burundan cıkardığın sesden rakip yumruğun geleceğini anlayabiliyor..o acodan tam darb halinde cıkması gerek..bu sesin cıkmasındaki tep sebeb..erken yorulmayı önlemektir.
TEKRAR HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜRLER
ALLAH RAZI OLSUN
01 Eylül 2008, 00:44 tarihinde.
geçmiş olsun ayhan can bey kimmiş o mafya istanbuldamı yaşıyosun?
01 Eylül 2008, 00:51 tarihinde.
Lazona hemşehrim cok sağolasın…
herkese sonsuz teşekkürler umarım olay kapanmıştır birdaha bu cafeye gelmem olur biterde işte agabim var onu düşünüyorum..Allah buyuktur hekesin ilgisinden sonsuz teşekkürler..
01 Eylül 2008, 01:02 tarihinde.
ayhan can beye geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. yaklaşık bir aydır siteyi sürekli takip ediyorum çok güzel yorumlarda bulunuyorsunuz güzel bir tartışma ortamı kurulmuş.valuev ruiz işi baya karışık işler ama ortada bir 116 111 varsa da sorun var demektir. bana kalırsa ruiz e veririm maçı ama sonuçta sinan şamilin pro da ilk kez ünvan maçına çıkma şansı doğdu.
01 Eylül 2008, 01:12 tarihinde.
kafanıza takmayın sonuçda kan davası yok namus davası yok bi sorun olsaydı sıcağı sıcağına olurdu yalandan delikanlılık yapmışlardır okadar çok türediki bu mafya ayağında özenti insanlar bi meydan sopası lazım bunlara
01 Eylül 2008, 11:42 tarihinde.
Ayhan Bey çok geçmiş olsun..
Ortalık kendini bilmez insanlarla dolu, bu tiplerin yola gelmesi dileğiyle..
01 Eylül 2008, 12:47 tarihinde.
ayhan beye bende geçmiş olsun diyorum. arkadaşlar sinan samil vs valuev maçının galibiyle samuel vs vitali maçını galibi karşılaşacakmış,o maçın galibiylede wladimir klitschko karşılaşacakmış,profosyonel boks konseyi öyle bir organizasyona hazırlanıyormuş,iki kardeşin karşılaşma şansıda var bu durumda.
Admin-Düzeltme: Kaynak göstermeden işkembeden atmak, proveke eden yorumlar yapmak yasaktır. Bu son uyarıdır Aries.
01 Eylül 2008, 13:41 tarihinde.
ben vitali - wlad maçı olacagını zannetmiyorum..
01 Eylül 2008, 13:46 tarihinde.
arkadaşlar valuev ben wladimir klitschko yu istiyorum şeklide açıklamalar yapıyormuş,sinanın menejeriylede valuevin menejeri anlaşmış maç 20 aralıkta istanbulda olacakmış,ama valuev fikrini değiştirecek anlaşılan,kendisinin klitschkoyu yenebilecek güçte olduğunu ve klitschko ile maç yapmayı hak ettiğini belirtmiş,klitschko maçı isterse maç yapılacakmış bakalım ne olacak,valuevi sinan samillemi yoksa klitschko ilemi göreceğiz?
01 Eylül 2008, 13:56 tarihinde.
eger sinan la görürsek %99 kazanır , eger wlad ile görürsek %99 kaybeder. ( %1 lik kısım mucize )
01 Eylül 2008, 14:05 tarihinde.
arkadaşlar bilgehan demire ulaşma şansıız varsa veya stesine girip email atarsanız kemer birleştirme organizasyonunun yapılacağını öğrenirsiniz,işte kaynak gösterdim,neden yanlış bilgi vereyimkii,bende bunu anlamadım
01 Eylül 2008, 18:11 tarihinde.
Bu arada 30 Ağustos’ta Lamon Brewster ile Danny Batchelder arasında yapılan maçı, Brewster 5. raunda nakavtla kazanmış.
02 Eylül 2008, 15:43 tarihinde.
Bende boxörüm fakat boxu spor olarak görmeynler var.Bu beni derinden yaralıyor valuev maçı aldı.Bence John bu maçta çok pasif kaldı daha iyi olabilrdi.Ama ikiside benle box yapsa nakavt olurum saygı duyuyorum
KİŞİSEL ÖZELLİKLERİM
Boy :1.98cm
Kilo :107kg.
Yaş :27
mevki :amatör
02 Eylül 2008, 18:32 tarihinde.
Boxör adlı arkadaşım. lütfen kullandığımız harflerin yerli yerinde olmasına dikkat edelim.
02 Eylül 2008, 18:35 tarihinde.
boxör arkadaş,türkiye de az bulunan fiziksel özelliklere sahipsin,tahminimce eğer bu özelliklerdeysen birçok derecen vardır.çünkü bizim boksumuzda pek ağırsiklet çıkmıyor
02 Eylül 2008, 20:28 tarihinde.
Evet Alp sana katılmamak elde değil. Bu Boxer adlı arkadaşla boy olarak aynıyız. sadece benden 7 kilo fazlası var. Eğer boks yapıyorsa hakikaten inanılmaz bir fizik. Bende merak ediyorum dereceleri varmı diye. Boxör arkadaşımız bu konuda bizi bilgilendirecektir. Banada niye spor yapmadın diye çok sık sordular fakat ben imkansızlıklardan dolayı yapamamıştım. İnşallah arkadaşımız birşeyler yapar. Fiziği cidden çok iyi.
02 Eylül 2008, 22:18 tarihinde.
sizce sinan valuevle ünvan maçı yapmayı hakediyormu eller vicdanlara gitsin öle yorum yapılsın… bence kesinlikle hayır. bir kere sinan hiç bir üst düzey boksörü adam gibi yenemedi. son maçı çok tartışmalıydı. performansına ve kariyerine bakıldığında vasatı aşamamış. nasıl olurda birden tüm engelleri aşar ünvan maçına çıkar inanılmaz. ki bu kemer chagaev gibi iyi bir boksörden sakatlık nedeniyle alınmış. sultan, peter vs… dururken sinan nerden çıktı diye sormazlarmı
yanlış anlamayın sinan bizim boksörümüz destekliyoruz ama burası PROFESYONEL BOKS sitesi ve bizimde yorumlarımız buna yakışır olmalı teşekkürler.
02 Eylül 2008, 22:27 tarihinde.
Sayın Celal Candarli, zaman zaman bazı boksörler hiç haketmediği halde birden kendisini ünvan maçı yaparken bulabiliyor. Bu kemer sahibi boksörler için bir nevi ön hazırlık oluyor ve genelde galip geliyorlar. Örneğin Sinan’ın yendiği Peter Okhello bir anda Maskaev karşısında kemer için dövüşme şansı yakaladı. Danny Williams ve Matt Skelton’da buna dahildir. Bunun gibi bir çok örnek mevcut. Önemli olan parasal konularda anlaşabilmek. Zaten zaman zaman bazı maçlar için şunun mecburi rakibi diyebiliyoruz. Mesela Povetkin artık Klitschko’nun mecburi rakibi konumunda. Durum bundan ibaret. Fakat haklısın Sinan çok kötü durumda. Niye böyle kilo alıyor ve isteksiz dövüşüyor anlayabilmiş değilim. Burası bizi aşıyor, fakat Sinan’da bir bıkkınlık olduğu kendisi tarafından açıkça olmasada söyleniyor.
02 Eylül 2008, 23:09 tarihinde.
celal candarli abimiz düşüncelerimi öyle güzel açıkladıki yani , artık başka bir yorum yapmama bile gerek yok bu yazıda . helal olsun..
02 Eylül 2008, 23:14 tarihinde.
ama bu durumda özgünhan abimize de hak vermek lazım . güzel bir örnek verdi peter okhello & oleg maskaev ile . yani arada bir daha düşük seviyedeki boksörlere de şans tanınmalıdır . ama bi taraftanda sinan artık çok yaşlandı , kısacası bence valuev maçı onun şampiyonluk maçı için son şansı ..
03 Eylül 2008, 12:12 tarihinde.
Alp Bey ;
ben de araştırdım kesinlikle adam uçak kazasında ölmüş. Bilgeha Bey doğru aktardı.
03 Eylül 2008, 18:32 tarihinde.
boxer arkadaşım boks a kaç yaşında başladın ?? 27 yaş bayagı geç amatör için ..
03 Eylül 2008, 18:54 tarihinde.
ben 17 de başladım geç mi?
03 Eylül 2008, 19:21 tarihinde.
bence erken sayılmaz ..
03 Eylül 2008, 22:42 tarihinde.
Yakup Sağlam 29 yaşında başlamış boksa herkezide takır takır indiriyo böyle giderse seneye ilk 30′a girer ama adamda fizik var tabi. Aslında bu sikletlere göre değişiyor bence ağır siklette ilk önce güç ve çene gerekiyor bununda erken başlamakla alakası yok diye düşünüyorum ama diğer sikletler tam bir refleks,eskiv savaşı.
03 Eylül 2008, 23:56 tarihinde.
yakup sağlam boksör mü? bir kez rocky maricoano hariç boksa geç başlayıp efsane olan kaç kişi var? bakın efsane diyorum,ali,frazier vs gibi. çok nadir 2-3 isim vardır istisna. bu sporların başlama yaşı ergenlikdir,belediyelerde boks yapanlar bilirler,büyük kulüpler altyapıya çok önem verir ve genelde 15 yaş üstü almazlar. çünkü serseriliğe gelen de çok olur… yakuğ sağlam vücutçu ymuş,rakiplerini indiriyor ama rakipleri kim allah aşkına? tanıdığım çoğu boksör yakup dan daha iyi. arena nın adamı diye beleşe maçlarını alıyor. yakup sağlam da 10 round dayanacak nefes bile yok.
04 Eylül 2008, 00:01 tarihinde.
hakan adlı arkadaşım 17 yaş geç. şimdi sana şöyle özetleyeyim: kişi isterse 30yaşında başlayıp 2 yılda temel boks tekniklerini öğrenir,ama müsabık olması zor olur,sen ergenlikten sonra başlamışsın,temel vücut sporlarında bu yaş geç sayılır,çünkü tam kemikler oturmadan spora başlamak gerekir,sen şu an müsabık olabilirsin ama zor olur,hem büyük kulüplere girmen zor olur hem de boks yapan da yüz çok yaralanır ve bu yaşta alacağın bu ilk darbeler seni çok yıpratır. ama küçük yaşta başlayan birinde çok hasar olmaz çünkü çoğu maçına küçükken çıkar ve karşılaştığı rakiplerin yaşı arttıkça kişinin de darbelere dayanıklılığı artar. kısacası şunu düşün aradaki farkı anlamak için: sen 20 yaşında ilk maçına çıkıyorsun,rakibinde 20 yaşında ama 10 yaşından beri boksör. umarım anlatabilmişimdir?
04 Eylül 2008, 00:03 tarihinde.
bir keresinde tua nın valuev i yenebileceğini söyleyip tepki almıştım boy farkından dolayı? tua ruizden de kısa zannedersem ama şu ruiz in yaptığını tua yapamaz mıydı sizce?
04 Eylül 2008, 01:09 tarihinde.
ömer arkadaşım ama bir gerçek var , yani profesyonelliğe ne kadar erken atılırsanız ( tabi çok da erken olmamak şartıyla ) o kadar çabuk yol katedersiniz . tyson 19 yaşında pro. olmuş 20 yaşında da WBC dünya ağırsiklet boks şampiyonu olmuş . muhammad ali de 22 yaşında WBC dünya ağırsiklet boks şampiyonu olmuş . bence profesyonelliğe 23-24 yaşlarında yavaş yavaş adım atılmalıdır. örnegin almanya nın bir gelenegi haline geldi bu ; boksörler çok geç pro. oluyorlar ve uzun bir süre ciddi rakipler ile karşı karşıya getirilmiyorlar. ve de bunun sonucunu görüyoruz , hala almanlarda bir başarı yok . evt yakup saglam geç pro. oldu ve de başarılı oldu. ama unutmaki istisnalar kaideyi bozmaz ..
04 Eylül 2008, 22:14 tarihinde.
Belediyedeki eğitimleri bende biliyorum standart boks tekniğini öğretip daha da ileri gidemezler yani kısaca bir savaşçı çıkaramazlar. Bakın boksör olmak başka birşey başarılı boksör olmak başka birşey. Bu işte yaştan daha önemli 2 etken daha var 1.yetenek 2.antrenör ama erken başlamak tabiki geç başlamaktan iyidir. Bence kimseye senin yaşın geçmiş eldiven giyme dememek gerekir hobi olarakta yapılabilir nihayetinde.
11 Eylül 2008, 22:28 tarihinde.
bu macta hak yenildi mac amerikalı boksorundu şu aralar gündemde sinan şamil sam ile rus devinin macı gündemde tabiki ne zamn macın tarihi belli deyil sana sesleniyorum rus devi sinan şamil sam kolay lokma deyil gelde gör bakalım anyayı konyayı 2004 de denis bakhov u nasıl indirmişti unutma sinan ı da gözünde kücük görme tabiki aradan 4 sene gecti ama sinan isterse o zaman ki perfansını sergiler rinkte …NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE aykut_ozcan1985_4@hotmail.com
14 Eylül 2008, 22:44 tarihinde.
bu mafya olayı nedir çözemedim,ayhan can abi nin bu durumu gerçekmi , foreverlilya yüzündenmi pek anlayamadım.
Admin Notu: TAHİR internet cafede yer tartışması yaşanmış hepsi bu mafya olayı falan yok.
23 Eylül 2008, 23:54 tarihinde.
zamanında valuev in kazanmasının sürpriz olamayabileceğini söyleyip tepki almıştım,maçı eurosport ta tekrar izledim,gayet başarılı bulduğum mustafa baş hoca da benim gibi valuev in az ama öz dövüştüğünü söyledi,ruiz ilk başlarda iyi gitti ama sonradan çok yumruk attı,attı ama isabetsiz. ben yine de ruiz e verebilirdim maçı,yalnız tekrar izlediğimde fark ettiğim birşey var ki,o da valuev in herkesin bir anlık yaptığı yorumlar gibi aşırı pasif dövüşmediğidir.
24 Eylül 2008, 16:01 tarihinde.
Foreverlilyada beklenebileçek en son şey herhalde illegalitedir…
soylemek istediğim şu idi..
foreverlilya bagımlılık yaptı sadece bu site icin internet cafeye gittim orada kendini bilmez pislik insanlar yuzunden cıkan tartışma bu tartışmanın sonucunda ögrendiğimde bu insanlar insan haklarını ihlal ederken guclerini konumlarından alıyorlar imiş..
Cete imiş bunlar Mafiaya vari…
hebsi bu..
Kadir geceniz şimdiden Mubarek olsun
04 Ekim 2008, 08:20 tarihinde.
ya arkadaşlar bişi sorcam ünlü boxsör ademin soy adını unuttum aklıma gelmiyor yzarmısınız
04 Ekim 2008, 08:35 tarihinde.
Adem Kılıçcı veya Adem Bozkurt olmalı, benim bildiğim başka Adem adında ünlü boksör yok.
08 Kasım 2008, 00:56 tarihinde.
arkadaşlar bence bu mac ruiz in hakkıydı hakkı yenildi ruiz in napalım saylık olsun sonuc valuev sayı ile kazandı.