Dec.12.2008
00:23
by Ayhan Ramon
Antonio Margarito vs. Shane Mosley (Welterweight)
WBA Welterweight şampiyonu Antonio Margarito 24 Ocak 2009 tarihinde ABD’de kemerini korumak için ringe çıkacak. 30 yaşındaki Meksikalı boksör Antonio Margarito’nun rakibi 37 yaşındaki ABD’li boksör Shane Mosley olacak. Antonio Margarito WBA yarı orta sıklet kemerini 28 yaşındaki yenilgisiz Porto Rikolu boksör Miguel Angel Cotto’yu nakavt ederek almıştı. Miguel Angel Cotto’ya sayı ile yenilen Shane Mosley, Oscar De La Hoya’yı sayı ile yenmiş. Antonio Margarito da Shane Mosley de hiç nakavt olmamış 5 defa sayı ile yenilmişler. Welterweight’da 1 numara olan Margarito’nun daha önce de Shane Mosley ile maç yapması planlanmış fakat daha sonra iptal edilmişti. Margarito 4 milyon Dolar gibi bir rakamı kabul etmemiş. Paul Williams rövanş maçı için teklif edilen 2 Milyon Dolar’ı da kabul etmemiş. Shane Mosley vs. Andre Berto müsabakasının tarihi belli iken şimdi tekrar işler degişti. Büyük isimler Welterweight’a geçtikçe planlar da değişiyor. Mosley vs Margarito iyi bir maç olabilir ancak bir Cotto vs Margarito maçını aratır. Mosley tecrübeli ve Cotto gibi ring ortasinda durmaz. Bence bir dinamik, hizli ve üstün fizikli bir Berto, Mosley’e karsi daha ilgi cekici olurdu. WBC şampiyonu Berto ise her zaman hazır olan böyle kısa zamanlarda Luis Collazo`la 17.01.2009 tarihinde karşılaşacak. Collazo Hatton ve Mosley`e puanla yenilmisti.
Kategori Duyuru, Fotoğraf, WBA | 58 Yorum



12 December 2008, 00:31 tarihinde.
Anlaşılan Welterweight’eki adrenalin dozu hiçbir zaman düşmeyecek.
12 December 2008, 00:37 tarihinde.
boksorlere başarılar diliyorum arkadaşlar oscar de le hoya yı hakem kararı ile ko yapan boksor un önünde saygı ile eyiliyorum elleri dert görmesin inş cok iyi yapmış yenmişte iyi olmuş oscar a cok sevindim…oscar ı hic sevmiyorum abiler bana acilen bir levye veya sopa verin deli oluyorum oscar a.saygılar forevelilya ailesi.
12 December 2008, 00:38 tarihinde.
Ayhan Ramon ağır sıkleti bırakın bu sıklete gelin burayı izleyin diyip duruyordu söylediklerinde de haklı çıkıyor. Ricky Hatton bir alt sıklete geçti ama gerekirse o da sıklet yükseltir ve daha ne isimler var bu sıklette. Shane Mosley de Antonio Margarito da hiç nakavt olmamış başlıktaki müsabaka büyük ihtimalle sayı ile biter kimin kazanacağı da hiç belli olmaz welterweight burası
12 December 2008, 03:25 tarihinde.
Hatton zaten bir mac icin weltere gecmisti oda Mayweather maciydi.Zaten kendisi lightwelter`ci.Sanirim burda kalir.Buranin pasasi cünkü.Pacmani sanmiyorum welterde kalacagini,cünkü fizigi yetersiz kaliyor.Pacman`de fark ettigim sey,kac tane meksikali yendi..Adam piyasada meksikali birakmadi.Iyiki meksika onu bir numarali düsman ilan etmiyor:)
12 December 2008, 16:27 tarihinde.
arkadaşlar benim favorim shane mosley bu maçta.kendisine hayranım.margaritoyu yener görüşündeyim.
12 December 2008, 23:51 tarihinde.
margarito boyunun avantajıyla yenicektir bence
14 December 2008, 02:19 tarihinde.
pacman bunlarla yapsa ikisini de yener görüşündeyim.
14 December 2008, 03:23 tarihinde.
Pacman bunlarla mac yapsa kendini yerde bulur ve birdaha kalkamaz.Oscar anormal bir mac cikardi ve vurmadi,böylemi taniyoruz oscari.Gücsüz hissettim dedi kendini ve bir köseden cikmadi
14 December 2008, 14:41 tarihinde.
ramon abi bu adam daha çok büyük işler yapacak bu siklette.adamın bir boksörde olması gereken özelliklerin hepsi var.hatta diyebilirim fazlası bile var.ben bu adama hasta oldum.kendini güçsüz hissetmiş olabilir çünkü ondan daha büyük bir boksör vardı karşısında.bu yüzden doğal olarak kendini pacman karşısında güçsüz hissedebilir.onunla bundan sonra kim yapacaksa maç oturup bi düşünmeli.sağlığı açısından.bu adamla maç oynamak gerçekten büyük zorluklarla dolu.oscarın elmacık kemiğini ne yaptı öyle görmedin mi öyle.aynı akibet hattonun bertonun margaritonun ve diğerlerinin de başına gelecek.bu iki artı iki eşittir dört gibi bi şey oldu artık.
22 January 2009, 16:39 tarihinde.
Oscar bitti artik taman.
Oscar hayatinin filmini cekip altin oscar kazanmaya baksin.
Pacman e fizigi yetersiz demissin Ayhan , tamam buna bende katiliyorum ama belli olmaz bu Pacman. Belki welterweight yani 66 kilo fazla gelebilir ama light welterweight yani 63 kiloda ; Junior Witter,Kendall Holt ve Vivian Harris gibi adamlari yenecek gücte bence. Birde Ricardo Torres var adamin bomba gibi yumrugu var.
Cotto yu bile knockdown ettirdi hatta o macta tamam Cotto nun isi bitti demistim. Sonra Kendall Holt ile 2 tane harika maci var. 2.mac 1 dakika bile sürmedi ve o kisa süre icinde 3 tane karsilikli nakkavt oldu. Holt 30 saniye de 2 sefer düsmesine ragmen süpriz yapip Torres i yenmisti. Ricardo Torres beni Ricardo Mayorga ya hatirlatiyor.
22 January 2009, 18:38 tarihinde.
Her iki boksörün idman periyodları incelenecekse olursa, Shane Mosley’in müsabakayı nakavt ile bitirmiş olacağı tahminini gideriz. Fakat Antonio Margarito’nun dövüş tekniğini bilenler bu karşılaşmanın başa başa gideceği tahminini de kolay yapabilirler. Boksda ağırsiklet boksörlerin sonucunu tahmin etmek kolay oluyor fakat bu sikletlerde biraz zordur. Bernard Hopkins ile Kelly Pavlik mücadelesini hatırlayacak olursak, burada yaşına rağmen mükemmel idman periyodu gerçekleştiren Hopkins’in Kelly Pavlik’i nasıl yendiğine şahit olduk. Belki Shane Mosley’de ilerleyen yaşına rağmen bu mücadeleyi kazanabilir ve bu şansı var. Fakat Mosley Oscar mücadelesi haricinde diğer müsabakalarda büyük rakiplere pekde çetin bir müsabaka çıkarmadı. Bu yüzden bütün dünyada çoğunlukla Margaritoya oy veriliyor.
22 January 2009, 19:04 tarihinde.
Ben daima atak yapan boksör taraftariyim ve bu mac´da Margaritoýu destekliyorum.Mosley 2 yumruk vuran ve sarilan bir boksör.Cotto sarilip tutmadi ve önde götürdügü maci tko ile yenildi.Mosley tecrübeli ve kivrak.Yakin dövüslerde Margarito en iyilerden biri zaten.Bu mac´da iyi kondisyonu olan kazanir.
22 January 2009, 19:21 tarihinde.
Benimde gönlüm margarito’dan yana bence onun tamam birçok özelliği var ama en önemlisi çenesi denilebilir çok sağlam bir çenesi var müthiş dayanıklı bir boksör mosley nakavtı unutsun bence cotto’da hiçbir zaman margarito’yu nakavt edemez ancak sayıyla yenebilir kolay kolay kimsede nakavt edemez zaten margarito’yu
22 January 2009, 20:19 tarihinde.
bu tipik meksikali sitili 3 boksörde var.Librado Andrade ve Humberto Soto´da var bu yüzden en sevdigim boksörler arasindalar
22 January 2009, 20:45 tarihinde.
işte süper bir welterweight karşılaşması daha ..
22 January 2009, 20:55 tarihinde.
ayhan ramon abi şu alt sikletlerdeki bilgi ve yazıların çok iyi .. bizi habersiz bırakmıyorsun ; saolsın ..
22 January 2009, 23:05 tarihinde.
Ricardo Torres nakkavt edebilir Margarito yu ama tabii ilk önce yumruklarini gereken yere isabet ettirmeli.
23 January 2009, 01:31 tarihinde.
Su siralar Margarito cok formda. Margarito yenecekmis gibi geliyor bana.
23 January 2009, 02:10 tarihinde.
Ricardo Torres bir alt siklette ve Margarito ile böyle mac olmaz.Suan Margarito parali maclari yakalamisken bir Torres´le mac yapmaz
24 January 2009, 19:56 tarihinde.
Mosley’i Tutuyorum..İnternetten link arayacağız,inşallah buluruz..Tüm site sakinlerine baki selamlar.
24 January 2009, 20:10 tarihinde.
saat 11den sonra da Huck-Batello maçı var.
25 January 2009, 02:22 tarihinde.
ARD iki canli boks maci gösterdi,maclar ikiside sahane tko bittiler.Suan streamde Fedor v Arlovski maci cikacak.Fedor`un antrönörü Pacmanin´de coachu Fredie.Margarito vs Mosley maci TR saati 5 de
25 January 2009, 02:59 tarihinde.
Bomba gibi mac daha bizleri bekliyor.Avrupa sampiyonu Marco Huck(Muamer Hukić) yeni rakibi hemserim ve Türkiyenin ilk dünya sampiyonu olan Firat Arslan.Sauerland az önce mac´dan sonra bunu dogruladi.Yine bir ARD vs ZDF,Sauerland vs Universum ve iki müslüman boksörün karsilasmasi olacak.
25 January 2009, 04:18 tarihinde.
http://www.moviezone.do.am/
bu likte maçı izleme ihtimali var
25 January 2009, 05:35 tarihinde.
1. round mosley aldi. Margarito fena yakalandi karnindan.Mosley hizli ve sariliyor
25 January 2009, 05:39 tarihinde.
Mosley seyirciler tarafindan yuhlaniyor. Hakem uyardi sarilmalari.2. round yine Mosley
25 January 2009, 05:43 tarihinde.
fena dayak yiyor Margarito 3 de 3 Mosley
25 January 2009, 05:52 tarihinde.
Mosley Margeritto’yu cezalandırıyor. 6 raund geçti 6’sını da Mosley aldı. Çok zevkli geçiyor maç gerçekten.
25 January 2009, 06:05 tarihinde.
ve yilin ko su Margarito tko oldu
25 January 2009, 06:10 tarihinde.
Shane Mosley iyi hazırlanmış, Margarito çok kötü dayak yedi. En sonunda köşeden havlu geldi (9. raund). WBA welter kemerinin yeni sahibi Mosley. Selçuk’un işi gerçekten zor bu welter’daki boksörlerin hepsi birbirinden iyi.
25 January 2009, 06:41 tarihinde.
Fedor bir yumruk atti ve ko bitti baya zorlandigi mac`da
25 January 2009, 06:55 tarihinde.
MMA’nın kralı gelmiş geçmiş en iyi ağır sıklet’lerden Fedor Emelianenko yılın nakavtını yaptı.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fedor_Emelianenko
http://fedor.bel.ru/index_eng.shtml
http://www.sherdog.com/fighter/Fedor-Emelianenko-1500
25 January 2009, 11:48 tarihinde.
Shane Mosley, idmanlardaki başarısını ringe yansıttı. Ne zamanki bunu ringe yansıtabiliyor o zaman shane mosley geçilmez oluyor. İdman periyodları incelenecek olursa margarito bu durumda çok kötü bunu daha önce yazmıştım. Shane Mosley maçına canlı baktım ve margarito kötü dövüşmekten ziyade, shane mosley çok iyi dövüştü diyebiliriz.
Marco Huck’un rakibi çok büyük bir rakip değildi bu yüzden bu müsabakanın sonucu belliydi.
Selçuk Aydın’ın işi gerçekten çok zor. Andre Berto, Antonio Margarito, Shane Mosley, Miguel Cotto, Zab Judah, Joshua Clottey, Kermit Cintron, Jackson Osei Bonsu gibi çok klas rakipleri mevcut. Fakat işin ilginç tarafı, bu saydığımız boksörlerin hepside birbirinden farklı stillere sakip. Selçuk Aydın’da öyle. Böylece Selçuk Aydın’ın stiline ters düşen böksörlerde var mesela Andre Berto gibi. Selçuk Aydın’ın WelterSiklette şampiyon olacağından eminim.
25 January 2009, 15:55 tarihinde.
“Selçuk Aydın’ın işi gerçekten çok zor” ve sonra “Selçuk Aydın’ın WelterSiklette şampiyon olacağından eminim”
Bundan emin olmak biraz abartili olmuyormu?Selcuk icin daha cok erken,eksikleri var devamli yaziyorum,sadece bunlari´da yok ederse ancak ozaman bir sans var 50%.
25 January 2009, 15:56 tarihinde.
Açıkçası Margaritonun TKO olması beni şaşırttı.Mosleyin kemeri alması Cottonun iştahını kabartmıştır.Yaz aylarında bir Cotto-Mosley maçı olur,
Cotto kemeri geri alır.
25 January 2009, 16:42 tarihinde.
Ayhan ramon diyor ki:
ve yilin ko su Margarito tko oldu..
Gönlüm Mosleyden yanaydı ve kazandı ,süper..
25 January 2009, 17:17 tarihinde.
Ayhan arkadas Margarito un simdi Mayorga dan da pek de farki yok gibi. Mayorga gecen sene daha cok zorlamisti Mosley i!
Mosley in bence simdi Cotto ile rövans maci yapmasi lazim eger kazanirsa son yillarin en iyi welterweight sampiyonu olacak. Yada Mayweather geri döner ve Mosley ile mac yaparsa süper olur.
25 January 2009, 17:36 tarihinde.
merhaba arkadaşlar. Gerçekten Selçuğumuzun işi oldukça zor. Hem çok çalışması lazım hemde her maça ayrı bir taktikle hazırlanması lazım. Bu sikletde gerçekten birbirinden yıldız boksörler var. Eğer Selçuk Aydın faslı saidi geçerse bundan sonraki maçları muhtemelen sıralamadaki yıldızlardan biriyle olucaktır. Allah yardımcısı olsun
25 January 2009, 21:16 tarihinde.
Neden hep cotto mosley yaziliyor,sadece bunlarmi var,yoksa sadece bunlarimi tamiyorsunuz.Ne geregi var yine ayni karsilasmalara.Diger boksörleri´de tanisaniz bunlari yazmassiniz.Mesela gecen haftadaki mac baksaniz,ozaman´da derdiniz bu en iyi boksör diye Berto icin.Hemen karar vermeyin,bu siklet bosuna demiyorum en iyi siklet diye,cünki cok iyi boksörler var.Böyle maclarda karsilastirma olmaz mesela Mayorga vs Mosley gibi.Margarito devamli hücum yapan bir boksör ve Mosley mecbur kaldi devamli vurmaya,ve buda onu erken galip getirdi.Mosley normalde tek tük yumruk atan biri.
Mosley´de kariyerinde kötü yenilgiler aldi,iki kez Vernon Phillips onu fena dövdü ve Winky Wright ring´de dalga gecti Mosley´le.Bu yüzden hemen birini süper star yapmak yanlis´dir.Benim favorim Berto bu siklet´de!
25 January 2009, 21:32 tarihinde.
Ayhan Ramon arkadasim bence cok ama cok abartili yorumlar yapiyorsun. Biraz daha gercekci olmak lazim. Suan ittibariyle bence Margaritto hicde Mayorga dan cok üstün bir boksör degil. Margaritto zaten aslinda Cotto yu yenmesiyle cok yükseklere cikarildi.
Winky Wright hic de Sugar Shane Mosley ile dalga gecmedi. Hele ki 2.maci cok tartismali kil payi aldi. 1. mac ta öyle Winky cok da üstün degildi yani dalga gecti kelimesi gercekten cok abartilmis ve macilari izlememis biri gercekten madara etmis zannedecek!
Madara veya dalga gecti kelimelerini hangi maclar icin söyliyebiliriz iste yakin zamandan birkac örnekler;
Bernard Hopkins-Kelly Pavlik
Vitaly Klitschko-Samuel Peter
Paul Williams-Carlos Quintana
Felix Sturm-Sebastian Sylvester
Mikkel Kessler-Danilo Haussler (büyük dalga
)
25 January 2009, 22:05 tarihinde.
“Felix Sturm-Sebastian Sylvester” bumu dalga!!!
Bence Mosley vs Winky macinda dalga vardi eger canli bakdiysan.Mosley iyi kapanan Winky´ye bir türlü yumruk atamadigi icin,winky acti yüzünü ve vur bana dedi.Mosley tabiki firsati kullanayim dedi ve iki tane yumruk atti tüm gücüyle fakat Winky sadece gülünce acik olan Winkiye sarildi.Bence bu büyük dalga´di!Vernon macinda cok kötü dayak yedi Mosley,tko olmadigina sükür etsin.
25 January 2009, 22:59 tarihinde.
Mehmet bu macin neresinde dalga vardi pek anlayamadim Paul Williams-Carlos Quintana??1.mac 12 round sürdü ve puanla aldi Quintana süprizle.2. maci Paul 1.round´da ko aldi.Abartili ne gördün,sen Mayorga gibi birini abartarak üst düzeye koyuyorsunya ve bana abartiyorsun dedin.Mayorga ne yapti simdiye kadar?Kimi yendi?Ha Vernonu,kim taniyor Vernonu burda?Baska show mac´da Vargasi yendi,Vargas kimi yendi?
26 January 2009, 00:19 tarihinde.
ramon, bence winky nin yaptıgı tamamen psikolojik bi taktikten başka bişey değil.zab judah floyd mayweather maçındada judah floyd a saglam yumruklar vururken floyd gülümsüyodu.ama sanıyomusun ki çok iyi bi durumdaydı….ama welterweight hakkında ki sözlerine katılıyorum.bana göre agır sikletin şu an itibariyle hiç bi güzelliği yok….mosley e helal olsun vallaa.bayılıyorum adama.hem çok alçak gönüllü bi tavrı var hem çok profesyonel….selçuk aydın içinse sadece şunları söyliyebilirimm….şu anda çokk zor.şu anda welterweight de çok iyi boksörler oldugu için söylemiyorum.welterweightde hep iyi adamlar olur.selçuk un şu anki durumundan bakarsak olaya, bana göre çok yetersizz…..
26 January 2009, 01:29 tarihinde.
Evet Mosley herzaman en gentilmen boksörlerden biriydi ve hala´da öyle.Malesef yinede sevilmedi o seyirci önünde,zaten küstah biri olacan ve sevilirsin.Tavsiyem bu maca bakmaniz.Devamlari var oralarda
http://de.youtube.com/watch?v=JfmC2lKXE3s
26 January 2009, 01:44 tarihinde.
o bir ayri konu,gülümsemek baska sadece.Tavsiyem su maci izlemeniz
http://de.youtube.com/watch?v=UxyuwPcs7MQ
http://de.youtube.com/watch?v=JfmC2lKXE3s
ve devam gidenler orda
26 January 2009, 03:03 tarihinde.
antonio margarito shane mosley rapidshare download linki aşağıda.
http://rapidshare.com/files/189142930/Margarito.vs.Mosley.part1.rar
http://rapidshare.com/files/189146144/Margarito.vs.Mosley.part2.rar
http://rapidshare.com/files/189149432/Margarito.vs.Mosley.part3.rar
http://rapidshare.com/files/189152748/Margarito.vs.Mosley.part4.rar
http://rapidshare.com/files/189155789/Margarito.vs.Mosley.part5.rar
http://rapidshare.com/files/189160766/Margarito.vs.Mosley.part6.rar
http://rapidshare.com/files/189163961/Margarito.vs.Mosley.part7.rar
26 January 2009, 03:07 tarihinde.
Even Sturm büyük agizli irkci Alman Sylvester i iyi dövdü bence. Sylvester dalga geciyordu Sturm ile ama Sturm dalga nedir gösterdi ve adeta dalga gecti Sylvester ile 12 raund boyunca.
Paul Williams-Carlos Quintan 2.macinda ise Paul adeta dalga gecermiscesine hemencik Quintan yi nakkavt ederek cevap verdi.
Ayhan arkadasim “dalga gecmek” deyince illa el kol veya bacak haretleri yapmak demek olmuyor. adam gibi boksunu yapip adama karsi büyük üstünlük veya show yapincada dalga gecti manasi kullanilir.
Mayorga nin kim oldugunu sana birkac önce baska bir baslik altinda yazmistim. Neyse yine yazayim;
Senin o kücümsedigim Mayorga tam bir savasci ve kariyerinin 25.macina kadar hep Latin Amerika da boks yapmis bir boksör ve henüz 2.Amerika daki macinda Guyana li WBA welterweight sampiyonu Andrew Lewis ile ünvan macina cikti ve mac iptal oldu cünkü bilincsiz kafa yüzünden ama hemen rövans yapip henüz 3.Amerika daki macinda Lewi i feci sekilde nakkavt ederek sampiyon olmustu.
Iste nakkavt edisinin link ;
http://www.youtube.com/watch?v=nar-DNV2UXU
Sonra namaglup 35 macinin hepsini kazanan Amerika li Vernon Forrest i yendi hep de arka arkaya. Kimse bunu beklemiyordu cünkü Vernon Forrest suan büyük sampiyon olarak gösterilen Shane Mosley in en iyi zamaninda 2 sefer üst üste yenmis biri Vernon Forrest. Hemde cok iyi bir boksör.
Mayorga undisputed yani tartisilmaz welterweight sampiyonusdu. Dedigin gibi Ayhan arkadas suan boks ta son yillarin en iyi sikletinde bunu basariyor Mayorga.
Sonra Cory Spinks(Muhammad Ali yi yenen Michael Spinks in oglu ve sadece Mike Tyson a yenilen Leon Spinks in yegeni) e karsi kil payi yenildi , zaten ondan sonra nedense eski Maygorga geri dönmedi ama Oscar macinda umudum vardi kazanacak diye cünkü Oscar eski Oscar degil kac seneden beri. Sonra son Mosley macindada aslanlar gibi savasti ama kaybetti. O Vargas macini halen en büyük basarisi olarak gösteriyorsun ya bana beni gercekten güldürüyorsun Ayhan cünkü biraz bilincsizce salliyorsun gibime geliyor bazen.
26 January 2009, 03:10 tarihinde.
Koya koya Berto nun dandik Alman boksöre karsi lingini koyuyor. Galiba bir dandik Trabant i yendi diye hemen berto cu oldu bu.
Ama fena dövüyor Almani.
26 January 2009, 05:24 tarihinde.
Mayorganin maclarini bana anlatma bende baktim,bant´dan degil canli!
Sen sadece tekrar ediyorsun yazdiklarimi.Spinks macinda kil payi degildi,resmen yenildi canli baktim.
Dandik yazdigin almana gelince:onu ekstra koydum oraya ama kafan calismadi ve hemen laf attin bana.O eski avrupa sampiyonu ve dünya sampiyonluguna da cikmisti 2003´de.Onu koydumki biri avrupadan bir ABD liye ringe cikarsa sitil farkini görelim diye.Trabant bir basit boksör diyorsun ve benimle tartismaya calisiyorsun.Bosversene sen!!
26 January 2009, 05:31 tarihinde.
Bir soru sana daha yatmadan. Birinci mac´da birine yenilirsen 12 round sonunda üstelik dünya sampiyonluk karsilasmasinda ve daha sonra 2. mac´da ise ayni rakibi 1. round´da ko yaparsan ne oluyor?Dalga gecmekmi oluyor ilk mac´da yenildigin ve ikinci mac´da ko yenince?Su yazdigin esprinin anlamini hala anlamadim ama cok komik,sen bilirsin herhalde?
“Paul Williams-Carlos Quintan 2.macinda ise Paul adeta dalga gecermiscesine hemencik Quintan yi nakkavt ederek cevap verdi.”
26 January 2009, 06:14 tarihinde.
Tamam senin Alman inadina daha fazla karsilik vermiyecem en iyisi. Biliyorsun Alman inadi dünyaca ünlüdür.
Tamam yoldas Trabant Mayorga dan cok daha iyi. Vay bea Avrupa sampiyonlugu ne zaman tartismasiz dünya sampiyonligindan daha önemliymis de haberimiz yokmus.
Ayrica kesinlikle evet bir boksör 12 raundluk bir müsabahada yenilipte rövans da hoppla diye 1.raundda nakkavt ediyorsa bunun cevabi aciktir.
Mesela Alman Max Schmeling efsanevi Joe Louis i yenmisti tamam büyük basari ama 2.mac ne oldu? Louis 1.raundda KO yapti hemde nasil. Schmeling i rezil etti. Simdi sen bu macida canli izledim dersin.
Maci canli izle , izleme! Önemli olan maci tamamini izlemek!
Ilk raundlarda nakkavt yapmak tabii ki büyük bir basaridir ve eger bu sans degilde gercekten boksörün stilinden ve yeteneginden kaynaklaniyorsa rakipleriyle adeta dalga geciyor denilebilir!
Örnek; Tua Ruiz ve Moorer ile adeta dalga gecermiscesine 1 dakika dolmadan komalik yapti.
Hatta Mike Tyson in en iyi dönemlerinde rakiplerini cok hizli yendiginde 1 gece de 2 rakip tartismalari bile ortaya cikmisti.
Adim gibi eminim bu Berto Collazo yu nakkavt etseydi esek gibi anirirdin.
26 January 2009, 06:32 tarihinde.
Vay canina Trabant Dünya sampiyonluguna cikmista haberimiz yokmus. Kime karsi cikmis ya öyle? Ilk 100 e bile giremeyen Jose Antonio Rivera hemde Mayorga dan vacant kalan WBA Dünya sampiyonluk kemeri. (O siralar Mayorga süper sampiyonluk icin hazirlaniyordu.)Dürüstce söyliyeyim maci izlemedim ama eminim Trabant ona karsi saglam bir dayak yemistir ama Almanya da o maca bile “Majory Decision” vermisler.
Rivera Mayorga nin ceyregi bile olamaz!
26 January 2009, 09:31 tarihinde.
Birde cok komik bir soru daha sormussun. Vargas kimi yendi diye? Ronald Wright ve Ike Quartey desem yeterli heralde. Sen cok iyi tanirsin Felix Sturm u tko eden Javier Castillejo u bile yendi.
Bazooka lakapli Ike Quartey da cok beyendigim bir boksördü.
Oscar a tartismali yenildikten sonra üstüne bir de Vargas a yenilince 5 sene ara verdi sonra zaten bir daha eski Ike gelmedi.
Yakinda Paul Williams – Winky Wright maci var. Bence Williams yasli kurt Winky i yenecek.
Mayorga ninda bir maci var 3 hafta sonra Meksika li Alfredo Angulo karsi insallah bir baslik acilir ve su Mayorga yi daha iyi tanirlar. Ricardo Mayorga – Selcuk Aydin maci süper olurdu. Her iki boksöründe cok saldirgan ve sert vuran yapisi var. Ama Mayorga eskisi gibi degil artik yinede cok zevkli maclar cikariyor.
01 November 2009, 06:47 tarihinde.
Trabant ı Mayorgayla bir tutmak saçma.Teknik yok,bileğinde güç yok.Kariyerinde dünya çapında hiç yok avrupa çapındadişe dokunur bir tane galibiyet var o da klasik Alman şahibesi.Trabant fln hikaye adam.
Trabanta hikaye adam demişken açayım biraz hakkını yemek gibi olmasın.Bir kaç istisna boksör vardır da tabi genele bakarsak almanlar boş boks konusunda.Hiç araştırmadan gerçkten iyi boksördü diyebileceğim bir tek MAske geliyor aklıma.O da ztn komple boksör değildi fizikli ve teknikti.Almanların istedikleri adamları bir şekilde dünya şampiyonu yapıp saçma sapan ünvan maçları bağlamalarına gerçekten saygı duyuyorum.Sven Ottke yi bile efsane yaptılar bravo hepsine.iddia ediyorum ki Golovkin bu gün Alman vatandaşlığına geçsin bu gün şampiyon yaparlar ortasiklette.Ne Sturm baş edebilir onunla ne Sylwester…Yıllarca Ottke gibileri Beyer gibi fasa fisoları boş rakiplere karşı bazen şahibeli skorlarla gündemde tutmayı da başaran almanlardır.Bu nedenle de ztn efsane sayılacak çok boksör Almanlardan övgüyle söz ediyor ztn:)
Mosley e gelince nerde ne zaman ymruk atacağını bilen hızlı bi boksör küçümsememek lazım.Wright Mosley i sadece yendi dalga geçecek kdar bi üstünlüğü yada Mosley in yumruklarını boşa alıp bam güm geçirdiği olmadı suratına.yalnız bu siklet için margarito mu mayorga mı dersek ben margarito derim
bu arada maçın tamamını hatırlamtırlamıyorum raund raund yorum yazamam da Quintana bazı raundlarda resmen dalga geçti Williamsla.Ringde dalga geçmek yüzünü açmakla rakibe gülmekle olmaz.Rakibini sürekli boşa alıp kontralarını vurursun bunu sürekli tekrarlarsın odur dalga geçmek.2.maç Quintana açısından çokkötüydü ama ilk maç Quintana çok süperdi ve ztn o maçtan sonra Williamsla çok insan dalga geçti
Spinks e gelince az farklamı çok farklamı hatırlamam amaMayorgayı hakkıyla yendi.Güçlü olan değil teknik olan kazandı.
Vargas a gelince iyi boksördü ama hakkında çok dedikodu wardı yasaklı maddelerle ilgili.Ve bence çok yawaş aptallık derecesinde sinirlliydi.
Sturm için de birşeyler söylemek istiyorum.Tekniğine lafım yok ama çok dayanıksız bi boksör.Ortasiklet gibi karizmatik bir yerde kemer işgal etmesi çok üzücü.Piyasada onu paramparça edecek çokboksör var ama Alman klassiği olarak saçma sapan adamlarla ünvan maçı yapıyor.üzücü.
01 November 2009, 22:17 tarihinde.
Burbur bazi konularda haklisin´da,Sturm icin dediklerine katilmiyorum.Bende sevmiyorum dövüs teknigini ama dayaniksiz ve orta siklet´de paramparca olur demek yanlis olur.Gardin´dan dolayi yumruk yemesi imkansiz.Herkesin isi degil ring ortasinda iyi kapanip yumruk yemek.Bazi boksörler iyi kapansada etki görüyor ama Sturm bunu en iyi sekilde yapiyor.Wright ve Abraham´da iyi kapaniyorlar ama Sturm´un avantaji sol düz jab´i.Basarili bir strateji yapmis bu sitil ile ve orta siklet´de onu perisan edecek bir rakip göremiyorum
01 November 2009, 22:27 tarihinde.
abi boksta kesin diye birşey yoktur ama bana göre yzde 99 yenecek isimler Golovkin,Mundine,Pavlik ve Geale dir.Dimitry pirog da büyük ihtimal yener düşüncesindeyim.
Mahir oral ı kesinlikle beğenmiyorum ama iyi bir taktikle Sturm u yenebilir düşüncesindeyim.Sence Mahir oral ın Sturm a karşı şansı nekadar ben yzde 45 mahir yzde 55 sturm derim.
Bu arada sen Almanya piyasasından haberdarsındır mutlaka Manuel Charr neler yapıyo.sauerlanddayken büyük maçlara çıkcak deniyordu 2 yıl içinde ama hala zayıf rakiplerle.Nedense bi sempatim var Charr a.Süper demem ama iyi sayılabilecek bi boksör bence
02 November 2009, 00:22 tarihinde.
Manuel Charr sen begenebilirsin,ama sonucda neyapabilecekler agir siklet´de?Kolay rakip karsisinda herzaman iyi görünüyorsun.Adnan Serin ve Cetinkaya gibi adamlari puan ile yenersen unutulursun bu normal.Golovkin iyi bir yetenek ama daha 2006´dan beri Profesyonel,tecrübe lazim önemli isimler ile mac yapmadi.Felix Sturm kendine cok büyük bir sitil yapti,ilk zamanlar böyle degildi.Hector Javier Velazco WBO macinda 12 round kacarak kazandi.Bir izle maci.Sampiyon oldu ve bir anda sitil degistirdi,kendine güveni geldi.Oscar macinda degisik ring ortasinda iyi kapanan bir Sturm vardi.Mahir´de ona yakin bir dövüs teknigi var,iyi kapaniyor ama Sturm gibi hic bir boksör bu sol jab´e sahip degil.Rakibi boguyor kondisyon ve jab´inle.Pavlik Sturm ve Abraham ile mac yapmadi ve Felix´le de yapmaz sanirim.Oscar macini biliyorlar.
02 November 2009, 00:46 tarihinde.
bence Charr odun gibi onu yontarlarsa iyi boksör çıkar diye düşünüyorum da geliştiremedi kendini bence.Bana göre artık ortalama üzeri rakiplerin karşısınaçıkma vakti geldi onun da.
Sturm un Almanya da ilk parladığı zamanlardan beri her maçını izledim Velazco maçı da dahil.Çok şey beklediğim Box Sport Dergisinin anketi vardı Abrahammı Sturm mu diye gördüğümde gülüp Sturm bu herifle 12 raund oynar dediğim biriydi ama bilmiyorum.Ben biraz fazla abartmışım zamanında Sturmudiye düşünüyorum.Gerçekten çok teknik ama çok dayanıksız bir görüntüsü var gibi geliyor bana.
Ben golovkin in tecrübeye ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum.Tamamen tahmin benimkisi ama ben Golovkin Zbik i de Sylvester i de Sturm u da rahat yener diye düşünüyorum abi.