WBC Şampiyonu Samuel Peter

Samuel PeterNijerya Kabusu Samuel Peter otoriteleri şaşırtmadı ve Oleg Maskaev’i altıncı raund’da nakavt etti. WBC dünya ağır sıklet boks şampiyonluğu ünvan müsabakasını iki defa erteleyen Oleg Maskaev kemeri geç de olsa Samuel Peter’e devretmiş oldu. Aynı gece yapılan hafif sıklet IBF dünya şampiyonluğu kemer müsabakasında Nate Campbell IBF dünya şampiyonluğu kemerini Juan Diaz’dan aldı. Eski dünya ağır siklet boks şampiyonlarından John Ruiz ise Jameel McCline’ı sayı ile yenerek eleme müsabakasını kazanmış oldu.

Sitemizde yaptığımız anket sonuçlarını da ekleyelim.

Oleg Maskaev mi kazanır Samuel Peter mi ?

Oleg Maskaev sayı ile kazanır 39

Oleg Maskaev nakavt ile kazanır 45
Samuel Peter sayı ile kazanır 26
Samuel Peter nakavt ile kazanır 72

Toplam Oy 182

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 0 (from 0 votes)
Be Sociable, Share!

Filed in WBC | 34 Yorum

34 Responses to “WBC Şampiyonu Samuel Peter”

  1. serefon 09 Mar 2008 at 07:04 1

    İki boksörde mertçe dövüştü. Wladimir gibi 12 raund boyunca üç beş yumruk atıp ortaçağ atlı şövalyeleri gibi mızrağını önde tutmadılar. Samuel&Maqskaev maçının en çarpıcı yanı, tıpkı Tyson maçlarında olduğu gibi yumruk sesi duyuluyordu, kedi tırmalaması falan yoktu.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  2. Kullaniciyim Benon 09 Mar 2008 at 12:38 2

    Cok guzel bir mac oldu. Samuel beni cok mutlu etti. Su an, sevdigim boksorler icinde en guvendigim boksor o. Wlad’la bi sonraki macinda Wlad’a en fazla 3 round diyorum.

    Wlad öldü, yaşasın Wlad..

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  3. digeson 09 Mar 2008 at 13:59 3

    beklenen son… :) Samuel Peter..

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  4. Muraton 09 Mar 2008 at 14:04 4

    Arkadaşlar boksun bir spor olduğunu unutmuşlar, bunu bir sokak kavgasıyla karıştırmışlar. Ortada dünya şampiyonlukları varken öncelikle düşünmeniz gereken maçı kaybetmemektir ve temkinli davranmaktır. Boks bir spordur ve her sporda olduğu gibi iyi bir strateji sahibiyseniz ve kondüsyonunuz yeterliyse maçı alıp götürebilirsiniz. Bunun en sağlam örneğini Lennox-Tyson maçında gördük. Boks sadece sert yumruk değil, adam gibi performans gerektirir. Unutmayalım ki bir taktik savaşıdır ve hatalar diğer sporlara nazaran çok şey götürür. En ufak bir hatanız size maça mal olabilir. O çok sert yumruğuna güvenenlerin sonu iyi taktiklerle (Wlad-Samuel maçı gibi) bir hüsran maçına dönüşür. Samuel 3 defa Wlad’ı indirdi ama maç boyuncada yüzünde patlayan yumrukların haddi hesabı yoktu. Wlad’a 3 defa yere düştü iyi boksör değil dediler hemen akabinde Samuel-McCline maçında o çok kuvetli Peter 3 defa yeri gördü. Samurel’in bu performansıyla değil Wlad; Chagaev, Sultan ve Povetkin karşısında da hiç bir şansı yok.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  5. lazonaon 09 Mar 2008 at 15:35 5

    Evet maç tko ile bitti samuelin sürekli maskaevin ensesine vurması dikkatinizden kaçmamışdır wladimiride sürekli ensesine vurarak düşürmüşdü bu adam temiz maç yapmıyo gözleri sürekli rakibinin ensesinde hakemde 2 kere uyardı böyle bir şampiyon olmaz burda hakemide eleştirmek lazım çünkü raundun bitimine 5-6 saniye kalmış sayması gerekirken maçı bitiriyo adam yere bile düşmedi yav saysa zaten raund bitiyo ya zaten amaçları wbc kemerini maskaevden almaktı bu organinazyonunun patronunu sürekli mahkemeye vermişler çok parlak bi organizasyon olmadığı ortada

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  6. Braddockon 09 Mar 2008 at 17:36 6

    Maç aynen beklenildiği gibiydi. Açıkçası Maskaev Peter’a hiç zorluk çıkarmadı desem yeridir, Peter kolayca kazandı. Fakat lazona’ya katılıyorum, hakem maçı bitirmekte biraz acele etti. Gerçi bitirmese de maçın galibinin Peter olacağı belliydi. Peter iyi boksör fakat tavırları, hareketleri hiç hoşuma gitmiyor. Wlad, Sultan ya da Chagaev dersini verirse sevinirim. Yine de boks dünyasında böyle adamlar her zaman bir renktir.

    Bu maçtan sonra şu andaki en iyi boksörler sıralamasını şöyle yapabilirim:

    Wladimir Klitschko
    Ruslan Chagaev
    Vitali Klitchko
    David Tua
    Samuel Peter

    Bu tablo üzerine Wlad ve Chagaev ya da Peter maçını bekliyorum. Ünvanlar birleşirse yaptığım sıralamanın doğru olu olmadığı görülür.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  7. serefon 09 Mar 2008 at 17:57 7

    Maskaev’in ensesine vurma hadisesi, Maskaev’in sıkışınca sırtını çevirmesinden kaynaklanıyor. Maskaev’in yenilgisine bahane bulmayalım.
    Hakem doğrusunu yaptı. Zira Maskaev tepki vermiyordu. Bahane arama makenizmasının insana ettiği fenalıklardan biri de gerçeği görememektir. Sam&Wlad maçın’da wlad’ın ensesine vurulmamış aksine Samuel kural dışı dirseklerden çok çekmiştir.
    Bu arada son bir not Samuel&Wlad maçında hakem saymak için araya girmesi Wlad’ın hayatını kurtarmıştır.. Üç defa düşürülmüş yerde sürünmüş birine maçın verilmesi kanımca skandaldır. En az berabere bitmesi gerekirdi.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  8. UFUKon 09 Mar 2008 at 21:55 8

    arkadaşlar tek kelimeyle şunu söyleyim samuel peter ın wladimiri yenmesi imkansizdır.yaptıkları ılk maçın tamamı dvd olarak hemde bende var izledim kaç kez ve peter o zaman maçda yere düşürdüğü halde wladımırı yenemedi.şimdi ise wladimir öyle salakca yumruklar almıyor ve daha kontrollü ve taktiksel döğüşmeyi de öğrenmiş.bunun yanında s.peter bildiğiniz bi odun taktik teknik estetik sıfırrrr:)bekleyip görecez

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  9. cahiton 10 Mar 2008 at 09:28 9

    İlk maçı dvd olarak izlemişsen Wladimirin ne hale geldiğini de görmüşsündür. Samuele odun diyen adamın boksla boks bilgisiyle bir ilgisi yok eğer odundan kasıt fiziğini kastediyorsan o başka.
    Samuel de kendini geliştirmiş sadece wladimir değil.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  10. Sinan YILDIRIMon 10 Mar 2008 at 11:03 10

    HBO Tv müsabakayı sayı ile Wladimir Klitschko’ya vermiş üç hakem de ortak karar ile Wlad’a vermişler. Wlad o müsabakada üç defa yeri görmesine rağmen pes etmedi bunda antrenörü Emanuel Steward’ın da büyük payı var her raund’dan sonra moral verdi iyi gidiyorsun sen öndesin v.s. moralini yüksek tuttu. Sanırım dördüncü raund idi Wlad iki defa nakavt oldu ikisinde de hemen kalktı sonra 11. raund’da yine yeri gördü gene kalktı raund bitti bitmese bir kez daha yeri görürdü kalkabilir miydi bilmem. 12. raund’da önce Sam Wlad’ı sersemletti ama Wlad düşmedi sonra Wlad Sam’ı sersemletti Sam da düşmedi ve müsabaka bitti.
    Wlad için kendini geliştirdi denmiş Wlad kendini geliştirirken Sam da yerinde saymadı o da kendini geliştirdi. Wlad aynen Lennox Lewis gibi korkak dövüşüyor uzun kolları ve boyunun avantajını iyi kullanıyor Wlad’ı daha önce üç defa yere seren Sam yapılacak muhtemel bir yeniden dövüşte Wlad’ı nakavt etmeden bırakmaz diyorum. Enseye vuruyormuş öyle diyenler var bir de Wlad yumruk yememek için kolları ile vücudu ile sarılıp duruyor Sam’a Sam ne yapsın o da içerden vuracak tabiki. Samuel Peter şu anda ringlerdeki en iyi ağır siklet boksördür. Wlad’ın Sam karşısında şansı olmadığını düşünüyorum aynen Maskaev gibi perişan olur diyorum. Wlad’ı imana getirecek boksör Nijerya Kabusu Samuel Peter’dir.
    Wlad & Sam maçın tamamının linki burada

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  11. celal çandırlıon 10 Mar 2008 at 11:16 11

    peter in wlad ı yanmesi çok zor birkaç nedeni var 1. si wlad bu işi ciddi şekilde iyi yapıyor özellikle sultan maçı için kilo veriyor antrenman partnerını ona göre seçiyor ve inanılmaz çalışıyor. 2. si antrönörü lewisin eski antrönörü bence dünyanın en iyisi ve boksörünü taktik anlamda iyi yetiştiriyor 3. sü ve en önemlisi peter kolay yumruk yiyor bu maçta maskaev olmasaydı örneğin sultan olsaydı sultan maçı sayı ile alırdı. çünkü maskaev 38 yaşında boksa doymuş ve ağırlaşmış bir boksör wlad veya sultan öle deil güçlüler refdleksleri iyi ve taktikle döğüşen sporcular.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  12. serefon 10 Mar 2008 at 12:43 12

    Samuel&Wladimir maçının sonucu aynen Walid&Duddy ve Floyd&Oscar maçı gibi hakemler açısından skandal bir sonuçtur.
    Bakalım ne olacak?
    Şunun garantisini verebilirim ki artık Wlad bu yeni yetme boksörleri nakavt edemeyecek, Sultan örneğinde gördük. Chagaev, Sultan, Samuel, Povetkin, Dimitrenko,Platov,Virchis gibiler eski boksörler gibi kolay nakavt olmuyor. Sultan taktiksel hatanın kurbanı oldu. Corie Sanders gibi 190′nın üzerinde olan her boksör Wlad için tehlikedir. Dimitrenko, Virchis, Gomez birer tehlikedir.
    Faullu döğüş hakkında Sinan çok iyi yazmış. Wlad gibi, Skelton gibi uzun boylular sıkışınca yaptıkları orangutan kollarıyla sarılmak, sarılarak dinlenmek, oyun bozmak, ayağa basmak.
    Bir de şunu söyliyeyim, Samuel yumruklara karşı gevşememiş, Maskaev’in yumruğu çok şiddetli, Wlad’ın yumruğu Samuel’e bu kadar tesir etmemişti. Aslında dayanıklı bir Maskaev o sert vuruşlariyla Wlad’ın narin çenesini göçtürtür. Maskaev’in boksa doyması da bir fantazidir zira Evander 45 yaşında hala istekli.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  13. DRAGONon 10 Mar 2008 at 16:12 13

    şeref arkadaşım 1.90 ın üzerinde boksörler vladimir için tehlikeli demişsin.bence vladimirin maç yaptığı ve nakavt ettiği adamlara bak bakalım.sultanı neredeyse nakavt edecek olan ve sonunda sultan ile berabere kalan ray austin örneğin 2. raunda da nakavt oldu.vlad için farkeden bir şey yok.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  14. şerefon 10 Mar 2008 at 16:28 14

    Eski boksörleri değil, ben uzun boyla yeni nesil Virchis, Dimitrenko, Gomez gibilerini kastettim… ya da Boxrecte Wladimir’in kimlerle maç yaptığı ortada.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  15. lazonaon 10 Mar 2008 at 20:43 15

    şeref maskaevin yenilgisine bahane bulmuyoz sonuçda maskaev babamın oğlu değil ben sadece hakemin maçı erken bitirdiğini eleştirdim bazı maçlarda adam bayılana kadar hakem müdahale etmiyo bu arada oleg maskaevde yere düşmedi yere düşüp saysa dahi zaten raund bitmiş olacak raund bitimine 5-7 saniye kalmış hakem maçı bitiriyo boks bu herşey olabilir maskaeve saysaydı bidahaki raundda maskaevin samuel peteri nakavt edemiyeceğinin garantisini verebilen varmı eğer varım diyen biri çıkarsa boks sporunda bilgisinin 0 olduğunu sölerim çünkü nice sağlam boksörlerin 1 yumrukda ko olduğunu gördük ayrıca maskaevde peteri zor durumlara soktuydu maç boyunca bunuda unutmamak gerek maçı peter hakkıyla aldı tabiki buna bir itiraz yok sadece hakeme eleştirim var umarım anlaşılmışımdır

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  16. celal çandırlıon 11 Mar 2008 at 10:56 16

    maskaev bence düşmemekle hata yaptı hakem, boksör knock down olmadığı sürece saymaz. groki durumuna düştüğünü anladığı zaman veya karar verdiği an maçı bitirir. vitali corrie sanders maçıda böle oldu. maskaev düşseydi round peterin olurdu fakat en azından ayağa kalkar lazanonun dediği gibi diğer roundlarda ne olacağı belli olmazdı. ama maskaev bu maçta çok ağırlaşmış olduğunu gösterdi kendini çabuk bıraktı biraz dayanmalıydı çünkü samuelde çabuk yorulan bi boksör.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  17. serefon 11 Mar 2008 at 18:36 17

    Hakemlerin verdiği puanlar da açıklanmış. Puan olarak da Peter öndeymiş. 50-47, 49-46, 49-46

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. Muraton 11 Mar 2008 at 23:46 18

    Şeref arkadaşım o kadar güzel maçlar izliyor ki kendisinin boks bilgileri ve öngörülerine de hayran olmamak elde değil. Wlad- Peter maçını sen bir daha izle fakat taktığın Peter gözlüklerini çıkar. Eğer Wlad 3 defa düştü neden maç ona gitti diyorsan HBO da yapılan yorumlarıda izle ve Peter in maç boyunca neler yaptığına da bir bak bakalım. Ayrıca bu skandal dediğin çok değil Peter in bir önceki maçında da görüldü. 3 defa yere düşen Petere maç verildi. Lütfen yorum yaparken laf olsun diye değilde biraz gözle görülenleri yazalım.
    Çok açık görüldü ki Wlad şuan rakipsiz ve en büyük. Karşısına kim çıkarsa çıksın kimsenin gözünün yaşına bakmayacaktır. Peter i hem bu hemde bir önceki maçınlarında çok etkisiz gördüm. Öngörümdür ki değil Wlad; Chagaev, Sultan, Povetkin ve Dimitrenko karşısında bile Peterin hiç bir şansı yoktur.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  19. boks severon 12 Mar 2008 at 08:44 19

    Murat,

    Öngörümdür ki değil Wlad; Chagaev, Sultan, Povetkin ve Dimitrenko karşısında bile Peterin hiç bir şansı yoktur.

    Bak bu komik olmuş :)

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  20. Muraton 12 Mar 2008 at 10:19 20

    Zaman hangilerimizin daha komik yorumlar yaptığını hepimize gösterecek. Bu 5 boksörden biriyle nasıl olsa çok uzak değil 1-2 yıl içinde mutlaka karşılaşmak zorunda kalacak. İşte o zaman bakacağız göreceğiz neler olacak.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  21. Lazonaon 14 Mar 2008 at 12:36 21

    anladımki şeref arkadaşımızda wladimir’e karşı bir anti pati var bu antipatinin özellikle klitschko%sultan maçından sonra dahada şiddetlendiğini düşünüyorum ve bu antipatisi wladimir’in başarılarını görmesine engel oluyo eğer klitschko&peter maçının tamamını izlemediysen sana full maç linkini verebilirim eğer maçın tamamını izleyip yinede maç peterin hakkıydı diyosan bence deme komik duruma düşersin çünkü klitschko’nun bariz üstünlüğü vardı o maçda

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  22. UFUKon 14 Mar 2008 at 20:11 22

    arkadaslar 1 haftadır falan siteye giremedim bı baktım ki yıne bıraz konudan sapılmakla beraber guzel tartışmalar oluyor.cahit ve seref arkadasım benım yazdıklarımı eleştirmişler.ben ne demişim dedim ki s.peter bir odundur…yani teşbihde hata olmaz s.petera odun derken onun teknik taktik anlayışının olmadıgını ve boks tekniğinden yoksun oldugunu söylemek istedıgımı anlamayan yoktur sanırım.herkesin çeşitli görüşleri var elbette kimisi wladın rakıpsız oldugunu kimisi s.peter.ın en buyuk oldugunu yazıyor.benim söyleyecegım sey wladımıre olan antipati yüzünden artı sultanı çocugunu döver gıbı dövmesınden de kaynaklanan sebeblerden dolayı cogu kımsede s.peter.a sarılmalar bağlanmalar gördüm:):)bı cok arkadas dıyor ki peter 3 defa yere düşürdü wladı:))tamam da kardeşim jmavline denen çene oğlu çene boş bi adam da s.peter dedıgınız adamı hemde aynı raundda 3 defa yeri öptürdü ondan nıye bahsetmıyorsunuz.yere düşürmek demek maçı almak demek değildir.şu da anlasıldı ki mcline 3 defa yere yapıştrdıysa peter.i çok da fazla abartılacak bır seyı yok peter.ın dıyorum.arkadaslar son olarak yıllarını bokse vermiş birisi olarak sunu söyleyeyım su anda piyasada wladımır klitschko.dan sayıyla maç alabilecek bir boksör yokturr.hem de hiçç.bi tek abisi vitali alır o da zaten kardeşiyle döğüşmeyecektir.sadece ve sadece eğer eski formunu bulup bıraz kılo verırse david tua nın wladımırı nakavt etme sansı var dıyorum baska da piyasada su anda wladımırı devırmeyı bırakın buna yaklasacak bır tana bile adam yok.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  23. rahmanon 19 Apr 2008 at 14:51 23

    oleg maskaev tam bir balonmuş samuel ciler görecez bakalım samuel peter wladimir maçında kim daha büyük

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  24. serefon 19 Apr 2008 at 21:09 24

    Kuşkusuz Samuel Peter, Wladimir&Peter I maçındaki gibi acemi değil, kendini geliştirmiş, tecrübe kazanmış.. Acemi haliyle Wladimir’i üç defa yere düşüren Peter; yeni ve geliştrilmiş hali ne yapar? Günün birinde göreceğiz.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  25. Braddockon 19 Apr 2008 at 21:37 25

    rahman, hiçbir şampiyon balon değildir. Maskaev’in senin adını nik olarak kullandığın Haşim Rahman’ı ringden dışarı atması hala gözlerimizin önündedir.

    Bu arada Sultan-Peter maçı olacağı konuşuluyor. Olursa Sultan’ın Peter’i ne hale getireceğini herkes görecek… Forever Sultan İbragimov.. :)

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  26. serefon 18 May 2008 at 10:05 26

    Samuel Peter’in Vitali maçı öncesi ona düşünülen rakip: Skelton ya da Harrison. Maçın tarihi de verilmiş. 12/07/2008 Londra.
    Acaba Skelton&Sinan maçı tehlikeye mi girdi..

    Aşağıdaki linkte ayrıntılı bilgi var:
    http://www.boxnews.com.ua/news.php?id=4234&lng=en

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  27. Muraton 20 May 2008 at 12:36 27

    Şeref arkadaşımız Samuel’in Wlad maçı sonrasında kendini geliştirdiğini söylemiş. Acaba aramızda Samuel’in geliştirdiği özelliklerini gören kimse var mı? Hangi özelliklerini geliştirmiş, yere düşme özelliklerini mi? (Hatırlarsınız McCline karşısında gördük) yoksa kum torbasından farkı olmayan rakibi karşısında nasıl grogi duruma düşülür özelliği mi? (Oleg maçında gördük) Gerçekten Samuel bu özelliklerini geliştirdi.
    Birde Wlad’a bakalım mı acaba Samuel maçından sonra herhangi bir gelişme kat edebilmiş mi ? Yada Samuel ile Wlad’ı karşılaştırdığımızda hangisi daha fazla kendini geliştirdi? Lütfen herkes bu konuda da ufacıkta olsa yorumlarının altına bir satır ekler ve düşüncesini bizimle paylaşırsa seviniriz.
    Teşekkürler.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  28. serefon 20 May 2008 at 16:32 28

    Samuel, Mccline’ye üç defa knockdown olduğu maçta kendini toparlayıp rakibini yenmeyi bilmiştir. Sonuçta Wladimir daha vahimini yaşamıştı Samuel karşısında..
    Oleg maçında neyi gördük onu pek anlamadım, Samuel’in sirkelenmesiyse o duruma düşmeyen boksör yok. Oleg nakavtçı bir boksör sert yumrukları var, Haşim o kadar tecrübeli olmasına rağmen Maskaev’le başa çıkamamıştı.Maskaev 2003ten beri çıktığı12 maçta yenilgi yüzü görmemişti.Peter&Maskaev maçında Maskaev resmen ezilmiştir bunu tartışmak abes.
    Peter iki defa James Tony’i yenmiştir ki Tony, Holyfield’i nakavt eden ikici boksördür.
    Şimdi Wladimir’e gelelim, Liyakovich’le yaptığı maçtan sonra gözünde görme kaybı yaşıyan ve bir yıl maç yapmamış, sırf para için maça çıkan Lamon’u yenmiş, (Ray Oustin’i saymıyorum zaten, ), sonra 12 raund boyunca yedi ya da sekiz yumrukla Sultan’ı yenme başarısı göstermiş, başka var mı? Ha bir de Calvin Brock’u yenmiş ki Brock birinci sınıf bir boksör olmadığını Chambers’a yenilerek kanıtlamış..
    Aslında bütün cevaplar zaman denilen muvhumda saklı, bakalım gelecek bize neyi gösterecek?

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  29. lazonaon 21 May 2008 at 01:25 29

    şeref kardeş wladimir klitschko 2005 yılında 22 maç yapıp 22 kazanmış yenilmemiş olan samuel peteri yenilgiyle tanıştırdı hiç yenilgi almamış sultan ibragimowu yenilgiyle tanıştırdı yenilgisiz boksörlere yenilgi tattırmış bi boksörün kalitesinden bahsetmek tam bir abes değilmidir senin kendini geliştirmiş dediğin samuel peterin yaptığı tüm maçların 2misli nakavt karnesi var klitschko’nun samuel peter kendini ne kadar geliştirirse geliştirsin klitschko hep bir adım belkide iki adım önde TECRÜBE TEKNİK KALİTE bu boksörde fazlasıyla mevcut sultan maçındada gördük bir yumruk dahi almadı sen klitschko’ya kıyaslamada peteri bi sultanla peter maç yapsın ondan sonra görelim peter ne halde sultan peterden kat kat iyi boksör

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  30. Muraton 21 May 2008 at 09:40 30

    Lazona aynen katılıyorum. Samuel, Sultan, Chagaev, Dimitrenko yada Povetkin gibi zirve mücadelesinde olan bu boksörlerden biri ile karşılaşsın, bu dörtlüden biri ile maç yapsın da o zaman görelim bakalım ne hallere düşecek. Maskaev maçının bir raundunda, zorlandığı açıkca görülen Peter bu dörtlüden birinin karşısında çok da tutunamaz diye düşünüyorum. Dikkat ediyorsanız Wlad yada Vitali’yi hiç saymıyorum. Çünkü onlar artık böyle devam ederlerse belli bir dönem rakipsiz gidecekler. (Tabi Vitali’nin dönüş kararı kesinleşirse) Kimse unutmasın ki Maskaev artık boks kariyerinin son maçlarına çıkan, yaşı, kilo ve kondisyon durumu benden bu kadar diyen bir boksör. Eski form durumuna bakıp ‘sert yumrukları var, vurdumu indirir’ demek biraz komik olur. Eğer yorumlarımıza boksörlerin en flash olduğu dönemleri göz önüne alarak başlarsak, buna bir örnek veriyim: Tyson’ın kalitesi tartışılmaz ve Wlad’la şimdi bir maç yapsa Şeref arkadaşımızın baktığı pencereden baktığımızda, Wlad’ı anasından doğduğuna pişman eder demek gerekir. Böyle bir şey yok, olamazda tabi ki. Tyson bundan 10 yıl önce vurdumu indirir, karşısındakinin canını çıkarırdı. Şimdi devir Wlad’ın devri. Boksörler bir dönem zirve yapar sonra vücud ve kondisyonları inişe geçtiğinde boks kariyeri de buna bağlı olarak sonlanır.
    Teşekkürler.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  31. serefon 21 May 2008 at 12:08 31

    Samuel&Oleg maçında Samuel’in bir anlık sarsılışını görüp;Wladimir’in Samuel karşısındaki Knockdownlarını, sayılışlarını, kayan gözlerini görememe önemli bir ıskalamadır. Wladimir’in uzun boyunun avantajını kullanarak uzaktan attığı sayılı yumrukla Sultan’ı yendiği doğru( Sultan’ın köşesi teknik yoksunuysa suç onun mu?).. Samuel’e ilk yenilgisini tattırdı derken sanki Samuel, Wladimir’in Lamon, Sanders ve Purrity karşısında düştüğü durumu yaşamış.. O maçta Knockdownlardan ikisi bir raunda değil de farklı bir raunda olsaydı Samuel puan olarak öne geçecekti, bir raunda bir defa da sayılsa iki defa da sayılsa 2-0dır.
    Arkadaşlar saydığınız boksörler içinde sadece povetkin’e katılmıyorum, povetkin şişirme boksör, Yaşlı Danold’u sayıyla yendi, Byrd maçında neler olduğu belli değil, Povetkin ilk kaliteli boksör karşısında hayal kırıklığına uğrar. Sanırım Peter, Povetkin’i ciddi manada ezer. Chagaev, Sultan ve Dimitrenko, Peter’la başabaş bir mücadele çıkartabilirler. Bu boksörler içinde bir Dimitrenko nakavt olma ihtimali var zira Timo’ karşısında (ki yenmesine rağmen) sinyal vermiştir.
    Samuel de Sultan da Wlad’la karşılaşırken maç sayıları dolayısıyla pişme eksiklikleri mevcuttu ama dediğim gibi zaman olayları netleştirme konusunda boksörlerden daha ustadır.

    Bu arada Maskaev son 12 maçını on yıl önce yapmamıştı.. Yukarda yakın zaman tarihini yazmışım..

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  32. lazonaon 22 May 2008 at 23:44 32

    şeref kardeş yazdıklarınla çelişiyosun samuel peteri savunuyosun iyi güzelde bende peteri kötü boksör demiyom fakat bilmem izledinmi peter wlad maçını bende dvd si var peter tam ikikere wladın ensesine vurarak düşürdü 2 kere hakemde saydı işte wladın bide bu yönünü seviyorum rakibi faullu vuruş yapmasına rağmen hakeme serzenişde bulunmadı yani hiç bir maçında bazı boksörler gibi hakeme oynamıyo buda ayrı bir kalite birde de şunun altını çizelim boksda boksörler yere düşebilir önemli olan ayağa kalkıp devam edebilmekdir wladimiri bundan eleştiriyosun ama çelişdiğin nokta şu peterde mccline karşısında aynı durumlara düşdü eğer yere düşmek boksörlerin kalitesinde bi ölçüyse ozaman peterin neyini savunuyosun onu anlamadım bide wladimirin her maçında yapılan yorum şu boy avantajını kullandı ne yapsın adam boyunumu kısaltsın böyle bir avantajı varsa kullancak tabi sonuçda ağır siklet bu tyson kaç tane kendinden uzun boylu adamları yendi david tua öyle rahman öyle demekki uzun boylu adamlarda yenilebiliyomuş yenmeyi bilecen manzeret üretmeyi değil povetkine gelince povetkin şuanda hiç yenilmedi formunda bi boksör karnesi aynı peter gibi ama peterin bi fazlası var oda yenilgisi povetkin hiç yenilmedi ne olduğu belli değil dediğin povetkin chris byrd maçında ne olduğunu ben sana söyleyim 11 raundda povetkin byrd’ü TKO ile yendi povetkin geleceğin şampiyonlarından inanıyorum zaman bunu gösterecek

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  33. serefon 23 May 2008 at 00:32 33

    Sevgili Lazona!
    Yukarıdaki iletilerin birinde, Peter’in McCline karşısında düştüğü durumu eleştiren arkadaş için; Wladimir&Peter maçındaki olayı hatırlatmak adına yani “yere düşmek bir eksiklikse iki boksör için de geçerlidir” demeye çalıştım. Anlatmak istediğiniz şeyi anlatmaya çalıştım
    Enseye yumruk yemiş midir? Sanırım buna verilen tüm cevaplar duygusal olacaktır..
    Povetkin&Byrd maçını izledim. Ortada TKO olacak bi durum yokken Byrd’ün köşesi havlu attı. Açıkçası çok şaştım, zaten şaşmamak elde değil, Byrd’ün yumruk yerken oğluna bakıp göz kırpıyor, grogi durumu yokken atılan havlu, Byrd’in bir danışıklılığı sezdiricesine hiç itiraz etmemesi, sonra hemen köşesindeki birilerine sarılıp olayın bir çeşit Jübile havasına dönüşmesi.. Bunca yıldır boks izlediğimiz için grogiyi azıcık kıyısından da olsa çakma imkanım olmuş hani..

    Sizin mantığınızla Povetkin ile Peter’i hiç karşılaştırmamamız gerekir zira şöyle demişsiniz. ” samuel peterin yaptığı tüm maçların 2misli nakavt karnesi var klitschko’nun”
    şimdi bu mantığı temel kabul edersek Samuel: 30 maç 23 nakavt;
    Povetkin: 15 maç 11 nakavt…. Evet lazona gördüğün gibi tam iki katı, iki katı nakavt karnesi var Samuel’in… Karneleri hiç de birbirine benzemiyor, yani sizin tabirinizle bir adım değil iki adım önde..
    saygıyla..

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  34. lazonaon 24 May 2008 at 22:51 34

    sevgili şeref arkadaşım düşüncemiz aşşağı yukarı aynı ben peteri kötü boksör asla demedim sadece klitschko’yla kıyaslamayı yanlış buldum tecrübe yönünden bilgehanın sitesinde samuel peterin 28 maç yapıp 22 KO’su olduğu söyleniyo buda demek oluyo değil peterin KO ‘su iki kat yaptığı maçlar povetkinin iki katı değil neyse ben buna çok fazla takılmıyom demek istediğim povetkin asla şişirme bir boksör değil byrd maçına gelince byrd zaten yenileceğini anlamışdı sesi çıkmadı povetkinde onu köşede bayağı hırpalamışdı hakemde maçı bitirdi byrd gülmesine gelince o zaten yumruk yiyince sürekli güler klitschko maçındada gülüyodu ama KO oldu byrd artık bitmiş bi boksör son maçındada gördük KO oldu gelelim yine samuel petere peter kötü boksör değil ama çok iyide değil samuel petere çok iyi boksör demem için şu adamların karşısında görmem lazım klitschko’yu saymıyorum bile sultan ibragimov ruslan chagaev alexander povetkin belki komik ama bide nicolay valuev dicem özellikle onla maç yapmasını çok isterdim bu boksörler varken peter o kemeri çok fazla koruyamıcak düşüncesindeyim saygılar

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Trackback URI | Comments RSS

Leave a Reply