Tem.12.2008
13:39
by seref
Samuel Peter & Vitali Klitschko Maçı
WBC ağır sıklet boks şampiyonu Nijerya Kabusu Samuel Peter 11.10.2008 tarihinde Almanya, Berlin’de eski şampiyon Vitali Klitschko ile kemer maçına çıkacak. Vitali Klitschko en fazla nakavt oranına sahip ağır sıklet boksörü olmasına rağmen boks yaşantısında birinci sınıf diyebileceğimiz sadece birkaç boksörle karşılaşmıştır; Lennox Lewis, Corrie Sanders, Chris Byrd, Larry Donald ve Danny Williams.. İkisine yenilmiş, üçünü yenmiştir. Vitali, 2004 yılında Haşim Rahman’la karşılaşacakken sakatlık problemi yaşamış ve bu problem günümüze kadar devam etmiştir. Haşim Rahman’dan sonra Oleg Maskaev, Jameel McCline, gibi boksörlerle maçı gündeme gelmiş ama sakatlığının tekrar muzdarip etmesi sonucu maçlar iptal edilmiştir. Şimdilerde ise Nijerya Kabusuyla maç için tarih ve yer belirlenmiş.. Tarih belirlendiğine göre Vitali şu anda sakat olmasa gerek, maç tarinine kadar neler olur onu zaman gösterecek ancak şunun garantisini verebiliriz muhteşem bir müsabaka olacak..
Sam Peter 2005 yılında Vitali’nin kardeşi Wladimir ile karşılaşmış üç defa rakibini knockdown yapmasına rağmen, nakavt edememiş ve puanla mağlup ayrılmıştı. Vitali’nin dört yıldır maç yapmaması, sakatlıklarla mücadele gibi nedenleri de muhattap alırsak kendi şahsi fikrim Samuel’in bu maçta galip geleceğine dairdir.
Kategori Boks Sohbet, Boksörler, Duyuru, Fotoğraf, WBC, İBO |
12 Temmuz 2008, 14:38 tarihinde.
maçın galibi oynandığı taktirde bir aksilik olmadığı sürece vitali olacaktır. şeref arkadaşımız vitali için çok az üst düzey boksörle karşılaştı diyor. fakat az ve öz. neler yaptığını hepimiz çok iyi biliyoruz. kardeşinin nakavt olduğu iki boksörü nakavtla yendi. en üst düzey olarakta lennox ile maç yaptı ve puan olarak önde götürdüğü maçı kaşından dolayı kaybetti. vitalinin herbie hide veya kirk johnson veya sanders gibi adamları nasıl yendiğini çok iyi biliyoruz. eğer eski vitali ise samuel peter nakavt olabilir. puan olarak samuel peter’in vitali’yi yenmesine imkan yok.
12 Temmuz 2008, 16:15 tarihinde.
vitali eski vitali olmasına gerek bıle yok dıyorum ben yuzde 70 i olsun eskı vıtalının yıne de önunde kımse duramaz derimm ben
12 Temmuz 2008, 16:55 tarihinde.
Bence Peter gercekten Agir SIkletin 2.numarasiysa 4 sene ara vermis bir boksörü rahatlikla yenmeli hemde KO ile bu Lennox Lewis icin bile gecerli zaten suan Lewis bir dönüs yapsa isi cok zor diye düsünüyorum. Tua`ya bakin adam 2002`den sonra 3 sene ara verdi ve suan da 4.sinif adamlarla sene de bir karsilasiyor Michael Grant desen öyle…
12 Temmuz 2008, 17:50 tarihinde.
ben peterla vıtalıyı kıyaslamam wladımıre yenıldıgınden berı nagmaglup ve kendını cok gelıstırdı su an cok ıı durumda gecenlerde bı demecınde wladımırle karsılasabılecegını soyleyp gızlıden bı gonderme yapmstı,bence wladımırı su an ıcın yıkabılcek tek boksr,vıtalıye gelınc hıc donmesın ko olacagı cok bellı cunku…
12 Temmuz 2008, 21:25 tarihinde.
samuel peter geç ısınan bir boksör. antrenmanlarını izleyecek olursanız 25-30 dk sonra gerçek yumruklarını sergileyebiliyor. vitali nin durumunun eskisi gibi olmadığı bilinen bir gerçek,yoldaki vatandaşa sorsan 4 yıldır boks yapmayan birinin durumunu iyi değildir herhalde der. bu yüzden samuel peter i bir gömlek üstün görüyorum.
12 Temmuz 2008, 21:45 tarihinde.
arkadaslar dıkkatınızı cekmek ısterım ben dıyorumm kı vıtalı eskı vıtalının yuzde 70 i olarak dönerse rakıp tanımaz dıyorum.yoksa elbette 4 sene döğşmemiş boksör eger eskı halınden cok uzaksa elbette sansı yok.ama vitali gıbı sampıyon karektere sahıp mantıklı bı adamın ıyıce duzelmeden ve kendını ıyı hıssetmeden gerı dönecegını bokse sanmıyorum.muhakkak vıtalı kendıne guvenıyor kı gerı dönuyor.bu da yurek ıster her boksör göze alamaz.nıye dersenız zaten sampıyonken bırakmıstı ve risk almasına gerek de yoktu sakatım boks karıyerım bıttı de dıyebılırdı ama demiyor ve kendıne guvenerek gerı dönuyor bokse.takdir etmek gerekırken bu tür eleştiriler bence cok dayanaksız kalıyor.
12 Temmuz 2008, 22:13 tarihinde.
elbette vitali nin kalitesi ortada ama benim peter alır dememdeki amaç vitali ye 4 yıldan sonra çok ağır gelecek olması. vitali 1-2 vasat rakiple ısınıp döndükten 1 yıl sonra çıksaydı bu maça vitali derdim
12 Temmuz 2008, 22:36 tarihinde.
Wladimir&Thompson maçı öncesi ringe çıkan Alexander Ustinov eskiden K-1 maçlarına çıkıyordu. Şu anda Arena Box ile anlaşmalı, rakibi kolay yendi.
12 Temmuz 2008, 22:38 tarihinde.
kesınlıkle bence de bır ıkı rakıple karsılasıp maç formunu yakayarak böyle bı maça çıkması daha ıyı olurdu.antreman farklıdır maç farklıdır hemde cok farklı.ama ben yıne de vitali nin kendını cok ıyı hissettıgını dusunuyorum kı dönüş yapıyor.klitschko kardeslerın resmı sıtesınde de vıtalı çok ıyı durumda oldugunu söylemiş cok formdayım dıyor.tabı butun bunların dogrulugu ringde belli olacak…
13 Temmuz 2008, 00:24 tarihinde.
Bu gece Bilgehan’da bu maça değindi, ‘Vitali sakatlık geçirmezsew maç olacak’ dedi..
13 Temmuz 2008, 01:44 tarihinde.
vıtalı cok buyuk bı boksor bu konuda hepımz hem fıkırz fakat ne kadar formda olrsa olsn bence bı boksorun mac yapma aralıgı aktıf olması cok onemlıdır rınglerden bu kadar uzun sure uzak kalms bı boksor olarak vıtalının sansı cok az bence bı comeback dusunuyosa bı kac kolay mac yapıp daha snra sampıyonla karsılasmalı…
13 Temmuz 2008, 01:56 tarihinde.
Bilgehan sevimli bir yorumcu ama o kadar sacma seyler havada ucusturuyor ki gercekten inanilmaz… Dün Kick Box`u izleyen var mi Ankara`da düzenlenen??? Bir Nijeryali geldi ringe gelmeden o kadar övdü ki bence gercekten güclü birsey gelecek sandim. Bir baktim ve hemen düsündüm adam hic hayatinda antreman yapmis mi??? Türkiye Dünya karmasina karsimis. Kendimizi kandirmayalim bu olsa olsa cöplük karmasidir ama zaten bu organizasyonun asil amaci galiba insanlari güldürmek olmali degil mi??? Ama Bilgehan acaib cildiye alirmiscasina konusuyor Dünya Sampiyonluk kemeri varmis sözde… Orda ki bütün boksörlerin Dünya Sampiyonun dan birak Yayla Kemerini bile alamazlar… Bir tane böksür cikti son macta Iran`liya karsi 21 yasindaydi galiba adamin vucüt 40 yasinda hic antreman yapmamis birisi gibi ve gelecekte K-1`de Türkiye`ye adina cikacakmis dedi Bilgehan… Acaba gercekten ciddi mi kendisi yoksa ciddiymis gibi mi yapiyor merak ediyorum???
13 Temmuz 2008, 13:15 tarihinde.
cenk doğru söylemişsin ben de izliyordum sonra sinirlerim bozuldu kapattım,şeytan diyor bırak boks lisansını çık şu k1 e dağıt ordaki serserileri. bu k1 ve a1 denilen olayların bence boks ile ilgisi yoktur,boks bir zerafet bir incelik ister
14 Temmuz 2008, 00:07 tarihinde.
Bu maçın yapılacağına inanmıyorum, içimde yine bir aksilik olacak hissi var. Ancak yapılırsa müthiş bir maç izleyeceğimiz kesin. Ben Samuel Peter’in öyle çok da süper bir boksör olmadığı düşüncesindeyim, Maskaev’den önce karşılaştığı McCline karşısındaki halleri hala gözlerimizin önündedir. Zaten çok önemli boksörlerle de pek maç yapmadı.
Vitali’ye gelince… Bence bu maçı onun durumu belirleyecektir. Şu an kondisyonu, fizik gücü ne durumda hiç bilmiyoruz. Ama eski kimliğinin yarısını bile ringe yansıtması bence Peter’i yenmesine yetecektir.
14 Temmuz 2008, 00:28 tarihinde.
sevgili Bilgehan kişisine tahammül edemediğimden Thompson-Klitschko maçını RTL kanalından takip etmiştim.maçın yorumcularından biri Krasniqi idi.maçtan sonra Vitali geldi sunucu ile birlikte üç kişi maçı yorumladılar.Krasnigi kemerleri Vladimir`den alabilecek tek boksör tanıdığını onun da Vitali olduğunu söyledi.sonra da Vitali`nin Samuel ile olacak maçına değindi.Vitali her zamanki mütevazı tavrıyla kemerler üzerinde fazla durmadan artık ringe dönmeyi çok istediğini ve şartlar ne olursa olsun bu maçın tam tarihinde olması için herşeyi yapacağını söyledi.
14 Temmuz 2008, 02:17 tarihinde.
bilgehan bi tercüme etse maç sonrasını diye bekliyoz ama boşuna fox tv yayını kesiyo bu arada Krasnigi doğru söylemiş kemerleri bitek vitali alır wladimirden
14 Temmuz 2008, 22:38 tarihinde.
Maç tarihi bir kez daha ertelendi ama bu defa 7 günlük, sanırım bu defa ciddi bir adım atıldı. (boxrecte eski tarih duruyor ama boxnews ve eastsideboxing yeni tarihi vermişler). Evet maçın şu an verilen yeni tarihi 11.10.2008.
15 Temmuz 2008, 01:57 tarihinde.
maçla ilgili boks sitelerınden bılgıler ceviriler vereyım sizlere.s.peter vıtalı maçı 11 kasımda oynanacak kontrat imzalanmıs.s peterın cenesi düşmüş ve her siyahı boksörde rastladıgımız gevşekliklerle ve sonradan görme bır tavırla konusmalar yapmıs.şimdi bunları yazayım sizlere:”uzun zamandır beklıyordum intıkamımı almak için bunun kardesıne yanılmıstım intıkamını önce abısınden sonrada kendısınden alacagım,ikisini de yere sereceğim,maç nerde olursa olsun önemlı değil ister nijeryada ister almanyada benden bır cok kez kaçan vıtalı(ne zaman kaçtysa onu da anlamadım salakca bır yorum bu) bu kez kaçamayacak cunku kontrat imzaladı,bu sefer vıtalı erkek gbı cıkıp yumruklarını atacak yoksa boksden sonsuza dek cekilecek,hey vitali buraya gel ve hakettiğin yumrukları yapıştrayım suratına ki daha sonrada küçük kardesın wladımırı yere sereyiö”’ ewettttttt arkadaslar işte size sonradan görme eğitimsiz bır siyah boksörun sözlerını cevirdim.e şimdi benı de hırsa getrdı zaten vıtalı hayranıyım artık s.peter düşmanı da dıyebılırsınız.allahın oklavası teknıkden yoksun boksü bılmem kaç yasında zorla öğrenmıs eğitimsiz nijeryalı hanzo afedersiniz.şu konusmalara bakın hele.hıc bır zaman ne vıtalı ne de wladımır rakıplerıne saygı göstermekten gerı kalmamıslardır.hatta bu konuda örnek iki sporcudurlar.eh koçum vitali artık bu zenciye boksör bozuntusuna gerekli dersı her zaman yaptıgın gıbı rıngde verırsın bundan zerre kadar şüphem yok…
15 Temmuz 2008, 09:20 tarihinde.
ufuk sana katılıyorum; vitali benimde en sevdiğim boksördür vitali samuelden bayağı uzun bir boksör ve aynı zamanda kardeşinden kesinikle daha dayanıklı. bence wiladimirin her maçta knock out olma olasılığı var çünkü çenesi çok zayıf ama vitali öyle deil ve aynı zamanda kolay yumruk almıyor. bütün bunların yanında samuel kolay yumruk alan ve yorulan bir boksör tek artısı çok güçlü olması ve indirici yumruları olması bu maçı vitalinin sayıyla alabileceğini düşünüyorum ama maç içinde samuel kesinlikle bir veya bir kaç sefer knockdown olacak çünkü kolay yumruk yiyor. maskaev bile biraz hareketli olsaydı maçı alabilirdi çünkü o maçta bi ara samuel az daha groki durumuna düşecekti.
15 Temmuz 2008, 10:44 tarihinde.
Her boksörün zayıf bi tarafı var, Vitali’nin zayıf tarafı da kolay sakatlanması. İster kaş yüz olsun ister kol olsun, Byrd ve Lennox maçları çetin ve direçli geçtiği için sakatlık kendini göstermişti. Dört yıldır suratına yumruk almamış bi boksörün yüzü kolay kanar.
Samuel’in Klitshcho kardeşler için söylediklerine gelince.. Wladimir’in yumruk alınca Thompson’a sarılması, onu yere atması, yere atarken de kendini onun üzerine atması vs. Samuel’in sözleri kadar hoş değil, değil mi
Aslında Samuel Peter müzikten anlıyan, piyano çalan, estetik bir ruh taşıyan bir sporcu.. Ten rengi turnusol kağıdı değildir..
15 Temmuz 2008, 14:18 tarihinde.
vıtalının mclıne ve hasım rahman la karsılasması gundemdeyken sureklı sakatlık soylentılerı cıktı ve bu maclar yapılmadı bence bı cok boks hayranı da onun bu sakatlık soylentılerınden bıktı ve bı çok kısı onun rınge donup nasıl bı performans sergıleyecegını merak edıyo , peter hakkında bı dıger haberıde ben verıyım onumuzde kı hafta mac ıcın kampa gırıyo neredeyse 2,5 aylık sıkı bı kampın ardından mu maca cıkıcak son donemlerde kı mac trafıgını dusunursek formda olan peter a karsı vıtalının hıc sansı yok bence ko ıle kaybedeck ,ama bu macın guzel yanı peter bu macıda aldıktan sonra wladımırle karsılasr…
15 Temmuz 2008, 16:07 tarihinde.
şeref arkadasım boks ringınde olan sarılmalar düşmeler vs hepsı kurallar dahilinde olan seylerdir.ve sahada hakem jor cortez eğer terso bı durum olsa müdahelede bulunurdu.yani s.peterın rıng dısında söyledıgı saygısız sözlerle rıngde olan profesyonel ve kurallar dahılınde olan hareketleri aynı kefeye koymanı anlayamadım
15 Temmuz 2008, 22:45 tarihinde.
Peter Tysonvari tavırlar takınmaya çalışıyor ama Klitchkolar’a saygısızlık yapmasını hiç de tavsiye etmem, çok pişman olabilir. Ben Peter’in David Haye ile maç yapmasını isterim, süper maç olur. Ve Haye kazanır bence…
Bu arada Ufuk, Peter’in ten renginden sanane afedersin… Siyah değil de, beyaz olsa çok şey mi değişir?
16 Temmuz 2008, 00:48 tarihinde.
braddock arkadasım kesınlıkle farkeder.bu bır gercek ki zenci boksörlerde bır gevseklik ve bu tür tavırlara daha sık rastlanıyor.bunu ınkar edemezsın.bu kesınlıkle ırkcılık olarak anlasılmasın yanı bu yaratılıstan gelen bır gevseklik onlara verilmiş bır sey.hatta en cok sevdıgım boksör lewis de bır zenci ve bu gevşeklik ona da bıraz bulaşmıştır.anlatabıldım sanırım
20 Ağustos 2008, 00:16 tarihinde.
bu konuda ufuk arkadaşıma katılıyorum size bişe anlatayım zannedersem italyada olmuş bu hadise ünlü bir mafya lideri hapise düşmüş hapishanede herkes onun karşısında adeta mum gibiymiş orda yatan 5-6 (zenci demiyimde bu ırkçılığa giriyomuş) siyahi mahkum birgün kafalarına koymuşlar bu mafya liderini sıkıştırıp bi güzel dövmüşler mafya lideri demişki onlara siz bana neden saldırdınız beni tanıyonuzmu verdikleri cevap senle bi derdimiz yok sadece burdakiler gibi senden korkmadımızı ıspatlamak için dövdük seni demişler ondan sonra mafya lideride siyahi mahkumlara size saygı duyuyorum demiş hatırlıyamıyorum ama bi siteden okuduydum aklımda kaldığı kadar anlattım kısaca bu adamların genetik yapısı böyle kimseden korkmazlar o nedenle çok rahat tavırlarla konuşurlar
07 Eylül 2008, 00:20 tarihinde.
Evet! Büyük maça az kaldı. Bildiğiniz gibi Samuel, Vitali’nin kardeşine 2005 yılında 12 raundun sonunda puan ile yenilmişti. Acaba bu yenilgi ne kadar doğru, buna bir bakalım: Sevgili Ufuk’un arşivi sayesinde Samuel&Wladimir maçını tekrar tekrar izleyerek, geri alıp tekrar gözden geçirerek hangi boksörün hangi puanı alabileceğini kendimce değerlendirdim. Bu yaptığım değerlendirmeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Öncelikle Wladimir’in maç boyunca bir hayli yumruk attığı doğru. Sanırım 200 küsür, Samuel ise ancak onun yarısı yumruk atabilmiş, bu maçın genel görünüşü. Ama Konfiçyus’un bir sözü var “bir şeyi anlıyabilmek için onu parçalara ayırıp, her parçayı ayrı ayrı değerlendirmek gerekir.” Biz de her raundu ayrı ayrı değerlendirelim:
1. raund, Wladimir üstünlüğü vardı:10-9
2.raund, Samuel de Wladimir de birbirine üstünlük kuramamıştır:berabere
3.raund: Samuel, Wladı bayağı sarstı:9-10
4.raund: Wladimir önceki raunda sarsıldığı için açığı kapatmaya yönelik çalışıp raundu aldı.10-9
5.raund: Samuel Wladimir’i iki kez indirdi ve hakem iki kez wlad’a saydı:7-10
6.raund: Bir önceki raund Wladimir için bi kabustu ve temkinli döğüştü, samuel, önceki raundun moraliyle bayağı saldırdı ama raundun hakkı berabere.
7.raund:Wladimir almıştır:10-9
8.raund:Wladimir almıştır:10-9
9.raund:bu raunda Samuel, Wladimir’in bir hayli üstüne gitti nakavt için, hatta wladimir sarsıcı bi yumruk yedikten sonra Samuel’e sırtını döndü, kendini ring iplerine dayadı, hakemin araya girmesi, uyarı derken grogisini ve Samuel’in saldırısını ustaca atlattı: berabere.
10.raund, Samuel, Wladimir’i indirdi ve hakem saydı:8-10
11.raund:Wladimir aldı:10-9
12.raund: Wladimir aldı:10-9
Bu puanları topladığımızda ortaya 114-114 gibi berabere bir sonuç çıkıyor, olaya objektif bakmaya çalıştım hatta hakem olsaydım 9. raundu berabere değil de Samuel’e verirdim. Bu arada Wladimir’in yumruk atar atmaz hemen Samuel’e sarılması dikkattimi çekti.
07 Eylül 2008, 01:04 tarihinde.
sevgili şeref o maçı defalarca izledim hatta elimde dvd si mevcut sinan beyede gönderdiydim nasıl bir beraberlik çıkardınız şaşkınlık ve hayret içerisindeyim samuel peter wladimiri düşürmekten başka hiç bir şey yapamadıki çok ama çok bariz klitschko’nun üstünlüğü vardı sizden birşey rica ediyorum 5.raundu tekrar ama dikkatli olarak izlermisiniz klitschko’nun yere düşme sebebi peterin 1.yumruğu enseye 2.yumruğu yüze 3.yumruğu tekrar enseye wladimir yerde yani objektif olarak 5.raundu izleyip tekrar düşüncenizi yazarsanız memnun olurum peter çok faullu bi boksör maskaev maçındada enseye vurmaları olmuşdu hakem o maçdada uyarmışdı peteri wladimir maçındada uyarılarda bulunmuşdu
07 Eylül 2008, 01:17 tarihinde.
Faullu dövüşte Samuel, Wladimir ile boy ölçüşemez. Wladimir her yumruk atışında sarılıyordu. Ayrıca Wlad sırtını pek çok kere dönmüştür, bu onun Samuel maçında uyguladığı en önemli taktik, hatta bu taktik sayesinde 9. raunda nakavtan kurtuldu.
07 Eylül 2008, 03:00 tarihinde.
wladimir bazen çirkef dövüşüyor haklısın şeref.yumruk yedikçe sarılıyor.sarmaşık gibi.
07 Eylül 2008, 03:29 tarihinde.
maçı tekrar tarafsız bir gözle izledim. ve bir boks sever olarak wlad ın olduğu knock down larda oh iyi oldu dedim. samuel kural dışı bir vuruş yapmadı aksine çirkeflik yapan wlad,sürekli eğiliyor ve rakibe ensesini dönüyor,o yüzden samuel 3 knock down ı da bileğinin hakkıyla yaptı buna benzer bir saydırma arthur abraham-ayala maçında olmuştu. maç sonucuna gelince bence az bir fark ile wlad kazandı. bu benim görüşüm,çünkü samuel knock down lardan başka birşey yapamadı,çok kombine aldı suratına. wlad hakkında dikkatimi çeken başka bir şey ise ki bu lamon maçında da vardı,ayak hareketlerini sanki bir bacağı diğerine takılıp da düşecekmiş gibi yapıyormuş o zamanlar,son yıllarda kendini en çok geliştiren boksör olduğunu karşılaştırma yapınca çok rahat anlıyoruz
07 Eylül 2008, 03:36 tarihinde.
Bazenmi!Her macta öyle.Sanders ve Brewster den sonra,dövüsleri bakilmaz hale geldi.Yumruk atip hemen tutar.Boks degil güres bakiyoruz sanki.Vitali 4 sene dir mac yapmasa bile,ben diyorum ko ile yenecek.Vitalinin baskisi cok yüksek…
07 Eylül 2008, 03:50 tarihinde.
bu da wlad ın taktiği cela çandırlı abi zekice bir taktik demişti bende katılıyorum dan dun girmesi gerekmiyor her boksörün göze hoş gelecek diye. zaten wlad eskiden çok sağlam durmuyordu ama şimdi bana göre ağır sikletin en iyisi her ne kadar desteklemesem de
07 Eylül 2008, 19:53 tarihinde.
sevgili şeref yumruk attıktan sonra sarılmak faul’müdür??? böyle bir faul kuralı bilmiyorum ben ayrıca peter maçına niye döndükki wladimir bariz bi şekilde yenmişdir peteri 12.raundada bayağı sersemletmiştir samuel 12.raundda yumruğu yedimi nasıl kıvırdığından kimsenin bahsettiği yok maşallah almış başını bir wladimir düşmanlığı gidiyo wladimir çok kötü bir boksörse neden iyi boksörler ondan kemerleri alamıyokocaman bir ?????????????????????
07 Eylül 2008, 20:22 tarihinde.
Sevgili Lazona! Ben şahsen orda bariz bir üstünlük görmedim. Wladimir, üstün olduğu raundlarda bariz üstündü ama üstün olmadığı raundlarda pek zor anlar yaşadı. 12. raunda Peter’in dizinin kıvrıldığı doğru ama 9. raunda peter Wladimir’i iplere yapıştırmıştır. 2. raund da öyle. 3. raundda da Wladimir den eser yok. Wladimir yaşadığı düşüşlerden sonra her yumruk yiyişinden sonra sırtını dönmüş yüzünü seyircilere dönerek ipleri en az yarım metre ringin dışına kadar sarkıtmıştır, sırf yumruğun devamı gelmesin, hakem araya girsin, grogisi geçsin..
Ben puanlamayı objektif olarak yaptım maalesef dizin gevşemesine saymıyorlar yani 10-9 veriyorlar.
08 Eylül 2008, 18:03 tarihinde.
Wladimirin attığı her yumruktan sonra rakibine sarılması belki legal yani kurallar dahilinde ama bi dövüş sporu olan boksun mayasına pek uygun değil bence…Wladimir fiziğini çok iyi kullanan ve gerçektende tekniği yüksek bi boksör…Fakat cesaret ve korkaklıkla alakalı gelgitler yaşayan enteresan bi model.
Bu benim fikrim… farklı fikirlere de saygı duyuyorum tabi.
08 Eylül 2008, 20:00 tarihinde.
her fikire düşünceye elbette bende saygı duyuyorum ama bu nasıl bi taktik nasıl bi korkaklıksa 54 maç yapıp 51 maç kazanıp 45 kere nakavt etmek ve yenilgisiz namalup boksörlere yenilgi tattırmak her babayiğidin harcı değil adam kazanıyo kazanmaya devam ediyo diğer boksörler daha kaliteliyse neden wladimiri yenemiyo klitschko kalitesi burda ortaya çıkıyo şuan klitschkodan daha kaliteli olduğu iddia edilen boksör varsa önce bu adamın gibi bi karneye sahip olması gerekiyo 54 maç yapıp 51 maç kazanmak hiç öyle basit bi iş değil 3maç kaybetti diye eleştirilirse eğer ozaman 51 maç kazandığı içinde gelmiş geçmiş bir numara boksör ilan etmek lazım elbette öyle bişe saçma olurdu 3 maç kaybetti diye eleştirmek ne kadar doğruysa 51 maç kazandığı içinde efsane yapmak okadar doğrudur bu adam eleştirildikçe rakiplerini yenmeye devam ediyo bakalım kim durdurabilecek benim iddiam şuan klitschko’yu durdurabilecek bi boksör yok
08 Eylül 2008, 23:30 tarihinde.
adam bir numara neyin tartışmasını yapıyo ki bazı arkadaşlar inanılmaz yani.yarın öbür gün mutlaka yenilecek ve o zaman bu aynı arkadaşlar başlıyacak konuşmaya biz dedik şöyleydi böyleydi diye.komediyiz resmen ya.herkes eleştirir ama sadece yüksek ruhlar takdir etmeyi bilir.
09 Eylül 2008, 14:04 tarihinde.
Saygıdeğer yüksek ruhlar:) Madem komedi olduğunuzu kabul ediyorsunuz o zaman sorun yok zaten… Bakın takdir etmeyi bilmeyen arkadaş olduğunu sanmıyorum aramızda. Wladimir in tablosu elbette çok iyi…Biçok özelliğinin yanı sıra karnesi de takdire şayan.. Fekat bardağın tamamen boş tarafını yada dolu kısmını görmekte bana doğru gelmiyor…
Bana göre Wladimir gibi hem teknik açıdan hemde fizik olarak hemen hemen muadili olmayan bi devin attığı her yumruktan sonra ve her fırsatta rakibine sarılması bi zaaftır.Wladimir in eksisidir.Bardağın boş tarafıdır. Yoksa WBO,IBF ,IBOkemerlerini elinde bulunduran KO karnesi zirve yapmış bi adamı takdir etmeyecek adam yoktur kanımca aramızda.
İnsanlar kendisinde hayranlık bırakan şahsiyetlerin hatalarını ve eksilerini görmekte zorlanırlar…Wladimir hayranlarından ricam; ilk Wladimir maçını çok dikkatli ve olabildiğince tarafsız bi gözle izlemeye çalışsınlar…
Yada Tony Thompson,Samuel vs. maçlarının tekrarını bikez daha izlesinler…
Saygılarımla
09 Eylül 2008, 15:41 tarihinde.
klitschko ların hayranı değilim ve desteklemiyorum,ama günümüz boksunda yumruktan sonra sarılma zaaf olarak değil taktik olarak var.ringe çıkanların bilmesi lazım,öyle dan dun yumruk atılmaz,1-2 vurup çekileceksin,sarılacaksın,hatta ağızlığı fırlatma bile bir taktiktir enseyi dönme gibi. bu yüzden ben bunu zaafdan çok tedbir olarak görüyorum,eğer buna zaaf dersek efsane lennox un uzak dövüş taktiğinede zaaf demiş oluruz. ‘lennox da iyiydi ama yakından giremiyordu’ gibi vs vs. bence böyle üst düzey boksörlerin bunlar zaafları değil taktikleri.
09 Eylül 2008, 18:34 tarihinde.
Ben sevmiyorum Vladimierin sitilini.Lennoxun da sevmezdim.Uzunlarin devamli böyle tarzlari olur.Vladimierle Lennox u da o yüzden en iyiler arasina koymam.Acar Judo yada güres bakarim.Boksun kalitesini gideriyorlar.Önemli olan biz seyircileriz,bize ne veriyor Vladimier maclari.Hic birsey!Son 9 macina bakin,ne zevk ne tat var.Bir boksör sevilecek boks kalitesiyle,ama o yok onda.Bir Tyson,Ali,Cotto,Foreman,Pavlik,Pacman,Barrera,Marquez neden seviliyor?Bunlarin arasinda ünlü bir Hopkins yok,neden?Adam sevilmiyor!Karekter yüzündenmi,hayir.
09 Eylül 2008, 21:51 tarihinde.
sevgili riddick arkadaşım bende hayranı değilim wladimirin söylemek istediğimi yanlış anladın sanırım.bu konuda ki sorun adamı sevenlerden değil sevmeyenlerden kaynaklanıyor.tv karşısnda oturup kıran kırana maç izlemek istiyor çünkü insanlar.buna hak veriyorum tabi ki ama kendinizi ordaki insanın yerine koyun biraz.bunu en iyi işi pratikte yapan insanlar anlar tv karşısında konuşmaya benzemez bazı şeyler.adam unvan maçlarına çıkıyo seni beni tatmin edecek diye stilni tarzını değiştirmez kimse.benim anlamadığım neyin boş tarafını görmek istiyosunuz.illa ki boş taraf görmek isteyenler kendine baksın biraz başkalarına değil.hayatın kuralı budur kim başarılıysa o eleştirilir.hiç ben burada sayfalar dolusu bir tony thompson yada ibragimov veya ruiz eleştirisi görmedim ama ne görüyorum biliyor musun sayfalar dolusu samuel peter (wbc şampiyonu) wladimir kiltschko (ibf wbo şampiyonu) ve valuev (wba şampiyonu) eleştirisi.ne demek istediğim anlaşıldı biraz daha sanırım.yani bunlara gelene kadar o kadar çok boş bardak varki.inan benim için kemerin kimde olduğunun hiç önemi yok ben maça bakarım.yeneni de kompleksiz bir şekilde alkışlarım.bardağın boş tarafıymış kendinizi kandırmaya devam edin siz.
09 Eylül 2008, 22:11 tarihinde.
benim yazım şilinmiş mi yokşa benmi gönder e başmadım.eğer ş harfi yüzünden şilindiyşe klavyede birkaçgündür şorun var.bunu öğrenmem mümkün müdür acaba.
Admin Notu: Son yorumunuz 6 Eylül tarihinde görünüyor bir yanlışlık olmasın.
11 Eylül 2008, 23:20 tarihinde.
Galiba benden başka hiç kimse hayranı değil wladimir klitschko’nun ama seviyorum ben bu kardeşleri WBC şampiyon VİTALİ KLİTSCHKO WBA WBO IBF IBO şampiyon Dr. STEELHAMMER WLADİMİİİİİİR KLİTSCHKOOOOO
12 Eylül 2008, 03:39 tarihinde.
Uzun boylu boksörler pek sevilmiyor başarılı olsalarda özellikle ağır sikletteki çok uzunlar (Lennox Lewis,Larry Holmes,Nikolay Valuev,Wladimir) örneğin çünkü seyirci uzak dövüş istemiyor kroşe görmek istiyor apargard görmek istiyor,uzun boksörler uzaktan vurdum vurdum vuramadım sarılayım taktiği. Valuev’e bile öğretmişler rakip yaklaşınca sarılmaya başlamış o kalıbıyla. Aslında federasyonların ve hakemlerin ciddi ciddi bu işe çare aramaları gerekiyor sarılmak gerçekten boksun kalitesini düşürüyor mesela çok sarılana opsiyon tanınmasın artık. Bazıları buna katılmayacak biliyorum ama canı kıymetli olan bu sporu yapmasın kardeşim.
12 Eylül 2008, 08:53 tarihinde.
wlad ı bende seviyorum ama vitalinin yeri başka vitali boksa ara vermeseydi şu anda karizması wladdan daha iyi olurdu vitali bence kardeşinden daha iyi önceki yorumlardan birinde vitalinin 4 önemli maçından ikisini kaybettiği yazıyordu . lewis maçını TKO ile kaybetti ama TKO olmasa maç devam etseydi vitali kazanırmıydı şüpheliyim. fakat byrd maçı için kimse vitali kaybetti diyemez çünkü kendi isteğiyle; sakatlandığı için maçı bıraktıki lewis maçında olduğu gibi o ana kadar üstün olan vitaliydi. uzun lafın kısası vitaliye bariz üstünlük kurulan bir maç hatırlamıyorum hatırlayan varsa yazsın. Ayrıca vitali corrie sandersıda dağıtmıştır. bazı yorumlarda corrie nin vitaliyi bi ara groki durumana düşürdüğünü söyleyenler var ben maçı birçokkez izledim ama göremedim. saygılar
12 Eylül 2008, 22:15 tarihinde.
Celal arkadaşım sander vitaliyi groki edemediki ama bu tarz yorumların sebepi galiba hep antipatiden kaynaklanıyo
23 Eylül 2008, 11:00 tarihinde.
Arkadaşlar vitali eski vitalinin 4/1 bile olsa peteri yener bence 1-2 hazırlık maçına çıksa daha iyiydi ama kardeşiyle çalışıyordurki buda onu çok iyi yapar bence maç fazla uzamadan vitali maçı ko ile kazanacaktır.
23 Eylül 2008, 12:38 tarihinde.
Vitali ilk 2-3 roundu rolantiye alacak ve Peter ın sağ kroşelerinden uzak duracaktır..Sonraki roundlarda yavaş yavaş sollar ve arkasından sağlarla Peter ı sarsacak ve büyük bi sürpriz olmazsa 8. rounda kadar KO yapacaktır.
Samuel in şansı daha az…Samuel ilk roundlarda KO arayacak, bulabilirse ne ala! ama bu pekte kolay olmayacaktır.
Boksta yumruk attığınız mesafe ve yükseklik ne kadar üst seviyedeyse o kadar çabuk tükenirsiniz..O yüzden 5.6. roundlardan sonra Peterdan gelen yumruklar Vitaliyi çok fazla etkilemez kanaatindeyim,kaldı ki Vitali çenesi en sağlam boksörlerden biri…
23 Eylül 2008, 19:16 tarihinde.
Ömer arkadasim Lennox Lewisin Mike Tyson kadar taraftari olmasada Klitschko kardeslerden cok daha fazla taraftari var. Ayrica izlemesi cok heyecanliydi büyük bir kisminda.
23 Eylül 2008, 22:14 tarihinde.
Maalesef birçok bokssever arkadaşımız Vitali Klitschko’nun Samuel Peter’i nakavt ile yeneceğini söylemekte. Bu tarz yorumlar pek tabiki fazla düşünülmeden yapılan yorumlar oluyor. Vitali Klitschko hayranları, Samuel Peter’i bir anda nakavt ile yenilir konumuna getiriyor. Samuel Peter’i nakavt etmek çok mu kolay bir iş ? Zor hemde çok zor. Hatta bana göre imkansıza yakın. Bu güne kadar sadece Mcline maçında yeri görmüş ve ondada fazla hazırlık şansı bulamamasına rağmen maçıda kazanma başarısı göstermiş Samuel Peter bu müsabakada her şeyi yapabilir. Bende bir Vitali Klitschko hayranı olmamla beraber mantığımı hareket ettirdiğimde 4 senelik aradan sonra Vitali Klitschko’nun Samuel Peter’i nakavt ile mağlup edemeyeceği görüşündeyim. Fakat puan ile müsabakadan galip ayrılma şansı mevcut. Son dönemlerde en sevdiğim veya beğendiğim boksör Vitali Klitschko’dur. Onun en büyük isimlerden biri olduğunu düşünmüyor biliyorum. Ben bu müsabakayı Puan ile Vitali’nin alacağını düşünüyorum. Ortada nakavt’lı bir yenilgi olmayacaktır. Olursada Vitali’nin tko ile yenileceğini düşünebilirim. 4 senelik bir ara söz konusu ve rakip bir şampiyon, Samuel Peter.
23 Eylül 2008, 22:51 tarihinde.
Samuel Peter iyi bir boksor. Klitschko’nun kardeşi de iyi ama cok ara verdi boksa. bence 1 veya 1.5 sene cok iyi hazırlanması lazımdı. Samuel’in kroşelerine dayanamaz bence. Eskiden sayıyla yenerdi samuel’i, ama o zaman formundaydı. Bence bu mac olursa Samuel Peter kazanır.ben şahsen samuel peter’in sinan şamil Sam’la maç yapmasını isterdim. Çok güzel mac olurdu bence. Sinan sağlamdır ama Samuel’de cok iyi gülle gibi yumruklara sahip. Maskeev ayakta zor durdu. İki yumruk daha yeseydi nakavt olacaktı imdadına hakem yetişti. Sinan’la mac yaparsa eğer sinan ile uğraşır. Sinan cok sağlam, McCall bie nakavt edemedi sinan’ı o halde gözü açıldı ama bırakmadı maçı herkese saygılar.
aykut_ozcan1985_4@hotmail.com
24 Eylül 2008, 20:49 tarihinde.
Lakip arkadaşım bence yanılıyosun lennox lewisin klitschko kardeşlerden çok fazla taraftarı var diyosun vitali & lennox maçını hatırlatırım lennox (hakem kararıyla) vitaliyi yenmesine rağmen tüm salon vitaliyi alkışladı lennox lewis çok kaliteli bi boksör ama okadarda çok fazla sevildiğini duymadım şahsen AYKUT arkadaşım sinanın çenesinin sağlam olduğu bi gerçek ama bahsettiğin Mccal’da öyle indirici sağlam yumruklara sahip bi boksör değil heleki samuel peterle kıyaslarsan Mccolun yumrukları samuelin yanında tokat gibi kalır SİNAN % PETER öylemi tartışmasız sinan kesinlikle KO olur diyorum sinanın bugüne kadar KO olmamasının bir diğer foksuyonuda sanırım karşılaştığı rakipler mesela Mccol sen Mccol’un karşısına 3.sınıf bi boksör koy onu bile KO yapamaz bence çünkü artık işi bitti performansdan düştü yaşıda biraz ilerledi sinanın son vidoz maçına gelirsek vidoz o maçda kondüsyonu iyi olup biraz daha seri olsaydı hiç şüphem yok sinanı KO yapardı
24 Eylül 2008, 22:07 tarihinde.
Lazona! McCall sert yumruklara sahip biri. 51 maçın 36’sını nakavtla almıştır, Gomez’le yaptığı maçta Gomez’i sanırım 11. raundu fena halde grogi durumuna düşürdü. Herşeyden önce Lennox’u indirmiş bir boksördür. Rövanş maçında ise ringe ağlıyarak geldi, ağlıyarak gitti yani maç yapmadı Lernnox’la zaten yapsaydı nakavt da olmazdı, bugüne kadar olmadığı gibi.
Sinan’a gelince Danny Williams, Denniz Bakhtov, Maskaev, Gomez ve Krasniqi gibi adamlara dayandı, bunlar sert boksörler.
24 Eylül 2008, 22:58 tarihinde.
şeref son zamanlardaki mccol’dan bahsettim bu arada sahiden mccol lennox maçının rövanşını anlamadım ben birden maçı bırakmaya başladı sebebini bilmiyom çeşitli söylentiler falan çıktı ailesi tehdit edildi falan gibi ama bi açıklık gelmedi bu konuda bilgisi olan arkadaş varsa paylaşırsa memnun olurum ilk raundlar iyi gidiyodu ne olduda maçdan koptu sadece savunmaya geçti
25 Eylül 2008, 00:47 tarihinde.
lazona bence yanılıyosun.sinan’ı vidoz nasıl nakavt etsin ya.gülüyorum buna sadece:D adam nakavt olsaydı gomez’e mccall’a nakavt olurdu.McCall maçında 9 10 round tek gözle devam etti maça nakavt olmadı.maskaev maçında kırık çeneyle 10 11 round mücadele etti yinede nakavt olmadı.tamam Sinan Dört dörtlük boxör değil ama kesinlikle çok dayanıklı!!
25 Eylül 2008, 13:01 tarihinde.
misal bu maç peter ile wlad arasında olsaydı wlad maça daha yakın knock out ile alır gibi yorumlar yapmazdık. hatta bence olası peter wlad tekrar maçında wladı çok sevmeme rağmen maç tamamen ortada diye yorum yapardım. ama işin içinde vitali olunca görüyoruzki yorumcuların büyük çoğunluğu vitaliye daha fazla şans veriyor ki vitalinin boksa ara vermesine rağmen. demekki vitali daha farklı ve özel bir boksör. şayet Vitali bu maçı alırsa mükemmel bir iş başarmış olur çünkü peter şu an dünyanın 1 numarası olan wlada tek ciddi rakip gibi gözüküyor. Vitalinin peteri yenmesi demek bence onun 1 numara olduğunun ispatı demektir. Tabiki şimdiki zamandan bahsediyorum.
25 Eylül 2008, 16:41 tarihinde.
Yorumların hepsini tek tek okudum. Gerçekten çok komik yorum yapan arkadaşlar var. Tv başından izlemesi herkese kolay gelir. Boksun önemi göze zevk vermesiyse, arkadaşlar sirke gitsinler. Orda çok daha fazla göze hoş gelen hareketler yapıyorlar. Spor kazanmak için yapılır. Amaç müsabakayı önde yada en önde bitirmektir. Bu amaç doğrultusunda sporun kuralları çerçevesinde istediğin gibi açıklıkları kullanmakta, sporcuya ve benimsediği taktik anlayışına kalmıştır. Wladimir senin benim göz zevkimize göre mi müsabaka yapacak yani. Adamın taktiğini ve stilini beğenmeyen izlemesin kardeşim. Öyle yada böyle sarılarak yada uzun boyunun avantajını kullanarak maçları kazanmayı başarıyor mu? EVET. Demek ki taktiği tutuyor. Kimse de sadece göze hitap etmiyor diye tutan taktiğini değiştirmez.
Gelelim yapılacak maçın analizine;
SAMUEL PETER: Tek yenilgisini diğer Klitschko dan aldı. Yenildiği maçta 3 defa Wlad a saydırdı. Ama gerisini getiremedi. Zaten maç boyunca da bu 3 yere indirmeden başka bir şey yapamadı. McCline maçına kadar knock down olmamıştı. Wlad ın yere indiremediğini kolay kolay kimse indiremez konuşmaları başlamıştı. Herkes tarafından sağlam çeneye sahip olduğu düşünülüyordu. Ta ki McCline maçına kadar. Peter 3 defa knock down oldu. Herkes şaşırdı. Maçın bir anda rengi değişti. Herkesin boğa gibi diye nitelendirdiği Peter ın çenesi beklendiği kadar sağlam çıkmamıştı. Ardından Maskaev maçında önde götürdüğü raundun içinde bir anda sarsılması, beklendiği kadar sağlam çeneye sahip olmadığını göstermiş oldu. Genç yaşına rağmen çok çabuk yorulması, iyi savunma yapamaması ve yüzüne çok yumruk alması dezavantajları olarak görülüyor. Fakat sağlam sağlarıyla her zaman tehlikeli ve tehditkar bir havası var. Sonuç olarak WBC şampiyonluğunu kucaklamış bir boksör.
VITALI KLITSCHKO: Ağır Siklette gelmiş geçmiş en yüksek knockout oranına sahip, 2.02 boyu ile dikkat çeken, demir yumruk lakaplı eski WBC şampiyonu. Fevkalade iyi bir karneye sahip; 37 maçta 35 galibiyet (34 TKO) 2 mağlubiyet. Açık dövüşmesine rağmen çok az yumruk alan ve hiç knock down olmaması da göze çarpan bir diğer özelliği. Belinin çok kıvrak ve çok iyi eskivlere sahip olması sebebiyle sadece bel hareketleriyle bile çok tehlikeli yumruklardan rahatlıkla kaçabiliyor. Boksa verdiği 4 yıl ara herkesin kafasında soru işaretleri bırakıyor. Acaba ne durumda diye düşünmeden edemiyorsunuz. Boksu bırakan yada uzun aralar veren sporcularda en dikkat çeken özellik kilo artışıdır. Vitali yi Tompson maçında kenarda gördük ki, kilo sorunu yok. Wlad ile Vitali nin birlikte antreman yaptıklarını da göz önüne alırsak Vitali nin sadece maç temposundan kaybettini ve sadece maç eksikleri olduğunu çıkarıyoruz. Antreman eksiğinin olmadığı da burdan çıkarılabilecek bir diğer sonuç. Vitali maç boyunca TKO için dövüşen ve maçın başlamasıyla birlikte rakibine üstünlüğünü kabul ettiren bir boksör. Çok sert sağ ve sol yumruklara sahip. Çok kısa aralıklarda yorulmaksızın peş peşe kombinasyonlar kurabiliyor. Kolay kolay yorulmuyor. Lewis maçında da gördük ki çok sağlam bir çeneye sahip. Boy avantajını daha çok yumruklardan kaçmak için kullanıyor. İlerlemiş yaşı ve 4 yıllık ara dezavantajları olarak görülüyor.
SONUÇ : Her iki boksörün özellikleri göz önünde bulundurulduğunda ibre Klitschko dan yana gibi görünüyor. Bir boksörde aradığınız her şey 4 yıl önce ki Vitali de bulunuyor. Klitschko 4 yıl önce ki halinin yarısı kadar olsun herkes biliyor ki karşısında kardeşi dahil kimse duramaz. Ben şahsen iki şampiyonun maçından Vitali nin evine mutlu döneceği kanaatindeyim.
25 Eylül 2008, 18:16 tarihinde.
Öncelikle Murat Arkan’a bu uzun yazısından dolayı teşekkür ederim. Samuel Peter, McCline maçına hazırlıksız çıktı. Bunun bilinmesi lazım. Peter’in sarsılmalarına gelince, Her boksör müsabaka içinde sarsılabilir. Peter Çenesi sağlam bir boksördür. Daha önce McCline maçında Peter’in yere düşüşlerini gördükten sonra onunda nakavt olabileceğini düşündüm. Fakat o maça hazırlıksız çıktığını öğrendiğimde ise fikrim geri geldi. Peter yıkılması imkansız değil fakat çok zor bir isim. Vitali ise kesinlikle çok sert yumruklara sahip değil izlenimi veriyor. Benim gözlemlediğim kadarıyla Wladimir çok daha sert yumruklara sahip. Fakat Wladimir baskılı dövüşmüyor. Vitali ise müsabakalarında rakiplerini baskı altına alarak onları yeniyor. Ben dört senelik ayrılığıda gözönüne getirdiğimde puan ile Vitali’nin müsabakadan galip ayrılacağını düşünüyorum. Veya tko ile Samuel Peter galip gelir. Vitali Klitschko için kendi görüşüm ise son yılların en büyük 3 isiminden biri olduğudur.
25 Eylül 2008, 20:01 tarihinde.
Murat ARKAN özenle yazdığınız, imla kuralları açısından örnek teşkil edebilecek yorumunuz için teşekkür ederiz.
Yorumun içeriğine gelirsek ilk birkaç cümle hariç tamamına katılıyorum. Samuel Peter Jameel McCline müsabakasında beni de çok şaşırtmıştı nerdeyse TKO ile yenilecekti ancak ne yaptı etti müsabakayı kazanmasını bildi. Şimdi rakip çok daha güçlü, Vitali Klitschko eski günlerdeki performansına yakın ise kazaan taraf Vitali Klitschko olur bu görüşe de katılıyorum. Kim kazansın istersin derseniz gönlüm Nijerya Kabusu Samuel Peter’den yana.
Verdiğiniz sirk örneğini ise yanlış buluyorum. Profesyonel Boks’u Amatör spor branşlarından ayırmamız gerekiyor. Profesyonel Boks’ta sonuca tesir eden bazı dış faktörler olduğunu da unutmayalım.
25 Eylül 2008, 20:36 tarihinde.
murat arkan arkadaşımızın yaptığı yoruma tamamen katılmamla beraber vitali peter maçının KO ile biteceğini kazananın vitali olacağı konusunda halen daha iddalı olduğumu belirtmek isterim
25 Eylül 2008, 23:09 tarihinde.
Bilgehan DEMİR ile ilgili youmları okuyunca yanlız olmadığımı anlamak da güzeldi. Ben de televizyonun sesini kısarak maçları seyrediyorum.
25 Eylül 2008, 23:17 tarihinde.
“Boksu çok seviyorum izlemekten de zevk alıyorum çünkü içersinde bir çok şeyi barındıyor” dediğimde etrafımdaki bir çok kişi yüzüme dalga geçer ifadelerle bakıyor ve hatta dalga geçiryor… Bu gün bu siteye girdiğimde haklı olduğumu bir kere daha anladım. Ve şunu da anladım ki boksun sadece kendisi değil seyircisi de çok kaliteliymiş. Futbolu da sever takip ederek haberlerle ilgili seyirci yorumlarını okurum ancak buradaki kadar iyi yorum kalitesi daha önce hiç görmedim.
Maça gelirsek, tahmini zor bir maç. Ancak iyi bir boks izleyicisi olarak maçı Samuel PETER in kazanmasını istiyorum. Çünkü göze hoş gelen heyecan verici bir sitili var. Seyir zevki güzel maçları oluyor. İşin açıkçası benim bu Klitchko kardeşlerden ve Valuev den sıtkım sıyrıldı. Duruağan safi direklerle dolu maçlar baygınlık vermeye başladı. Belki amatör ve profosyonel anlamda boks yapmadığım için yanılıyor olabilirim ama iyi bir boks izleyicisi ve takipçisi olarak umarım Samuel kazanır diyorum. Burada yorum yapan tüm arkadaşlara saygılarımla…
26 Eylül 2008, 17:59 tarihinde.
buarada bu maçdan önce ringe çıkıcak olan solis’in rakibi belli olmuş. rakibi Chauncy Welliver adında bir amerikalı.bu maçta kemer maçı.oliver mccall’u yenen juan Carlos gomezden boşalan wbc kıtalar arası kemer bu maçta büyük ihtimalle solisin olucak
26 Eylül 2008, 20:13 tarihinde.
Öncelikle herkesin Kadir Gecesini kutlarım. WBC Dünya şampiyonluğu kemer müsabakasının yapılacağı gece Odlanier Solis’in kıtalararası kemer için ringe çıkacağını afşin sizden öğrendim. Odlanier Solis’in rakibinin kariyeri hiç de fena deil, genç bir boksör ve hiç nakavt olmamış. Odlanier Solis’in kariyerinin en önemli maçı olacak bu. Ringler ısınıyor desenize.
26 Eylül 2008, 21:25 tarihinde.
bu maçın tarihi bellimi?
27 Eylül 2008, 01:52 tarihinde.
maç 11 ekimde.bencede solis’in artık ciddi maçlara çıkması gerekir.rakip sağlam ama solis hedeflerine ulaşmak istiyorsa mutlaka bu maçı almalıdır.herkesin kandili mübarek olsun
27 Eylül 2008, 02:05 tarihinde.
Biraz espri yapıym lazona, Vitali Samuel’i nakavt etmeden 20dk önce
.
30 Eylül 2008, 02:23 tarihinde.
vitali nin guardını hiç tutmaması hoşuma gitmiyor peter karşısında bu ona dezavantaj sağlamaz inşallah ama bir yandanda hoşuma gidiyor cesur ve kendine güveniyor
30 Eylül 2008, 12:50 tarihinde.
Samuel peter çabuk yoruluyor Murat arkadaşıma bu konuda katılıyorum
fakat yumruklarına yakalanmamak gerekir ..maskaev maçında nakavt olacaktı gong kurtardı .. sonraki rauntta ko yaptı maskaevi ..ağır siklet boksörü iseniz seri kıvrak olanın avantajı daha büyük..o yüzden vitali daha şanslı görünüyor surpriz bi yumruk almaz ise peteri rahat indirir
peter kasyığını haline gelmiş kıvraklık eskiv sıfır.. fakat 4 sene bokstan uzak kalması büyük dez avantaj vitali için kolay ko olabilir ..
01 Ekim 2008, 23:18 tarihinde.
vitali nakavt olacak stedeki arkadaşların geneli aksini söylesede vitali kaybedecek,10 gün sonra demiştim diyeceğim:)
02 Ekim 2008, 00:06 tarihinde.
yunus arkadaş KO yu vitali yapacak 10 gün sonra bu sitede buluşalım sonra ben sana ve herkese demiştim diyeceğim
02 Ekim 2008, 17:41 tarihinde.
Dünyanın en büyük bahis şirketi Betandwin bakalım boksörlerin kazanma şanslarını nasıl görmüş. Vitali Klitschko 1.53, Beraberlik 21, Samuel Peter 2.50. İddaa’da olsa idi Samuel Peter’e bir 100 YTL basardım.
02 Ekim 2008, 17:44 tarihinde.
ben 1,07 Vitali verirdim Samuel 10,09
02 Ekim 2008, 18:10 tarihinde.
herkes vitali’nin maçı kesin alıcağını söylüyor.Tamam eski Vitali olsa hiç tartışmaya bile girmezdim kesin vitali alır derdim ama vitali bence Eskisi gibi değil.Bide geri dönüşler genelde hüsranla bitiyor.Bence kesin konuşmamak lazım bu maç için
02 Ekim 2008, 19:32 tarihinde.
Vitali’nin en son hali basın toplantısındaydı. Sıska kalıyor gibi geldi Samuel’in yanında sanırım Wladimir abisiden daha yapılı eski canlı, güven veren hali yok gibiydi Samuel’de oldukça rahat kendine aşırı bir güveni var gibi sanki Vitali Klitschko’la maç yapmıyacakta vasat bi boksörle yapacak, nasıl bir tehilikeyle karşılaşacağını bilmiyor belli ona çok fazla gaz vermişler. Herzaman dediğim gibi Vitali’nin ilk 4-5 raundu sağ salim atlatması lazım ondan sonraki yumruklara dayanır diyorum. En büyük örnek Oleg Maskaev’i sağlam bir çenesi olmadığı halde indiremedi groki yaptı sadece. Bu adam çok güçlü ama 5. raundan sonra gücünde büyük düşüş oluyor. Vitali’nin de planı o bence bunu yorayım sonra yıkayım diyor. Çünkü başlarda insede kalkıyor ve diriyken kendini hemen toparlıyor.
02 Ekim 2008, 20:05 tarihinde.
Vitali&Lennox maçını izledim. İlk başlarda Vitali üstün görünüyordu, sonraları Lennox durumu düzeltmesine rağmen Vitali bir ya da iki puan öndeydi. Maç bitirilmeden önceki raunda her ikisinin de nefesi kesilmişti. Lennox, Evander’le yaptığı ikinci maçın 12. raundu gibi nefesi kesilmiş, Vitali’nin de ondan aşağı tarafı yoktu. Maç içinde Vitali en sert yumruklarını atmıştır Lennox’a ve bu yumruklar tutmuş da buna rağmen Lennox, Brriggs’le yaptığı maçta bir ara kötü bi duruma düşmüştü, işte o duruma düşmedi ya da Haşim’den ve McCall’den yediği yumrukla yeri gördüğü gibi görmedi. Diyeceğim şu Samuel, McCline maçında yerlere düşmeseydi büyük çoğunluk favori olarak Samuel’i görürdü hatta belki Vitali’ye cesaret veren de o düşüşler olabilir. Bir başka sorun da Samuel’in Danny Williams gibi geç ısınması.
Hadi hayırlısı diyelim, maç ciddi ciddi olamaya doğru gidiyor. Hak eden kazansın.
Boksun bir yumruk olduğu da bir gerçek, Lennox&Bruno maçında Bruno, Lennox’u köşeye sıkıştırıp nakavt edecekken kendi nakavt olmuştu.
02 Ekim 2008, 20:59 tarihinde.
Eskiyle yeni Vitalinin farkini görmedikki diyelim yenemez Peteri.
02 Ekim 2008, 21:58 tarihinde.
göster bakalım kendini vitali kilicko indir nijarya kabusunu sen perden iyisin peter ayır kalıyor sana göre…senden yanayım bu macta ama peter deyerli bir boksor dikkat etman lazım… ava giderken avlanmak ta var sen birtek leves macında zorlandın yenildin ama leviste boş adam deyil tam verimli zamanında bıraktı boks u amaclarına ulaştı onun tek amacı kilicko kardeşlerin ve mayk taysın ın efsanelerine adını yazmaktı başardıda… kilicko kardeşlere saygılar vitali senin kazanmanı istiyorum hadi bakalım mahcup etme beni forevelilya sitesine saygılarımı sunuyorum…aykut_ozcan1985_4@hotmail.com
03 Ekim 2008, 00:35 tarihinde.
Samuelin hiç şansı yok bence,Ruslar bu işi biliyor…..
03 Ekim 2008, 10:46 tarihinde.
boxrec de bu mac sadece 3 yildiz almis benden de 3,5 veya en fazla 4 yildiz alir. cünkü 5 yildizli bir maci hak etmiyor.
03 Ekim 2008, 14:15 tarihinde.
vitali klitschoko 9. raundda nakavt olacak
demiştim diyeceğim,belki okadarda sürmeyecek
filmlerde olur sizin dedikleriniz arkadaşlar,gerçekleri görelim,heralde muhamad ali de dönüyorum dese heralde onada samueli yener dersiniz:))
vitalden geçti artık vitalininki nasılki iyi bir bir futbolcunun 4 yıl futbolu bırakıp sonrada real madriddte oynarım takımın en iyisi olurum demesi gibi bişeyy
9 gün kaldı akadaşlar,bekleyip görecez,tabiki vitali yine sakatlandım demezse alıştık sakatlanmalarına bana maç yapılacak gibide gelmiyor vitali son anda yine bişey çıkarır,maçı kaybedincede sakat çıkmıştım der:)
vitali en büyüklerdendii ve öylede kalacak ,emekli olmuş vitaliyi samuel parçalar
03 Ekim 2008, 16:46 tarihinde.
ne olursa olsun kim olursa olsun cok ama cok zordur 4 yil sonra eski bir performans ile dönmesi hele bir böksörün cünkü bazi örnekler vardir futbolcu ronaldo cok hemde cok agir sakatliklar gecirdi futbolu birakma noktasina geldi ama yine calisip geri geldi dünyanin en iyi futbolcusu secildi….
vitali ne olursa olsun bir mac yapmaliydi bu maca cikmadan
03 Ekim 2008, 17:02 tarihinde.
samuel in ruhuna el fatiha diyorum… kariyerinin son maçı olacak bence. bu maçtan sonra lakabını ” nijerya sürüngeni” olarak değiştirir sanırım…
04 Ekim 2008, 00:15 tarihinde.
Bu maci kim veriyor,haberi olan varmi?
04 Ekim 2008, 00:20 tarihinde.
Bilgehan Demir maç anlatımları arasında, maçın Fox TV’den yayınlanacağına dair bişeyler söyledi diye anımsıyorum. Boxrec’te Amerikan Showtime kanalı yazıyor.
Bu iletiyi yazarken bu geceki(Kikbox) Bilgehan’ın anlatımını kastetmemiştim; Bilgehan bu geceki sunumunda Vitali&Samuel maçına hiç değinmedi, bir hafta kalmasına rağmen demek hallende Fox Tv bir anlaşma sağlamamış, umarım canlı yayınlanır.
04 Ekim 2008, 00:39 tarihinde.
spartan arkadaşım bence ruhuna el fatiha okunması gereken kişi vitalidir.şimdiden sen oku da fatihayı vitalinin ruhuna.öbür tarafa borçlu gitmesin.çünkü samuel balık ekmek gibi yiyecek vitali efendiyi.vitalinin karşılaştığı hiç bir rakibe benzemez çünkü samuel.o sağları varya kime gelse bayılır.yıldızları sayar.11 ekim tarihi de biz boksseverler yeni bir efsanenin doğuşuna tanıklık etmiş olacağız.bu efsane de samuel peter olacak.namı değer nijeryalı kabus.bekleyip göreceğiz.vitalinin sonu maskaev gibi olacak.
04 Ekim 2008, 01:19 tarihinde.
anlamadığım bir nokta var.genelde böyle büyük organizasyonlarda 9 10 tane maç olurken bu organizasyonda 2 maç gözüküyor.yani wbc kemeri ve wbc kıtalar arası kemerinin yapılıcağı 2 maç sadece.gerçi bizim açımızdan sorun olmaz.en azından televizyonun başında çok beklememiş oluruz:D
04 Ekim 2008, 01:27 tarihinde.
Vitali&Samuel maçı öncesi Odlanier Solis&Chauncy Welliver’ın 12 raundluk kıtalar arası maçı olacak. Solis’in ilk 12 raundluk maçı. Rakip Amerikalı ve dört yenilgisi var, o da Solis gibi önemli boksörlerle karşılaşmamış.Bu maçı kazanır ama bu Solis’i gözüm tutmadı, ayrıca İndirici yumruğu da yok.
04 Ekim 2008, 03:58 tarihinde.
Arkadaşlar öncelikle peterin, klitschko yu nakavt etme düşüncelerini atın kafanızdan klitschko, petere göre hem çok daha teknik, hemde çene yapısı olarak çok sağlam, petere gelince mccline maçını seyredenler peterin dansöze döndüğünü 3 kez knock down olduğunu hatırlayacaklardır ki bi o kadarda kondisyondan noksandır kendisi tüm bu verileri gözden geçiren bilinçli arkadaşlar maçın galibini şimdiden tayin edeceklerdir saygılar!!!
04 Ekim 2008, 11:01 tarihinde.
bilgehanın sitesinde maç takvimi diye bir bölüm var orada peter klitschko maçı için parantez içinde fox yazmışlar maçı fox verebilir
04 Ekim 2008, 15:10 tarihinde.
arkadaşlar fox tv bu maçı vermeyecekse hangi maçı verecek.WBC şampiyonluk maçı ve vitali yeniden ringlere dönüyor.Gerçi ben burdaki çoğu arkadaşın aksine samuel in kazanacağını düşünüyorum.Bakalım nasıl bir maç olacak.Samuel Peter i değerlendirirken şu hataya çok düşüldüğünü görüyorum.Herkes aynı şekilde Mccline maçını baz alıyor yorumlarında ama adam wbc şampiyonu şu an.Yani 2 tane maç yapıp gelmemiş buralara en iyi döneminde wladirimire yerleri gördürmüş peter ve 4 sene aradan sonra vitali o yumrukları alırsa kardeşi gibi kalkamaz diye düşünüyorum.Herşeye rağmen vitali de bir efsane ama 4 sene de çok uzun bir süre.Ayrıca şu da var maç yapıp yenilmek yada mccline maçında olduğu gibi zor durumlara düşmek 4 sene hiç ringe çıkmamaktan daha olumlu bişeydir bir sporcu için.Herşeye rağmen güzel zevkli ve adına yakışır bir maç olması dileklerimle.
04 Ekim 2008, 17:24 tarihinde.
Maç hakkında o kadar çok şey söyleniyor ki hiçbir maçın sonucunu bu kadar çok merak etmemiştim doğrusu ama gönlüm Vitali den yana ve onun kazanmasını istiyorum.(Çok süper bi maç olacağı kesin izleme fırsatı olan herkese tavsiye ederim.)
04 Ekim 2008, 20:40 tarihinde.
setaç kardeş bu maç kaçarmı bu maçı izlemeyen hiç boks izleyip yorum yapmasın bence herkes dört gözle bekliyo bu maçı aylar haftalar derken artık günler kaldı şu yazıyı yazarken bile heycanlanıyorum inanıyorumki vitali bu işi bitirecek KO ile
04 Ekim 2008, 21:58 tarihinde.
Vitali yener.Bu iki kardeş felaket.
Babaları Kazakistanda kalmış.
Kıyısından köşesinden Türklük bulaşmış bunlara:D
04 Ekim 2008, 22:14 tarihinde.
evet uzun zamandır beklenen kapışmada sonlara yaklaşıyoruz.samuel en iyi döneminde vitaliyi de özlemiştik baya oldu ve hakkında yorum yapmaya bile gerek olmayacak bir kariyeri var.gerçekten müthiş bir maç olacak bende büyük bir heyecanla maç gününü bekliyorum.
04 Ekim 2008, 22:17 tarihinde.
vitali samuele bodozlama girerse maç erken biter … 2. raundda biter diye düşünüyorum… bence kısa bir maç olacak. samuel in hiç şansı yok. eğer sayı ile yenilirse bence büyük başarı onun çapındaki bir boksör için…
04 Ekim 2008, 22:45 tarihinde.
arakadaşlar hataya düşmeyelim vitali ile wladimiri aynı kefeye koymayalım lütfen bazı arkadaşlar samuelin wladimire yenilmesine rağmen onu farklı roundlarda konock down yaptığından bahsetmiş fakat şunu belirtmeliyimki vitalinin boks kalitesi tekniği, kardeşi wladimirin çok çok üstünde en basit örneği wladimir’i 2 roundda darma dağın edip ko ile yenen corrie sandersi hepimiz hatırlayacaktır işte bu maçın üstünden fazla bi zaman aralığı geçmeden vitali- sanders maçı ayarlanmıştır sonucumu ? vitali çok üstün bir dövüşün ardından rakibini ko ile mağlup etmiştir buda gösteriyorki ”VİTALİ, daha kardeşi’nin bile işini biteremeyen ve ona sayıyla mağlup olan SAMUELi çiğ çiğ yiyecektir bunu kabul etsenizde etmesenizde bu böyle olacaktır!!!
04 Ekim 2008, 22:58 tarihinde.
vitali de yenildi zamanında lennox ta yenildi tyson da. wladimirde yenilebilir sonuçta sanders a.bu işin güzelliği burda zaten.makine işi değil bu olay.wlad ın yenildiği adamı vitali yendi diye zaten wlad ın yendiğini vitali rahat yener mantığı bana göre çokta doğru bi düşünce tarzı değil sonuçta vitali bu maçı alsa bile.
04 Ekim 2008, 22:58 tarihinde.
Foreverlilya yorumcularına Mcline müsabakasındaki Peter’in o müsabaka için fazla hazırlık şansı bulamadığını hatırlatmak isterim. O müsabaka biraz aceleye gelmiş ve Peter istediği gibi hazırlanamamıştır. Bende ilk başta o müsabakadan sonra Peter’de demekki çene olarak çokta sağlam değilmiş diye düşünürken, sonradan fazla hazırlık yapamadan o müsabakada yer aldığını öğrendim. Peter belki müsabakada sarsılabilir, Fakat bu demek değildirki çenesi iyi değil. Tam aksine çok sağlam bir çeneye sahip fakat kondüsyon sorunu olduğunu düşünüyorum. Sevgili Lazona kondüsyon sorununun ne olduğunu Wladimir Klitschko ve Ross Puritty müsabakasından dolayı çok iyi anımsayacaktır. O müsabakayı izleyeneniniz varsa eğer, İlk 8 raunt Wladimir şu anki stilinin dışında farklı bir stilde boks yapıyordu. Puritty’nin devamlı üstüne gitti, fakat 9. raunttan itibaren inanılmaz bir yorgunluk başladı ve yumruk atamaz oldu. Bakın darbe almıyor ve yorgunluktan dolayı rakibinin üstüne bile gidemiyor. Müsabakayı anlatan spiker ise bu durumu çok iyi özetliyor ve Wladimir’in kondüsyonun ancak 1 raunt daha devam edebileceğini daha ileriye gidemeyeceğini söylüyor ve müsabaka tamda dediği gibi bitiyor. Sonra Wladimir hem stil değişikliğine gidiyor hemde dahada profesyonelleşmeye başlıyor. O zamanki antrenörüde Fritz Sdunek, yani Vitali’nin her zamanki ve Samuel Müsabakasındada olacak antrenörü. Benim gözlemlediğim Samuel’de kondüsyon sorunu var. Fakat o Vitali sitilinde bir boksörle karşılaşmadığı için bu problemi ona pek sorun çıkartmadı, oysa Vitali bu tarz boksörleri nakavt edebilen bir isim. Hepimizin dediği gibi eski Vitali çok büyük bir ihtimalle Samuel Peter’i yener. Fakat ortadaki sorun ise Vitali’nin 4 senelik ayrılığı. Fakat şuda unutulmasın, Boks futbol gibi değil. o yaştaki boksörler günümüzde altın çağını yaşayabilir. Lennox yıllar ilerledikçe dahada ustalaşmıştır, Tıpkı Wladimir Klitschko gibi. Benim görüşüm aynen devam etmekte. Vitali bu müsabakadan puanla galip gelir. Fakat nakavt ile yenilirse bu tko ile olur yani hakem kararı ile yenilir. Vitali’nin Peter’i nakavt ile yenebileceğini düşünmüyorum. Yenerse dahada büyür ve adını dahada ölümsüzleştirir. Sevgili Lazona’nin Klitschko sevdasını çok iyi anlıyorum. Bende onları çok beğeniyorum. Günümüzün en değerli boksörleri olduğunu düşünüyorum. Fakat Vitali’nin yeri çok ayrı tabiki. Ona her zaman güveniyorum. Fakat Wladimir ne çektiyse şu çenesinden çekiyor.
04 Ekim 2008, 23:14 tarihinde.
arkadaşlar bu maçta bence ilk grogi olan maçı kaybeder.tahminimce ilk raundlarda fazla yumruk olmayacak.samuelle vitali birbirilerini çözmeye çalışacaklar.ondan sonra da kıyamet kopacak.vitali dallama girecek samuele.ve yuruk üstüne yumruk atacak.ama nafile olacak.çünkü samuel gene dayanıklılığını kullanarak vitalinin boşluğunu arayacak.bulduğu anda da o müthiş baydırıcı yumruk şovuna başlayacak.sonrası malum.vitali ringde fırdöndü gibi dönmeye başlayacak.yani kaçacak delik arayacak kendine.samuelim benim aslanım.bu maçı vermeyecek vitali kalasına.vitali bu maça çıkmakla kendi sonunu hazırlamış oldu bence.samuel gibi babayiğidin hakkından gelmek kolay bir iş değil.ondan sonra sırası gelecek wladın.onun da hesabını görecek samuel.
04 Ekim 2008, 23:21 tarihinde.
sevgili özgünhan başta ross puty müsabakası olmak üzere çok iyi özetlemişsin bu yorumun üstüne daha ne denilirki ben ringlerden 4 yıldır uzak kalmış vitalinin eski performansını sergilemesini beklemiyorum sadece yarısını gösterse petere yeteceğini düşünüyorum hatta KO ile biter diyorum çünkü vitali bana göre olanüstü bir boksör peterle kıyaslarsak
04 Ekim 2008, 23:35 tarihinde.
samuel ko olursa ben bu sitede …………….. diyecem.benimle iddiaya ver mısnız? ben varım hodri meydan.
Admin Notu: Değerli Mehmet lütfen üslubumuza dikkat edelim. Yorum kurallarını okuyalım.
04 Ekim 2008, 23:40 tarihinde.
Arkadaşlar! Bu tür iddialar gereksiz, hiç gereği yok; iyi olan kazansın. Biz üçüncü şahıslara düşen iyi bir maç izlemek.
05 Ekim 2008, 00:03 tarihinde.
bence de yani gereksiz.ne vitali yenerse lazonaya bişey olacak ertesi gün uyanacak aynaya bakıcak aynı lazona.:) ne de samuel yenerse mehmet arkadaşımda bi değişiklik olacak.herşey tadında güzel.
05 Ekim 2008, 00:05 tarihinde.
bence iyi olan kazansin ama gönlümden Vitali Klitschko geciyor ama eger ki Samuel Peter Kazanirsa ozaman Agir Siklet Karisir Derim…
Vitali Klitschko Cok Iyi Hazirlanmamis olsa bu maca asla cikmaz kesinlikle cikmaz…
05 Ekim 2008, 00:07 tarihinde.
şeref arkadaşımız haklı buradaki fikir alışverişimizi saçma sapan iddialarla çürütmek istemiyoruz herkesin görüşü kendine lütfen bu tarz konuşmalar yapmayalım eşşeğim…vs felan senin gönlün samuelden yana olabilir ama bunu iddiaya dökmen ilk baş seni küçük düşürür dediğim gibi bu site biz boksseverlere yeni fikirler yeni bilgiler yeni bakış açıları kazandırıyor bizimde buraya birşeyler karlamamızdaki maksatta bu burada tutuşacağımız iddialar inanın bize birşey kazandırmaz diyorum her iki boksörede başarılar diliyorum iyi olan kazansın saygılar…
05 Ekim 2008, 00:09 tarihinde.
ben inanıyorum güveniyorum vitaliye buda benim düşüncem ayrıca neden bu kadar iddalısınız ki spor denen şeyde böyle iddalara girmem tavsiyem bence siz de girmeyin. küçük ihtimal de olsa allah göstermesin ters bi yumruk alır vitali yenilir aynı şey samuel içinde geçerli o yüzden böyle ağır iddialar abes benden size tavsiye.
05 Ekim 2008, 00:29 tarihinde.
Bu tartışmaları ben bir yerlerden hatırlıyorum sanki
Wlad & Sultan İbrahim maçı öncesinde de benzer tartışmalar olmuş Wlad’cılar haklı çıkmış biz ise uzun süre Wlad & İbrahim maçı başlığında yazamamıştık. Bu defa da kendi adıma Sameul Peter’in tarafındayım ancak Vitali’nin favori olduğunu kabul ediyorum. O zamandan bu zamana kendimizi de eleştirdik haksız olduğumuz noktaları gördük. Objektif olmakta fayda var. Arkadaşlar üsluba da lütfen biraz daha özen gösterelim.
05 Ekim 2008, 02:53 tarihinde.
kusura bakmayın biraz gaza geldim herhalde.ama lazona ne kadar klitschko fanatiği ise ben de o kadar samuel peter fanatiğiyim..kıran kırana bir maç.izlemeyen çok şey kaçıracak.o gece kimseye söz vermeyin.asrın kapışmasına tanıklık edeceğiz.
05 Ekim 2008, 11:12 tarihinde.
Ne kadar doğru bilmiyorum, bir yerlerde okuduğuma göre bu maç için Samuel, antreman partneri olarak Timmo Hofman’la çalışıyormuş. Eğer doğruysa bu çok önemli. Timmo ve Vitali daha önce hem maç yapmışlıkları var; hem de boy denklikleri. Bu da Samuel için bi artı değer.
05 Ekim 2008, 16:49 tarihinde.
gzel bir gelişme samuel açısından.boy farkını iyi ayarlamış olur samuel vitaliye karşı.
05 Ekim 2008, 17:15 tarihinde.
Mehmet arkadaşım bu sporun güzelliği işte peter’i sevmesemde sana peter hayranı olduğun için saygı duyuyorum güzel bir maç olsunda yani maçdan sonra umarım hakemden falan konuşmayız erken bitirdi geç bitirdi diye inşallah güzel bir maç izleriz aşırı klitschko kardeşler fanatiği olmama rağmen iyi olan kazansın diyorum kimsenin hakkı yenmesin bu maç’da centilmen bir şekilde başlayıp bitsin
05 Ekim 2008, 17:31 tarihinde.
Şeref, Samuel’in partneri Timo bu doğru. Fakat Vitali’de Samuel tarzında adamlarla antrenman yapıyor. Timo bilindiği üzere Vitali’nin nakavt’la yenemediği tek isim. Timo o müsabakada sürekli yüzünü korumuş ve arada bir isabetsiz vuruşlar çıkartmıştı. Fırat Arslan tarzı diyebiliriz. Vitali bu durumda kapanan Timo’yu açamamıştı. Zaten Timo açık guard dövüşse bile nakavt olması bayağı zor bir isim. Artık bu müsabakayı sabırsızlıkla bekliyorum. Sanırım Foreverlilya ailesi bu müsabakayı iple çekiyordur. Vitali Klitschko’yu çok fazla sevmemden dolayı bu müsabakanın izlenilirliğini benim açımdan dahada önemli kılacak.
05 Ekim 2008, 19:00 tarihinde.
arkadaşlar maçı hangi kanal veriyor?acil söyleyebilir misiniz?bi şeyler söyleyin bu konuda.
05 Ekim 2008, 19:04 tarihinde.
Mehmet daha henüz tam belli değil. Sanırım bu konuda çalışmalar devam ediyor. Fakat bir şekilde burada sizlere bilgileri ulaştırmaya çalışırız.
05 Ekim 2008, 19:15 tarihinde.
sağol özgünhan.haberlerini bekliyorum.
05 Ekim 2008, 21:03 tarihinde.
Selam herkese… Bu güzel ve sadece bizim gibi boks fanatiklerine özel olarak kurulmuş bu özel sitenin kiymetini bilmek lazım, saygı duyarım samuel peter’i desterliyorsanız ve tebrikler derim, bu sizin fikriniz tabiki sonuçta burada biz sadece yorumlarımızı ve düşüncelerimizi yazıyoruz. aykut_ozcan1985_4@hotmail.com
bu arada vitali kilickoya başarılar diliyorum…
05 Ekim 2008, 23:09 tarihinde.
Digitürk veya D-Smart şifreli kanallarının birisini sadece profesyonel boks’a ayırmayı planlıyor olabilir. Fox Tv maçın yayın hakkını alamazsa artık Ergen Boks Ateşi’ni yayınlamaya devam eder. Hala Samuel Peter vs. Vitali Klitschko maçının reklamı Fox Tv’de dönmüyorsa başka bir kanal yayın hakkını almak istiyor olabilir. Fox Tv veya başka bir kanal farketmez maç yayınlansın yeter diyeceğim ama bu bahsettiğimiz diğer kanal şifreli kanal olabilir.
05 Ekim 2008, 23:40 tarihinde.
İnşallah dijitürk ve ya D-smart bu işe bulaşmaz sıktı artık bu şifreli kanallarda türkiyede ilk şifre geleneğini cine5 futbol ile başlattı sonra dijitürk d-smart derken iyice yaygınlaştı yarında e-smart çıkar başka bi zevkimize ipotek koyar sonuçda herkesin evinde yok bu ücretli yayınlar kanallar iyice özelleşmeye başladı galiba yakın tarihde tv’de haberlerden başka bişe izleyemez hale gelecez medya ağaları patronları ticareti rantı iyi biliyo ama olan bize oluyo net’ten bari izleyebilsek bu maçı yoksa ben ne yapayım ergen boks ateşini önemli maçları izleyemedikden sonra
06 Ekim 2008, 04:57 tarihinde.
Türkiye’de ki şifreli kanallar