Haz.27.2008
09:05
by Sinan YILDIRIM
Ruslan Chagaev sakatlandı Chagaev & Valuev müsabakası ileri bir tarihe ertelendi
Ruslan Chagaev ayağından sakatlanınca 5 Temmuz’da Almanya’da yapılması gereken WBA Ağır Sıklet Dünya Şampiyonluğu müsabakası iptal edildi bilet alanlar durumdan şikayetçi ancak 5 Temmuz gecesi Ruslan Chagaev & Nikolay Valuev müsabakası hariç diğer müsabakalar yapılacak organizasyon iptal edilmeyecek. 5 Temmuz gecesi Fox Tv den canlı olarak yayınlanacak olan organizasyonda WBA Orta Sıklet Dünya Şampiyonu Felix Sturm kemerini korumak için Randy Griffin’e karşı mücadele verecek. Aynı gece 22 yaşındaki yenilgisiz Rus ağır sıklet boksör Denis Boystov da ringe çıkacak Denis Boystov’un rakibi Dominik Cumhuriyetinden Fernely Feliz.

Ruslan Chagaev & Nikolai Valuev anket sonuçları aşağıdaki gibi sonuçlanmıştır.
Ruslan Chagaev sayi ile kazanir (95)
Nikolay Valuev nakavt ile kazanir(29)
Nikolay Valuev sayi ile kazanir (25)
Ruslan Chagaev nakavt ile kazanir (24)
Toplam Oy : 173
Kategori Boks Anket, Boks Sohbet, Boksörler, WBA |
27 Haziran 2008, 13:04 tarihinde.
Çok yazık oldu, umarım Chagaev en kısa zamanda sağlığına kavuşur.. Chagaev’in tendonunun koptuğu söyleniyor, kopan tendon iyleşir mi? Bir basketbolcunun tendonu kopmuştu bi ara, basketbolcunun basketbol hayatı bitmişti..
27 Haziran 2008, 18:20 tarihinde.
Nikolay Valuev WBA sıralamasında ilk sırada ikinci sırada ise John Ruiz var. Ruslan Chagaev’in sakatlığı ciddi sanırım Nikolay Valuev & John Ruiz WBA Ağır Sıklet Dünya Şampiyonluğu için dövüşürler. Ruslan Chagaev’in kemer için dövüşme hakkı da saklı kalır.
27 Haziran 2008, 18:34 tarihinde.
Ruiz’in Valuev karşısında şansı yok. Dimitrenko&Valuev maçı daha zevkli olur.
29 Haziran 2008, 13:54 tarihinde.
ewett arkadaslar ruslan chagaev sakatlanmıs.yani gördüğünüz gibi boksörler sakatlanabiliyor bu doğal bir sey.bu işin altında baska seyler aramak da gereksiz.ama her nedense aynı sekılde vitali sakatlanınca korkak tavuk korktu bahane buluyor kaçtı wsws gıbı yorumlar oluyor da chagaev sakatlanınca bi sey yok:)) çifte standarttan vazgecelım.bu boks cok ciddi bı spordur ve en ufak sakatlık dahı performansı cok olumsuz etkıler.sakatlanan boksörlere saygı duyup işin altında bir seyler aramaktan da vazgecelım bence.chagaev sakatlıgı düzelsin yine döğüşür valuev ile yıne yener merak etmeyın…
29 Haziran 2008, 20:44 tarihinde.
Bir ara bir sitede Chagaev&Valuev maçı tanıtımı için bir resim asılmıştı ama resimde Chagaev yoktu yanlışlıkla Valuev&Ruiz resmini asmışlardı, tesadüfü görüyormusunuz galiba Valuev&Ruiz maçı olacak..
29 Haziran 2008, 20:51 tarihinde.
28.06.2008(dün) Monte Barrett ile Tye Fields arasında gerçekleşen maçta, Baret rakibini birinci raunda nakavt ediyor..
29 Haziran 2008, 22:08 tarihinde.
Ufuk çok doğru şeyler yazdın itiraz edecek deilim haklısın. Duygusal yaklaşıyoruz birisini destekliyoruz bir diğerini sevmiyoruz objektif olamıyoruz bu yüzden.
Koyun can derdinde kasap et derdinde denir ya Chagaev’e geçmiş olsun bile demiyor Valuev ben bu maçı aylarca bekledim diyor artık kemeri bana verin diyor. Chagaev’in belki de boks kariyeri sona erdi bir geçmiş olsun demek gerekirdi.
30 Haziran 2008, 17:42 tarihinde.
kesinlikle haklısın sinan abi duygusallık muhakkak ki olacaktır ama benım bahsettıgım aynı seyler baska boksörlerınde basına gelebılır chagaevın de basına gelebılır ki geldi de.valueve gelınce ben onun boksör falan olmadıgı konusunda ısrar edıyorum.elbette kemerı bana verın dıyecek normal yollardan döğüşerek kemer alması falan imkansız o adamın çünkü boksörle alakası yok…bu arada chagaeve de gecmiş olsun en kısa zamanda ringlere döner insallah hiç bi boksörun sakatlanmasını istemeyiz
01 Temmuz 2008, 18:16 tarihinde.
evet ruslan chagaev tekrar dövüşebilir ama yine yener merak etmeyin demek boks a çok ciddi bir spor demekle ters düşer. madem konumuz boks bu işin içinde bulunan biri olarak hiçbir maç ringe çıkmadan belli olmaz. eğer belli olsaydı tyson yenilgisiz olurdu. bu yüzden ufuk a katılmıyorum,chagaev kaliteli boksördür ama yine yener demek valuev i küçümsemek anlamına gelir ki bu da valuev i bilmemektir. vitali ye gelince,evet sürekli sakatlanıp duruyor. bu onu korkak tavuk yapmaz ,kalitesini de düşürmez ama vitali nin karizmasını düşürdüğü kesin. hayranları onu beklerken böyle sakatlanıp durması yanlış,keşke kendinden tam emin olup döneceğini açıklasaydı
02 Temmuz 2008, 16:22 tarihinde.
alp kardesim diyorsun ki vitali nin sakatlanması yanlış:))) buna gercekten cok güldüm yahu sakatlanmanın neresı yanlış olabılır.her halde elinde olsa sakatlanmak istemez hiç kimse.eğer bir kişi kendi elinde olan şartlardan dolayı basına bi iş gelıyorsa yanlış yaptı hata etti denir öncelikle bunu belirtmek isterim.diyorsun ki chagaev kesin yener demek boksü bilmemektir dıyorsun.:)) o zaman hiçç bir maç hakkında görüşlerimizi söylemeyelım kimin yenecegi konusunda.yani elbette bu boksdür ve en kötü boksörun bıle en iyi boksöru yenme sansı her zaman vardır.fakat bu gercek bızlerın cesitli yorumlar yapmasına engel değildir.valuevi de dikkatli sekılde izlersen boks tekniğinden yoksun bir boksör oldugunu görmen gerekir dıye düşünüyorum.son olarak vitali nın sakatlanması onun karizmasını bence düşürmedi aksine daha da arttrdı.herkes vitali dönse ne olur ne süper maçlar cıkartmıştı vsvs dıyerek vitali her zaman akıllarda olacak.gercı sakatlanmasa ve döğüşmeye devam etseydi yıne karsısında durabılecek bır boksör yoktu ama neyse:))
02 Temmuz 2008, 16:35 tarihinde.
tam olarak 15 müsabakaya çıktım ve hiçbir müsabaka dan önce sakatlık yaşamadım. iyi,sağlam sporcu sürekli sakatlanıp durmaz. vitali nin sakatlanmasına hala yanlış diyorum,eğer bilinçli olsaydı dönüşünü hiç sakatlanmayacağını tahmin ettiği zaman yapardı. bence dönüşünün nedeni biraz yeşil kokuyor. ben yanlışlık derken bunu kasttettim,kendinden emin olmadan dönmesini. inan bana benim kadar darbe yeseydin şu son 1 haftada pc nin klavyesini bulamazdın,o yüzden gülüşünü kendine sakla. valuev de teknik yok diyorsun,bu zorunlu mu? yani bir boksör illa göze hoş gelecek şovlar mı yapmak zorunda? orası ring,manken podyumu değil,vücut ikinci planda kalır. valuev tekniksel açığını başka özellikleriyle kapatıyor. adam da aşırı büyüme hastalığı var diye boksu bırakacak değil. elinden geldiğince savaşıyor. maç hakkında yorum yapacağız elbet,ama boks ta şu kesin yener demek boksu bilmemektir. bunu yine söylüyorum,benim favorim chagaev,benim favorim vitali dersin ama chagaev kesin valuev i yenecek diyemezsin. sana sorum şu lennox-vitali maçında vitali nin başına gelen olay valuev-chagaev maçında chagaev in başına gelse ve maçı bıraksa,o zaman ne yapacaksın chagaev kesin yener şeklinde yazdığın yazıları? o yüzden x boksör y boksörü kesin yener diye bir şey yoktur. vitali bırakmasaydı herkesi yıkardı da diye bir şey yoktur. bu sporda şu şöyle olsaydı bu böyle olsaydı diye ihtimal konuşacaksak iş fantaziye döner ve biz hala tyson mu yenerdi ali mi yenerdi seviyesinde kalırız.eğer ayhan can ağabey okuyorsa onun da bu konuya yorum yapmasını isterim,şüphesiz bu sitede boksu en iyi bilen kişi o
02 Temmuz 2008, 18:26 tarihinde.
yazdıklarımı dikkatle okursan sporda özellıkle de boksde en kötu boksörun bıle en iyiyi yenme sansı her zaman vardır yazdım alp dikkatli bakmanı öneririm.elbette ki yuzde yuz dıye bı sey hayatın hıc bır noktasında yoktur.kesın yener dememızdekı sey ise kelıme ve anlatım oyunudur yanı favorı gösterdıgım boksörun kazanma ıhtımalının yuksek oldugunu belırtmek için söylenmiş bır sözdür.sakatlık da yanlıs yaptı demenı halen anlayamıyorum.nice sporcular vardır kı sakatlıktan döndukten hemen sonra tekrardan sakatlanabılıyor.o kadar doktorlar profesyoneller kontrol edyor ve tamam sen rınge cıkabılırsın denılıyor.ama işte bunun da yuzde yuzu yoktur yanı sakatlanabılır tekrardan bundan daha doğal bı sey var mı.vitalı sakatlanınca her turlu dedıkodu cıktı dıyorsun kı yesil kokuyor bu iş ya vıtalının yeşıle ıhtyacı mı var adamın tek derdı karıyer.tekrar söyluyorum sakatlanmanın sağlam veya ıyı sporcu olup olmamakla alakası yok hemde hiç yok.dunyanın en iyi futbolcusu brezılyalı ronaldoydu fırtına gıbıydı ama aynı yerınden yanı dızınden 5 defa amelıyat oldu yanı bunlar olabılıyor sporda.boks da teknık her sey değildir elbette ama inan bana cok seydir..valuev elbette elınden geldıgı kadar mucadele edyor ama bu üst düzey boksörlerı yenmeye yetecek bır sey değil.üst düzey boksörlere bak hepsının teknığı cok yuksek boksörler oldugunu görürürz.istisnalar vardır mesela yuz yılda bır gelen tyson gbı bı adam teknıgıyle değilde acı kuvvetyle hızıyla hükmetmiştirr boks dunyasına.artı tysonun teknıgı de bır cok boksörden kat be kat ustundu.ama hollyfıeld-lewis-vıtalı gbı adamlarla karsılastrınca tysonun teknıgı aşşağı sevıyede kalıyor anlatabıldım sanırım.
02 Temmuz 2008, 21:18 tarihinde.
en çok sakatlık geçirilen sporlar listesinde boks ilk 3 de değildir. basketbol ise 2.sıradadır.karl malone 20 yıllık nba kariyerinden son sezon hariç en fazla 20 maç kaçırmıştır. sporcu kendine iyi bakarsa sakatlanmaz,sürekli sakatlanıp duruyorsa vitali ben bir daha maçı açıklandığı zaman o maçı ilk heyecanla beklemem. kobe bryant adlı nba oyuncusu da forma numarasını yıllar sonra değiştirdi,nedeni de yeşildi. onun da paraya ihtiyacı yoktu ama piyasayı renklendirdi. profesyonel sporlarda her şey olur. vitali de biraz piyasayı hareketlendirmek istiyor gibi. ben hiçbir profesyonel sporcunun para olmadan sadece kariyerini düşündüğüne inanmıyorum,yani şimdiki zaman da. sadece kariyerin düşünüldüğü zamanlar eskidendi. eğer vitali gerçekten kariyerini düşünüyorsa günün birinde kardeşiyle yolları kesişecek ve o zaman anlayacağız gerçekten kariyer için mi yoksa piyasa yapmak için mi dövüştüğünü. madem senin kesin kazanır demen kelime oyunu,benimde vitali nin sakatlanması yanlış demem öyle olsun. kendinden yüzde yüz emin olduktan sonra dönmeliydi,testlerden yüzde yüz ile geçtikten sonra. böyle bir şey amatör de olmaz işte çünkü orda sporcu para kazanmıyor kazanabileceği tek şey kariyer. o yüzden profesyonellikde artık her şey paradır.
02 Temmuz 2008, 22:13 tarihinde.
sevgili alp ve ufuk arkadaşlarım tartışıyorlar. ikisininde haklı olduğu konular var. chagaev maalesef son 3 veya 4 maçına rahatsız çıktı. tam hazır olmadığı halde valuev gibi bir devi yenmeyi başardı. fakat ben artık chagaev,in bu saatten sonra randıman verebileceğini sanmıyorum. adamın sakatlığı ciddi. valuev,e gelince. evet çok ağır bir adam. çok hızlı boksörler ona vurup kaçabilir. fakat tabiiki buda yetmez. esasında john ruiz ile yaptığı maçta bence ruiz daha iyiydi. fakat benim inandığım valuev,in şampiyon olsa bile tekrardan kemeri kaptıracağı. çünkü çok ağır. vitali konusunda ise, vitali tüm zamanların en iyilerinden biri. bunu hepimiz biliyoruz. gelmiş geçmiş en iyi nakavt oranı vitalide. kaybettiği 2 maçtada sayı olarak öndeydi ve bu 2 maçıda bırakmak zorunda kaldı. biliyoruzki kardeşinin mağlup olduğu ross puritty ve corrie sanders,i nakavt ile yendi. lennox lewis aslında çok şanslı vitalinin kaşı açıldığı için. muhtemelen maçı sayı ile vitali alacaktı. nakavt olmazdı diye düşünüyorum. vitali çeneside çok kuvvetli bir boksör. chagaev maalesef bence boksu bırakmak zorunda kalacak. öyle gözüküyor. bu arada samuel peter ve vitali maçı sanırım gerçekleşecek. vitali için hayırlı olsun. şampiyonu özlemiştik. birde david tua. bu adama çok yazık oluyor. hem inanılmaz güçlü bir çenesi var. hemde inanılmaz güçlü yumrukları var. bu adam kısacık boyuyla bir çok şampiyonu nakavtla yendi. işte menacer farkı ortaya çıkıyor burada. david tua umarım son bir şans bulur şampiyonluk maçı için. çok korkunç bir adam. tyson gibi sert yumruğu var. yazık oluyor bu adama. chagaev,e geçmiş olsun tekrardan onu özleyeceğiz.
02 Temmuz 2008, 22:52 tarihinde.
bence david tua valuev ile birlikte nakavt edilmesi en zor olan 2 boksörden biri. eğer şans bulursa wladimir de dahil zirvedekileri zorlayacağına inanıyorum. samuel peter vs vitali kltischko maçı olur mu bilmiyorum artık bu maç kaçmaz diyerek beklemek istemiyorum. ama vitali nin zorlanacağını düşünmek yanlış olmaz çünkü peter gibi sağlam bir boksör le karşılacak-ki eğer sakatlanmazsa-. kendi seviyesine daha uygun rakiplerle ısınmaya başlasaydı daha iyi olur diye düşünüyorum.chagaev e gelince,yeteneklerini sakatlıkları yüzünden sergileyemiyor,bu yüzden de valuev maçında tam bir ruslan beklemek yanlış olur ama eminim elinden geleni yapacaktır
02 Temmuz 2008, 23:09 tarihinde.
Alp: Haklısın tam boks Anlayışını kavramış bir Boksörün Bilgisi..
Ayrıca ben senden iyi bildiğime inanmıyorum..cunki sen daha cok seviyorsun..
Ayrıca Alp zannediyorum Lucky Punch Kavramıda ondan sadece Boksda Kullanılıyor..Yani şanslı tekme hiç duymadım..şanslı Tenis atışı hiç duymadım ama Şanslı Yumruk duyduk..Bu Noktada aynen söylediğin gibi x vs y Boksda Yok..Katılıyorum..
Ufuk : Tyson Konusuna gelen kadar Konuyu senin kadar bilemiyorum.
Ama Tysonun Tekniği verdiğin örnek Boksörlerden daha az dersen
Ben katılmam cunki peek a Bo yu dunyada yapan en iyi Boksördür..
çok da zordur farkedersen Tyson (sanki) zıplayarak vurur gibi davranır.
Ama aslında Ringde iki ayağın yerden kalkamaz (Break)duyarsın hemen ve uyarı sana gelir..
Ama Ağır siklet için Kısa Boylu idi Tyson yani Kolları daha kısa idi Buda şu anlama geliyorki Tyson hep içeri girmek durumunda kalması gerekiyordu Buda Boksda Her zaman riskdir.v.s
Alp Boksu cok seven bir Arkadaş.Zannediyorum sizde İlgilisiniz..
işte sitede Alp gibi Boksörlerden faydalanmak gerekir..Malumun Ülkemiz insanın Kültğr seviyesi ortada İnsanlar Bu sporu
Kendi Egolarını tatmam etmek için Kullanıyor..Ben 36 Yaşındayım
23 Yıla aşkın Bu sporun içindeyim ve Yemin ederim Bu Tür Egolarını tatmin etmek için Başlayanlar yada daha Klasmatik biri olabilmesi için Uğraşanlar hep YALAN oldu.
Ondan Alpin Karekter yapısı Ringdeki Sporundan çok Farklı Böylede olması lazım..Buyuk ihtimal sizde ve niceli öyledir ufuk bey.Dolayısı ile Birbirimizden faydalanmak Ringlerde ringe cıkacak olanlara daha faydalı olaçakdır..Kanaatimçe..
Herkese selam alp umarım O beynindeki Problemlerinin kaynağını biliyorsundur.sen kaynağını Öğren her doktor bize boksu bırak diyor ondan kaale alınmaz cunki Bokser sonradan gercekten olunmuyor öyle doğuluyor ve İnsan hayatında o olmadığı zaman sen olur olan hiç bir şeyi anlamıyorsun ..
Başarılar Alp Başarılar tüm Boksörler Sinan bey Selamlar sizede
03 Temmuz 2008, 01:00 tarihinde.
ayhan ağabey mütevazılık yapmış benim daha iyi bildiğimi söylemiş ama inanmayın:d benim boks konuşmaktan en çok zevk aldığım 2 kişiden biri-diğeri sinan ağabey-. ayhan ağabey haklısın bu sporda bilinç çok önemli,sporcu dediğin ahlaklı olacaktır her şeyden önce. abi benim sorunum garipleşti,eskiden darbe aldıkça alışıyordum ve canım çok acımıyordu ama şimdilerde kafama darbe aldıkça inanılmaz bir ağrı duyuyorum nedenini ise anlayabilmiş değilim. tyson konusunda sana itiraz etmek olmaz abi çünkü verdiğin o taktiği-tyson ın yaptığ- hala yapamadım ve denerken komik görüntülere de sahne olmadım değil. umarım chagaev bir an önce toparlanır da kendini ispat etmeye sonradan gerek duymaz
03 Temmuz 2008, 01:52 tarihinde.
UFUK arkadaşım kesinlikle sana katılıyorum vitali sakatlandığı zaman bazı arkadaşlar demediğini bırakmadı ama chagaev sakatlandığı zaman geçmiş olsunuda eksik etmedi işte buda fanatizmin bi cilvesi sanırım valuev konusuna gelince bencede valuev boksör falan değil adamda ne hız var ne teknik var sadece kalıp var başkada bişe yok zaten hep fizik avantajıyla kazanıyo maçları özellikle dayanıklı olmasından görmedinizmi chagaev maçında chagaevin attığı yumrukları yiyince valuev boynu tutulmuş gibi sağa sola çeviriyo okadar halbuki başka boksör yese o yumrukları groki olması kaçınılmaz işte adamda olan tek şey bu dayanıklılık cüsse başka bişe yok tysona gelince şüphesiz iyi boksör ama teknik açıdan bende yoksun olduğunu düşünüyom allah aşkına rakibe pat küt girmenin neresi tekniktir bu arada boksda tabiki yenmenin yenilmenin garantisi yoktur bunu bilmeyende yoktur sürekli bunu söylemeninde bi anlamı yoktur burda sadece naçizane fikrimizi söylüyoruz samuel peter vitali maçı olursa ben %95 vitali ezer geçer diyorum bunu neden söylüyorum çünkü iki boksöründe maçlarını izledim tabiki %5 oranda terside olabilir SEVGİLİ ALP hayatta neyin garantisi varki ozaman burda hiç kimse herhangi bi maç için şu yener bu yener diye yorum yapmasın herkes her maç için sadece şu yorumu yapsın herşey olabilir ozamanda tartışmamızın bi anlamı kalmaz sürekli istisnalarada takılırsak bu işin bi zevki kalmaz dimi
03 Temmuz 2008, 02:00 tarihinde.
tabii ki de bu yener diye yorum yapacağız ama senin de biraz önce yazdığın gibi ezer geçer demek boksun doğasına ters. benim demek istediğim sadece bu. desteklediğimiz boksörler için ezer geçer demek yerine,nasıl kazanabileceğini,ne tür tatktikler uygulayabileceğini,geçmişini değerlendirirsek daha objektif sonuçlar yakalayabiliriz
03 Temmuz 2008, 02:59 tarihinde.
arkadaslar tartısmadan uzak kalmısım kusura bakmayın işte budur ya boksü seven ilgılenen kişilerle bı seylerı paylasmak fikirlerımızı söylemek kırıcı olmadan işte budur demekkı boksden anlayan ve sadece kavga oldugu ıcın değil gercekten boksü seven bır ınsan toplulugu oldugunu bılmek ne kadar guzel.arkadaslar daha öncelerı de bu sıtede bı cok yazım yayınlandı belkı hatrlayan hatrlar zaman zaman da olsa takıp edyorum yazılanları gercekten guzel ve söyledıklerını bazı temellere dayandran kişiler var.aslında boksde konusulması gereken o kadar cok sey var kı ve sunu da söyleyım boksü bılen seven baska bı sporu izlemez de ilgilenmez de.aslında ben buyuk bı basket dergısınde nba yazarıyım o açıdan alp kardeş karl malone dedıgın adamı iyi bılırım hatta stockton da cok az maç kaçırmıstır.elbette kendıne iyi bakan sporcu nun sakatlanma riski her zaman daha azdır ama kımse dıyemez kı iyi çalısan sporcular sakatlanmaz dıyemez kımse.bınlerce örneğini verebılırım sana.sende bılıyorsundur zaten.aslında bokse dönersek demek ıstedıgım boksörlerın sakatlanma ıhtımalı daha yuksektir her zaman yanı bu boksör chagaev de olabılır herkesın sakatlandıgında cesıtlı haketmedıgı sekılde yorumlara hedef olan vitali de olabılır.son derece normaldir.sanırım bılen bılır ben tam bır vitalı ve lennox hayranıyım.şimdi vitalinin ringlere dönmesı konusuluyor.keske dönmese dıyorum cunku arkadaslar 4 senedır bır tek maça bıle cıkmayan bı boksör hele hele s.peter gbı sağlam bı boksörle hemen karsılasması vitalının aklımızdakı efsane halini bozabılır.eğer tam olarak sağlıklı olur ve bır kaç tane kek maçtan sonra peterın karsısına cıkarsa o zaman way o peterın halıne.boksde teknık derken ayhan abı dıyeyım ayhan abi tysonın vıtalı den lennox dan hatta ewander dan daha teknık oldugunu söylemıs.yanlıs okudum sanırım veya ayhan abı sen yanlıs yazdın.çunku saydıgım boksörlerden daha teknık bır baska boksörun olmadıgını düşünüyorum.zaten söyledıgım gbı tysona da kımse az teknık bı boksör dıyemez ama saydıgım adamların yanında lafı da gecmez kesınlıkle.zaten tysonı tyson yapanda teknık olmamasına ragmen hızıyla acı kuvvetyle yapmıs oldugu nakavtlar ınsanları inanılmaz mest etmişti halen öyle bı boksörun o stilde bı boksörun eksiklıgını hissetmıyor değiliz.mesela izledık gecenlerde sultan ve wladımır maçını uyku getrdi resmen ama bı tyson olsaydı wladımırın karsısında nasıl köpekbalıgı gbı veya piranalar gbı saldryordu wladımıre.neyse konu dağılmasın bu arada LAZONA kardes senın yazdıklarını takıp edyorum SİTEDE GERCEKTEN BENIM FIKIRLERIME COK YAKIN SEYLER YAZIYORSUN bu konuda anlasıyoruz senınle.lafı cok fazla da uzatabılırım ama sıkıcı olmasın sabaha kadarda yazabılırım cunku boks bu boks orhan ayhanın dedıgı gbı asillerin sporu bambaska bı spordur boks.arkadaslar daha once de söledım ama yıne söyleyım bende son 30 yılın hemen hemen tum boks maçları var dvd olarak bır cogu elımde mevcut.istedıgınız maçları orjınal dılınde size cekıp yollayabılırım.benle temasa gecın lütfen bu elımdekı maçları sizin gbı bokssever ınsanlarla paylasmaktan buyuk zevk alacagım.hıc bır karsılık beklemeden tabı ki paylasmıs olmak hele hele boksü paylasmıs olmanın tadı zevki hıc bı seyde yoktur.saygılar…
03 Temmuz 2008, 12:43 tarihinde.
evet ufuk haklısın,gerçekten kaliteli boks severlerin olduğu bir site bu. bende de bir ara hatrı sayılır bir boks arşivim vardı,kendi maçlarımda dahil,ama hard diskimin çökmesi yüzünden hepsi yedekleyemeden gitmişti. vitali yi bende teknik buluyorum ama evander holyfield a tyson dan daha teknik demek olmaz. holyfield sağlam kondüsyona dayalı bir dövüş yapıyordu,bu da teknik. ama tyson da pata küte dalmıyordu ki. sokak kavgasında pata küte dalmak olur,tyson ın o seri yumrukları teknik değil de nedir? sanırım biz teknik diyince arada vurup kaçan,akıllı dövüşen boksörleri anlıyoruz. tyson ın tekniği çok üst düzeydedir. speed bag ile çalışırken,rope skipping yaparken bunu hissedebilirsiniz.tyson gibi o seri yumruklar için herkesten daha çok teknik gerekir. lennox a gelince,şüphesiz ki tyson dan kariyeri daha başarılı bir boksör.nerdeyse döneminin tüm üst düzey sporcularını yendi. lennox un göze hoş gelmesede akıl dolu bir tekniği vardır,ama holyfield öyle değildir. holyfield teknikten daha çok kondüsyon ve güce dayalı dövüşürdü
03 Temmuz 2008, 14:26 tarihinde.
ufuk belki konu boks ile ilgili değil ama stockton kariyerinde sadece 9 maç kaçırarak en az maç kaçıran oyuncu rekoruna sahiptir. araştırabilirsin. bu soru nbs stüdyo adlı programda sorulmuştu ve bana ödül kazandırmışlığı vardır
03 Temmuz 2008, 14:40 tarihinde.
alp şöyle dıyelım holyfield teknikten daha cok taktisyen bir boksördü tıpkı lewis gibi vitali gibi taktisyen ve maç içinde rakibe göre nasıl bır yol izleyecegını cok ıyı bılen ve ayarlayan boksörlerdi.yoksa muhakkak ki boks tekniği vardır her boksörde hatta tysonın da teknık oldugunu gözardı edemeyız demiştim ama tysonı tyson yapan bu teknik yönü değil hızı,acı kuvveti ve yıldırım nakavtlarıydı sanırım anlastık bu konuda.bu arada arşivini kaybetmene üzüldüm.istedıgın maçları bana yaz lütfen ister buraya yaz istersen mail adresıme yolla adresınle beraber ben sana cekip yollayım hemen. mail adresim: ufukcagdas23@yahoo.com bu arada vitali nin dönecegını ve s.peter ile maç yapacagını kımden duydunuz ben arastrdım bu konuyla ılgılı bı haber bulamadım da
03 Temmuz 2008, 15:28 tarihinde.
evet ufuk sanırım sen daha güzel açıkladın holyfield ve tyson ı. vitali vs peter maçını yine burda bir arkadaş söylemişti ama hangi konu altında hatırlayamıyorum,dün haberini almıştım. açıkçası pek inanmıyorum böyle bir maçın olacağına,boxrec te de bir bilgi yok. biraz ortamı canlandırmak için ortaya atılan maçlardan diye düşünüyorum,her sene tyson ın geri döneceğinin bir yerlerden ortaya çıkması gibi. bu arada dvd ler için mail atacağım,bu iyiliğini unutmayacağım teklif etmen bile büyük cömertlik sağolasın
03 Temmuz 2008, 15:43 tarihinde.
ne demek alp paylasmaktan hele hele boks ile ılgılı bı seylerı paylasmaktan buyuk zevk duyarım sen bana adresını ve istedıgın maçları mail at veya istersen hepsını cekıp yollayım sana bende olan maçları arasından ıstedıklerını izlersın.bu arada açıkcası vitalinin dönmesını istemıyorum cunku 4 yıllık bı aradan sonra eskısı gıbı olabılecegını dusunmek sanırım bıraz fazla ıyımserlik olur gıbı gelıyor bana…
03 Temmuz 2008, 17:00 tarihinde.
arkadaslar alp için dvd leri çoğaltıyorum ona yollayacagım baska isteyen varsa sizlere de cekebılırım özellikle sinan abi bana ulasırsan mail atarsan sana da yollamak istyorum.arkadaslar msn adresı veryorum ekleyın lütfen iletişime gecelım bu dvd lerı paylasmak ıstyorum askere gıdecem halimiz belli olmaz gıtmek var dönmek yok :)) beklıyorum herkesi msn adresi : lennoxlewis23@hotmail.com
03 Temmuz 2008, 17:16 tarihinde.
vitali samael maçı olacak. hatta ahmet öner maç için talepte bulunmuştu. sanırım yayın hakkı için olabilir. emin değilim. boxnews adlı sitede maçın olacağının kesinleştiği yazıyor. bilgehan demirin sitesindede bu belirtilmişti zaten. samael peter açıklama yapıyor, benim tek rakibim var oda vitali klitschko,dur diye. boxnews,de arattırın zaten karşınıza çıkacak.
03 Temmuz 2008, 17:42 tarihinde.
ewet arkadaslar özgürhanın dedıgı sitede okudum yazılanları vitali ve peter maçı için kasım ayı için anlaşılmış.ama s.peter kasımdakı bu maçtan önce temmuz ayında ünvanını baska bır boksörle yapacagı maçta korumaya calıscakmıs.karsılasacagı bu boksör de don kıng in istegıyle golota olabılırmıs artı 3-4 tane daha boksörden söz edılıyor.bu arada son bı habere göre s.peterın temmuzun 12 sındekı rakkıbı bellı oldu audley harrison veya matt skeleton.bu maçtan sonra da kasım ayında vitalı klitschko ile karsılasacak s.peter.
03 Temmuz 2008, 22:27 tarihinde.
Eastsideboxing’in haberine göre Ruiz&Valuev maçının tarihi önümüzdeki günlerde belirlenecekmiş. Kime niyet kime kısmet derler ya işte onun gibi birşey..